جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
پزشکیان:

برخی‌ مسئولان به‌ جای‌ عمل شعار می‌دهند

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب: 570982
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: متأسفانه تمام مشکلات این است که ما مسئولان فقط صحبت می‌کنیم و شعار می دهیم و عملی در کار نیست.
برخی‌ مسئولان به‌ جای‌ عمل شعار می‌دهند
به گزارش جهان نيوز؛ به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، مسعود پزشکیان با اعتقاد به اینکه تقوا به معنای انجام کارها و وظایف بدون خطا است، اضافه کرد: اگر انسان در درس خواندن و انجام کارهای خود بدون خطا رفتار کند، به یقین انسان باتقوایی است.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مملکت تنها با علم و دانش، آگاهی و صداقت نجات پیدا خواهد کرد، افزود: متأسفانه تمام مشکلات این است که ما مسئولان فقط صحبت می‌کنیم و شعار می‌دهیم و عملی در کار نیست در حالی که اگر افراد تنها به حل مشکلات مردم فکر کنند دیگر میان اصلاح طلبان و اصولگرایان دعوایی وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد بر اینکه به فرد متقی پول و جایگاه و مقام رشوه داده می‌شود اما خداوند می‌فرماید مبادا فریب دنیا را بخورید، اظهار کرد: زمانی که انسان به "نخواستن" و "نیاز نداشتن" مجهز شود، آنگاه خواهد توانست حق را بگوید در واقع افرادی که نه پول می‌خواهند و نه جایگاه، شاهد چنین ویژگی‌های خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید جوابگوی حق و بیکاری باشند، تأکید کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند در رابطه با وضعیت کنونی کشور خود را کنار بکشد.
پزشکیان خطاب به دانشجویان گفت: برای ساختن جامعه باید ابتدا خودتان را بسازید چرا که انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است چرا که بسیاری از ما انقلابی‌ها اکنون اسیر پول و مقام شده‌ایم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مکانیزم پرداخت حقوق و دستمزد در جامعه گفت: نمی‌شود یک پزشک حتی اگر متخصص نیز باشد دستمزد بالای صد میلیون بگیرد و افرادی در جامعه دستمزدهای یک میلیونی داشته باشند چرا که این مسئله با عدالت همخوانی ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دانشجویان را به مهارت‌آموزی و فراگیری علم و زنده نگاه داشتن انگیزه و اعتقاداتشان توصیه کرد و افزود: هیچ‌گاه خود را به پول و مقام نفروشید چرا که باید خدمتگزار مردم باشید.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *