جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
حسینی:

کشتار در یمن نماد دیکتاتوری عربستان است

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 570462
سخنگوی جمنا گفت: قساوت و کشتار بى رحمانه در یمن، خوى دیکتاتوری و ددمنشى بن سلمان و خاندان آل سعود را نشان می‌دهد.
کشتار در یمن نماد دیکتاتوری عربستان است
به گزارش جهان نيوز، سید محمد حسینی عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اظهارات اخیر بن سلمان درباره برخی مقامات ایرانی اظهار کرد: اظهارات بن سلمان بیانگر این است که وی جوانى خام و ناپخته درعالم سیاست است که اظهارات و تصمیمات نابخردانه‌اش برای جهان اسلام و حتی عربستان سعودی زیان آور است.

دبیر کل کانون دانشگاهیان بیان کرد: مواضع و رفتار این ولیعهد تشنه قدرت و شیفته پادشاهى فرسنگها از عقلانیت و درایت فاصله دارد و بر سفاهت و عدم درک و تحلیل درست از شرایط منطقه و به ویژه پایگاه و اقتدار جمهوری اسلامی حکایت مى کند و قطعا دست و پازدن هاى بن سلمان براى بسط قدرت آل سعود و یا آل سلمان است اما با این اظهارات و اقدامات شتابزده حیثیت و آبروی اندک این رژیم خودکامه و مستبد را هم برباد خواهد داد.

حسینی تصریح کرد: در مسئله لبنان وی طی اقدامی ناشیانه سعدحریرى نخست وزیر این کشور را با اعمال فشار وادار به استعفا کرد چرا که تصور می‌کرد لبنان مثل دوران ترور رفیق حریری (پدرسعد) دچار التهاب و منازعات و درگیری‌های داخلی و فشار بر حزب الله و جمهوری اسلامی ایران می‌شود ولى با مواضع به هنگام و روشنگرى مستدل سیدحسن نصرالله این توطئه در نطفه خفه شد و جز رسوایى و فضاحت برای سعودى‌ها ارمغانى نداشت.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب ادامه داد: در ماجراى تهدید و تحریم قطر و نیز حمایت عملى و غیر آشکار از استقلال اقلیم کردستان در عراق هم نتیجه اى عاید عربستان و این جوان جویاى تخت پادشاهى و سیطره بر جهان اسلام نشد؛ همچنین برهمگان روشن است که دستگیری شاهزادگان و مقامات سعودى هرگز به معناى اصلاحات واقعى و در جهت مبارزه با فساد نیست بلکه ابزار و دست آویزی برای تصاحب کامل قدرت است و این جراحى نمی‌تواند بدون تبعات براى محمدبن سلمان باشد.

وی افزود: بن سلمان به خاطر اینکه در قضایاى یمن، لبنان، اقلیم کردستان، شکست و فروپاشى خلافت داعش در عراق و سوریه، در دست یابى به اغراض و بلند پروازی هاى خود ناکام و مستأصل شده از نظام جمهوری اسلامی ایران به شدت عصبانى است و با تمام وجود احساس می‌کند که سرش به سد مستحکم ایران اسلامى خورده و لذا دچار گیجی و پریشان احوالى شده و به هذیان گویى درباره علیه مقامات کشورمان افتاده است ومطالب سخیفى بر زبان رانده که ارزش پاسخگویى هم ندارد.

دبیر کل کانون دانشگاهیان تأکید کرد: تمامی این رخداد‌ها باعث شده که بن سلمان کنترل خود را از دست بدهد و درباره مسئولان ایرانی اباطیلى بر زبان بیاورد که تنها سزاوار و در خور مقامات بی کفایت، عیاش وخائن عربستان سعودی است.

حسینی تصریح کرد: در عربستان دیکتاتوری و استبداد وجهه غالب حکومت است به عنوان مثال انتخابات در این کشور معنایی نداشته و مردم عربستان کوچکترین نقشی در تعیین سرنوشت خود ندارند و یک نمونه از سفاکى و ددمنشی خاندان جنایتکار سعودى را نسبت به مردم مظلوم یمن هرروزشاهدهستیم.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب درپایان خاط نشان کرد: قساوت و کشتار بى رحمانه در یمن، مظهر و نماد سنگدلى و خوى دیکتاتوری و ددمنشى بن سلمان وخاندان منحوس سعودى است که به فضل الهى و بیدارى و مقاومت مردم حجاز و جهان اسلام این قلدریها و ستم‌ها با واکنش و پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد و در نهایت موجب اضمحلال این رژیم خون آشام خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *