پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش شمخانی به تصمیمات آمریکا درباره "قدس"

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 570980
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با هشدار نسبت به تصمیمات آمریکا درباره شهر قدس، تصریح کرد: هیچ کشوری نمی تواند با نادیده گرفتن حقوق مسلم مردم فلسطین برای این کشور اسلامی تصمیم گیری کند.
واکنش شمخانی به تصمیمات آمریکا درباره "قدس"
به گزارش جهان نيوز؛ علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تصمیمات آمریکا در مورد شهر قدس، نسبت به هرگونه اقدام تنش زا برعلیه منافع جهان اسلام هشدار داد.
 
وی گفت: کشورهای اسلامی به صورت متحد و یکصدا این توطئه را که نقض حقوق مردم مظلوم فلسطین و تداوم مسیراشغالگری رژیم صهیونیستی است را محکوم کرده و قاطعانه با بهره گیری از مجموعه ظرفیتهای سیاسی خود مقابل آن خواهند ایستاد.

امیر دریابان شمخانی تاکید کرد: با توجه به تبعات امنیتی و سیاسی هرگونه تصمیم در مورد شهر قدس، مسئولیت بی ثباتی و ناامنی حاصل از این گونه اقدامات نابخردانه مستقیما بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد بود.

وی با بیان اینکه قدس شریف، بخش لاینفک فلسطین است، خاطرنشان کرد: هر نوع تصمیم گیری در مورد آینده این سرزمین در صلاحیت ساکنان اصیل و غیر مهاجر آن بوده و هیچ کشوری نمی تواند با نادیده گرفتن حقوق مسلم مردم فلسطین برای این کشور اسلامی تصمیم گیری کند.

شمخانی اقدامات ترامپ و هیئت حاکمه بحران ساز آمریکا را تسریع کننده فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و افزود: قدس شریف پایتخت کشور اسلامی فلسطین است و دولت آمریکا نمی تواند با بحران سازی در مورد این شهر مقدس افکار عمومی جهانی را از شکست های حقارت بار در منطقه بویژه شکست تروریستهای تکفیری مورد حمایت خود در سوریه و عراق  منحرف کند.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *