يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۳

داستان آن مرد با "روسری" در ورزش ما آمد!

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 570494
ابراهیمی در ادامه توضیحات خود افزود: استان گلستان فقط موظف به آماده‌سازی محل مسابقات و اسکان و مابقی شرایط مسابقه بوده است و در موارد امنیتی و فنی مسابقات و اعضای تیم‌های شرکت کننده تصمیم گیرنده نیست و از حوزه اختیارات اداره کل خارج است.
داستان آن مرد با "روسری" در ورزش ما آمد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر،  مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: اظهارات رحیم نژاد سرپرست اخراج شده تیم ملی کبدی بانوان و نائب رئیس اخراجی هیات بسکتبال استان گلستان در مورد هماهنگی حراست اداره کل با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان جهت ورود مربی تیم تایلند به سالن مسابقات کذب محض است و ایشان باید در مراجع قضایی جوابگو باشد.
 
ابراهیمی در ادامه توضیحات خود افزود: استان گلستان فقط موظف به آماده‌سازی محل مسابقات و اسکان و مابقی شرایط مسابقه بوده است و در موارد امنیتی و فنی مسابقات و اعضای تیم‌های شرکت کننده تصمیم گیرنده نیست و از حوزه اختیارات اداره کل خارج است.

امیدوارم افرادی که در این شرایط بدون در نظر گرفتن وجدان خود اظهار نظر می‌کنند بدانند باید در محضر خداوند پاسخگو باشند.

وی افزود: در مورد این اظهار نظر کذب خانم رحیم نژاد مدارک کافی و فیلم نیز وجود دارد که به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد و ان‌شاءالله ایشان بتوانند این فرافکنی خود را توجیه کنند.

اظهارات جهت‌دار اخیر خانم رحیم نژاد مشخص است که از کجا سرچشمه می گیرد و اداره کل ورزش وجوانان مطمئنا این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
حراست محترم!
بعد از سلام،
این تکذیبیه‌ها مشکلی را حل و حیثیت بر باد رفته عرصه‌ی رفتاری جمهوری اسلامی ایران را در این مورد احیا نخواهد کرد.
فرض بر اینکه اظهارات خانم رحیم نژاد کذب محض!!! باشد، آیا شما به عنوان حراست، اصل حاجرا یعنی حضور یک مرد روسری به سر در سالن را می توانید تکذیب کنید؟
آیا برای شما جای هیچ سوال و مسئولیتی ندارد که این آقا چرا با روسری در سالن حاضر شده بود؟ و با چه نیتی؟ و با مجوز چی کسی؟
مگر آنجا سالن سیرک بوده که هر رفتار جلف و سبک و مسخره‌ای مجاز باشد؟
اصلا سوال این است که حراست در دستگاه ورزش آن هم در سالنهای بین المللی اگر نقش کنترل اینگونه رفتارها را نداشته باشد، چه کاره است و چرا باید پول بیت المال را هزینه حق حضور بی خاصیت خود کنند؟
اگر اظهارات خانم رحیم نژاد کذب محض است، محض رضای خدا و جلوگیری از شایعات بعدی شما که باید در این موارد آگاهترین عنصر باشید، بفرمایید شفاف سازی کنید تا واقعیت به سمع و نظر مردم برسد وگرنه لطفاٌ به تکذیبیه و اظهارات بی پایه نپردازید، این توصیه را جدی بگیرید که هم برای شما و هم برای نظام بهتر و زیبنده تر است.
Iran, Islamic Republic of
آیا مربی تیم های خارجی مرد نبوده اند یا بعضا مرد نبوده اند؟ آیا مربی در هنگام مسابقه بالای سر تیمش نیست؟ اگر هست آیا این افراد مذکر با حضور در سالن شاهد قد و بالای به اصطلاح نوامیس ما نیستند؟ وقتی احتمالا قوانین بین المللی اجازه می دهد مرد مربی تیم زن باشد و اجازه می دهد در هنگام مسابقه در سالن باشد شما به روسری این شخص می پردازید؟! منظورم از این حرفها این است که خانه از پای بست ویران است. همین به اصطلاح نوامیس ما خودشان در مسابقات خارجی مگر نمی روند با همین ظاهر در برابر چشمان صدها تماشاگر نامحرم بازی می کنند. نه برای خودشان اهمیت دارد که با این ظاهر بازی کنند و مردان هم آن ها را ببینند و نه برای دست اندرکاران فدراسیون و نه کشور! همین مرد دستمال به سر خارجی راحت و بی دغدغه در سالن د ر خارج کشورحاضر و همه چیز را هم می بیند. آیا آن ها در خارج از کشور خودمان نگاه کنند اشکال شرعی ندارد ولی در برای داخل کشور دارد. امیدوارم نگذاریم زنان ما اینقدر حقیر شوند و در برابر چشمان بیگانه و نامحرم با این ظاهر نادرست حاضر شوند و بعد ما اصل قضیه را فراموش کرده و به جای آن به روسری این مرد توجه کنیم که به نظر می آید به دلیل ولنگاری های موجود در کشور موفق شده است در سالن بیاید. وقتی زنی بزرگ منش شد اجازه نمی دهد با این ظاهر جلوی مرد نامحرمی حاضر شود. به نظر بنده راهی که می رویم غلط است و بانوان ما نباید در میادینی ظاهر شوند که در شان آن ها نیست.
Iran, Islamic Republic of
آقای حراست فقط بلدی تکذیبیه صادر کنی و با مردم محلی در بیفتی؟
رعایت مسائل اخلاقی و واجبات شرعی در حیطه کار شما نیست؟
فقط برای خودنمایی حقوق می گیرید؟
ورود مرد به سالن ورزش زنان جزء مسائل فنیه؟