جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

داودی: اسلام دکان استکبار را تخته کرده است

از طرح مسائلی که به اختلاف میان مسلمانان دامن می‌زند، بپرهیزیم
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 570937
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید از طرح مسائلی که منجر به برجسته شدن اختلافات میان مذاهب اسلامی می‌شود، پرهیز کرد.
داودی: اسلام دکان استکبار را تخته کرده است
به گزارش جهان نيوز؛ پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت وحدت میان مسلمانان و کنار گذاشتن اختلافات، اظهار کرد: باید از  طرح مسائلی که منجر به برجسته شدن اختلافات میان مذاهب اسلامی می‌شود، پرهیز کرد.
 
وی ادامه داد: ضروری است تا با روحیه‌ای گشاده، آغوشمان را برای مسلمانان با مذاهب مختلف باز کنیم چنانچه جمهوری اسلامی برای تحقق این مقوله تلاش‌های قابل توجهی انجام داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای پررنگ کردن مباحث جزئی اختلاف نظرها میان مسلمانان، گفت: دیدیم که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان چگونه داعش را ایجاد کردند تا مسلمانان را به جان هم بیندازند.

داودی تاکید کرد: داعش ظلم و زیانی به جامعه اسلامی بود و از طرفی هم نشان داد که چگونه استکبار گروه‌های خون آشامی را ایجاد می‌کند که نه شیعه و نه سنی را می‌شناسند.

وی بیان کرد: کسانی که جلوی داعش ایستادند همان حزب اللهی‌ها، نیروهای مسلمان شیعه و سنی بودند که با اعتقاد به اهداف انقلابی و اسلامی داعش را از عراق و سوریه بیرون کردند.

رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی با بیان اینکه تجربه مبارزه با شجره خبیثه داعش می تواند مایه وحدت باشد، اظهار کرد: استکبار جهانی مدت‌هاست که  درصدد ایجاد فرق کذب و انحرافی است و حجمه‌هایش به مسلمانان تمامی ندارد بنابراین تنها راه ایستادگی در برابر آنان وحدت است.

داودی با اشاره به هراس جبهه استکبار جهانی از گسترش اسلام ناب، بیان کرد: آنان به لحاظ نظری اسلام را رقیب قدری برای خود می‌بینند چرا که اسلام برای همه موارد از جمله روش، سبک زندگی، روابط اجتماعی، اقتصادی و ... حرف برای گفتن دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مستکبران عالم، اسلام را به خوبی مطالعه کرده‌اند و می‌دانند آئین اسلامی مانع اهداف شوم و استعماری آنان است و اگر اسلام ترویج شود، دیگر نمی‌توانند کالای خود را بزک کنند و در ویترین‌ها بفروشند.

وی تاکید کرد:باید به اسلام ناب که از آیات قرآن سرچشمه گرفته است، مراجعه کنیم و آن را سرلوحه زندگی قرار دهیم. اگر متحد باشیم در برابر دشمنان اسلام نیروی عظیمی را تشکیل می‌دهیم  و استکبار از این می‌ترسد.

داودی با بیان اینکه آمریکا با ابزارهایی که در اختیار دارد، ایده‌های انحرافی را را ایجاد می‌کند، گفت: در مقابل ما باید تسلط بیشتری به ابزارهای تکنولوژی داشته باشیم تا بتوانیم تئوری‌های ناب اسلامی را برای جوانان دنیا بیشتر مطرح کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *