شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

ولایتی: عبدالله صالح به‌سزای عملش رسید

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 570898
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه توطئه علیه ملت یمن به شکست منجر شد، گفت که علی عبد الله صالح به سزای اعمال خود رسید.
ولایتی: عبدالله صالح به‌سزای عملش رسید
به گزارش جهان نيوز؛ علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز دانشجو در واحد تهران غرب دانشگاه آزاد در پاسخ به سوالی درباره وقایع و آینده یمن اظهار داشت: آینده یمن را مردم رقم می‌زنند. مردم یمن بیش از دو سال است که در میان بمباران وحشیانه رژیم سعودی مقاومت می‌کنند و در عین حال مراقبت می‌کنند که منافقینی که به اسم متحد در بین آنها هستند این مبارزه را به شکست نکشانند.
وی با اشاره به وقایع روز گذشته یمن یادآور شد: توطئه‌ای که توسط امارات و عربستان ساماندهی شده بود تا علی عبدالله صالح را بتواند از پشت به مبارزین و مردم خنجر زند، شکست خورد و او به سزای اعمال خود رسید.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: قطعا آینده کشور یمن براساس تصمیمی که ملت یمن می‌گیرند رقم می‌خورد و این تصمیم گیری ها ادامه خواهد داشت.
ولایتی گفت: مردم یمن که در خط مقاومت هستند سرانجام مثل مردم سوریه، عراق و لبنان پیروز خواهند شد.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشورهایی که در دوران هشت سال حملة صدام وحشی به ایران، از این دیکتاتور به واسطة مذهبش و تعصب عربی و دشمنی با شیعه و ایرانی حمایت کردند، اکنون یکی یکی دچار هرج و مرج می‌شوند و حکومت‌های‌شان از هم می‌پاشد. بحرین، قطر که اکنون وابسته به ایران شده، عربستان با آن جنگ قدرت داخلی‌اش، یمن در زمان همین علی عبدالله (نا)صالح، مصر، تونس، لیبی با آن رهبر احمقش،
این موج انتقام الهی به سراغ همة ظالمان خواهد رفت.