پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

واکنش دفتر آیت الله مکارم به اتهام یک نماینده

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 570619
دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتهام خلاف واقع یکی از نمایندگان مجلس به این مرجع تقلید واکنش نشان داد.
واکنش دفتر آیت الله مکارم به اتهام یک نماینده
به گزارش جهان نيوز، متن بیانیه دفتر آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتی است خبری سرتاپا دروغ به وسیله بدخواهان مرجعیت شیعه در بعضی از فضاهای مجازی منتشر شده است که آقایی به نام مدلل داماد حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی است و او تاجر شکر و بدهکار مهم بانکی است، در حالی که معظم له نه چنین دامادی دارد و نه حتی این شخص را دیده است.

اخیراً یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام آقای محمود صادقی با عبارت «خوب است جناب ایشان درباره بدهی‌های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند» به این شایعه دامن زده و به نوعی این دروغ را در توئیت خود نسبت به معظم له تکرار کرده است.

بدین وسیله اعلام می‌دارد چنانچه جناب آقای صادقی این موضوع را تکذیب و عذرخواهی نماید، مشکلی نیست و الا از طرق قضایی قابل تعقیب است.

خداوند به همگان توفیق عمل به وظایف الهی خود را بدهد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر روحیات قبل بود اهل غیرت این فرد را ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
مراجع عظام تقلید نور چشم ما هستند مخصوصا حضرت آیت الله العظمی مکارم که شخصی فروتن و مردمی هستند و پشتیبان و حامی ولایت میباشند خدا طول عمر با عزت به حضرتشان عنایت فرماید... البته هر کس تابع ولایت و پیرو ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای هستند در قلب ما جای دارند ...