جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
فتاح در آیین افتتاح ۴۱۵۰ پروژه عمرانی سپاه اعلام کرد

منزل ۶ هزار مددجوی زلزله کرمانشاه را می‌سازیم

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 570816
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت:کمیته امداد صددرصد منزل ۶ هزار مددجوی زلزله کرمانشاه را می‌سازد.
منزل ۶ هزار مددجوی زلزله کرمانشاه را می‌سازیم
به گزارش جهان نيوز، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز(سه‌شنبه، 14 آذر) در آیین افتتاحیه 4 هزار و 150 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قرارگاه این نیرو برگزار شد، گفت: در ابتدای بحث بنده یک مزاح می‌کنم، زیرا خوشحالم که در جمع شما هستم و من را لایق این دعوت دانستید، بنده چند سال مأمور در دولت بودم و وقتی برگشتم به سپاه چند سال طول کشید تا ثابت کنم که یک حلقه انحرافی نیستم و برگشته‌ام و به اصل خود بازگشته‌ام.

وی با بیان اینکه کار کمیته امداد رسیدگی به محرومان است، افزود: سپاه نیز دقیقا همان کار را می‌کند، کار شما فوق امدادی است و شما کار ریشه‌ای انجام می‌دهید.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه هر کجا سپاه وارد میدان شد، دشمن شکست کامل خورده است، ادامه داد: در این زمینه هم سپاه موفقیت‌های خوبی داشته و تاکنون سپاه در هیچ عرصه‌ای از نظام عقب‌نشینی نکرده و پیروز شده است.

فتاح با بیان اینکه فرهنگ کار محرومیت‌زدایی باید تقویت شود، اظهار داشت: مردم مناطق مرزنشین و محروم باید با کمک‌های ما کارها را خودشان انجام دهند که می‌توان در بحث خود اشتغالی و خودکفایی به آنها کمک کرد. 

وی با اعلام اینکه در زلزله کرمانشاه، منزل 6 هزار مددجوی کمیته امداد آسیب دید و ما آنها را صددرصد می‌سازیم، عنوان کرد: طبق توافق با دولت و سپاه که قبول کرد کانکس به مناطق زلزله‌زده اعزام کند، در تلاش هستیم تا اسکان موقت زلزله‌زدگان را کامل کنیم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه سال گذشته توافق شد تا 4 هزار و 200 پروژه عمرانی تکمیل شود، گفت: این پروژه‌ها در 6 استان در حال ساخت است و 80 درصد نیز پیشرفت داشته‌اند، اگر چه قدری زمان اتمام این پروژه‌ها زیاد شده است، اما این هم اشکالی ندارد، زیرا باید این پروژه‌ها را خوب بسازیم تا در مواقع ضروری آسیب نبینند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *