جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
بروجردی مطرح کرد:

انتقال سفارت آمریکاخط مقاومت را جدی‌ترکرده است

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 571073
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشورهای اسلامی با اقدام نابخردانه و غیرقانونی آمریکا مخالف بوده و آن را به شدت محکوم کرده‌اند.
انتقال سفارت آمریکاخط مقاومت را جدی‌ترکرده است
به گزارش جهان نيوز، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به نهایی شدن تصمیم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف گفت: با توجه به مدت زمان کوتاهی که از این تصمیم ترامپ می‌گذرد، ما شاهد موج مخالفت جهانی اعم از کشورهای اسلامی، ‌اروپایی و ... هستیم.

وی با تاکید براینکه این مخالفت‌ها نشان‌دهنده انزوای آمریکا در این تصمیم‌گیری است، افزود: تاثیر ابتدایی انتقال سفارت آمریکا به قدس همین انزواست و در قدم دیگر ما شاهد یک اتحاد و انسجام بیشتر در ارتباط با فلسطینیان و قدس شریف از سوی کشورهای اسلامی هستیم.

بروجردی بیان کرد: کشورهای اسلامی با این اقدام نابخردانه و غیرقانونی آمریکا مخالفت جدی خود را نشان داده و آن را شدیدا محکوم کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه معتقدم این اقدام ترامپ قطعا خط مقاومت را بسیار جدی‌تر خواهد کرد، اظهار کرد: همچنین نقطه پایان و خط بطلانی هم بر تفکر شکست‌‌خورده سازش با رژیم صهیونیستی و نابودی آن خواهد بود، خط انحرافی که سال‌ها دنبال شده و بارها شکست خورده است.

وی تاکید کرد: این اقدام آمریکا بیانگر این واقعیت است که تصمیمات راهبردی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مخالفت با هرگونه سازش با رژیم صهیونیستی یک تصمیم راهبردی دائمی بوده است و همه کشورهای دلسوز فلسطین باید در یک چنین راهی حرکت کنند.

بروجردی گفت: مردم مظلوم سرزمین‌های اشغالی با عکس‌العمل جدی خود عملا مخالفتشان را با اقدام ترامپ نشان دادند و گروه‌های مقاومت هم باید با همان زبان زور و سلاح که رژیم صهیونیستی می‌فهمد با آن صحبت کنند. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی مخالفت خود را با اقدام ترامپ اعلام کردند و به راحتی می‌توان گفت که مخالفت جهانی با انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف انجام شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *