شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

این نماینده بدون تحقیق سخن می گوید!؟

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 570787
حاجی‌دلیگانی به نماینده تهران توصیه کرد درباره اطلاعاتی که به وی درباره موضوعات مختلف داده می‌شود تحقیقات لازمه را انجام دهد.
این نماینده بدون تحقیق سخن می گوید!؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  حاجی‌دلیگانی به نماینده تهران توصیه کرد درباره اطلاعاتی که به وی درباره موضوعات مختلف داده می‌شود تحقیقات لازمه را انجام دهد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه همه نمایندگان طبق قانون اساسی حق اظهار نظر درباره تمامی مسائل موجود در کشور را دارند، گفت: البته این حق نماینده نباید باعث ریختن آبروی یک مسلمان شود.

وی با بیان اینکه اخیراً یکی از نمایندگان اظهارات خلاف واقعی درباره یکی از وابستگان مراجع عظام تقلید مطرح کرده است، ادامه داد: نمایندگان نباید مطالبی که از کم و کیف آن مطلع نیستند بیان کنند و باعث هتک حرمت شوند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با تاکید بر اینکه برخی از اظهارنظر‌های ناپخته از سوی برخی از نمایندگان دستاویز رسانه‌های ضد انقلاب برای ضربه زدن به کشورمان می‌شود، اظهار داشت: نماینده‌ای که اخیراً اظهاراتی را درباره یکی از وابستگان مراجع عظام تقلید مطرح کرده، پیش‌تر نیز مباحثی را درباره رئیس قوه قضائیه مطرح کرده بود که هیچ‌گاه اثبات نشد.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: به نماینده مردم تهران که برخی از مواقع اظهاراتی را داشته و هزینه‌های ایجاد کرده توصیه می‌کنم قدری درباره اطلاعاتی که به وی درباره موضوعات مختلف داده می‌شود تحقیقات لازمه را انجام دهد و سپس آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *