جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آثار منفی قاچاق دامن همه را می‌گیرد

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 570452
استاندار کردستان گفت: باید با تداوم مبارزه با قاچاق،به افزایش درآمد دولت کمک کنیم چراکه ورود کالای قاچاق، جامعه را از حقوق خود محروم می‌کند.
آثار منفی قاچاق دامن همه را می‌گیرد
به گزارش جهان نيوز، درباره ضرورت مبارزه با قاچاق کالا، اظهار کرد: با توجه به آسیبی كه قاچاق به اقتصاد كشور وارد می‌كند، مبارزه با قاچاق كالا و ارز همواره مورد توجه مسئولان كشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید پدیده زشت کالا از اقتصاد كشور برطرف شود. ادامه داد: قاچاق و به ویژه قاچاق سازمان‌یافته، روی تولید داخلی کشور اثر منفی دارد و باعث تعطیلی کارخانجات تولیدی و بیکاری کارگران می‌شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه آثار منفی قاچاق دامن همه را می‌گیرد، افزود: تاکنون مسئولان مربوطه اقدامات خوبی در مبارزه با قاچاق انجام داده‌اند، اما کافی نیست.

 مرادنیا یکی از اهداف مهم مبارزه با قاچاق کالا را سالم سازی اقتصاد دانست و تصریح کرد: باید با تداوم مبارزه با قاچاق به افزایش درآمد دولت کمک کنیم، چراکه ورود کالای قاچاق دولت و جامعه را از حقوق خود محروم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه قانون اگر بازدارنده نباشد به متخلف فرصت مجدد ارتکاب جرم می‌دهد، گفت: باید قوانین به قدری محکم و دقیق باشند تا عرصه بر متخلفان تنگ شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *