جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 570758
سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی همزمان با هفته وحدت با حضور رئیس جمهور و جمعی از علمای برجسته جهان اسلام ،مقامات لشکری و کشوری با موضوع "وحدت و الزامات تمدن نوین اسلامی" کار خود را آغاز کرد.
کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد
به گزارش جهان نيوز، همزمان با هفته وحدت و  با حضور بیش از 220 شخصیت برجسته جهان اسلام  و 300 میهمان داخلی ، سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با سخنرانی رئیس جمهور آغاز شد.در این کنفرانس که با عنوان "وحدت و الزامات تمدن نوین اسلامی" برگزار می‌شود،‌ برخی از شخصیت‌های برجسته جهان اسلام به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

 در این کنفرانس 6 کمیسیون تخصصی با عناوین  "موقعیت کنونی جهان اسلام و راهکارهای فعال کردن مؤلفه‌های فرهنگ وتمدن ساز"،" ویژگی‌های تمدن نوین اسلامی و تمایز آن از غرب"، " طرح‌های احیاگران جهان اسلام جهت تمدن سازی نوین اسلامی"، " نقش خودباوری مسلمانان و اتحادیه‌های تقریب نهاد در تشکیل تمدن نوین اسلامی"، " مساعی حمیده" و " تمدن نوین اسلامی به مثابه راهبرد وحدت اسلامی" برگزار می‌شود، همچنین در حاشیه این کنفرانس نشست " اتحادیه جهانی علمای مقاومت"، "اتحادیه جهانی سادات" و " اتحادیه جهانی زنان مسلمان" برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش، شرکت‌کنندگان در  کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص ) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این کنفرانس تا روز پنج‌شنبه (16 آذر ماه ) ادامه خواهد داشت که در حاشیه آن 6 کمیسیون تخصصی و همچنین نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *