جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۹
به بهانه دفاع از آزادی؛

دست‌ و پازدن «مسیح علینژاد» برای‌ تخریب ملت‌‌ ایران + تصاویر

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب: 570345
«علینژاد حرف های خود را با استفاده از اکانت هایی ساختگی، به عنوان نظرات مردم، زیر پست خود منتشر کرده است...»
دست‌ و پازدن «مسیح علینژاد» برای‌ تخریب ملت‌‌ ایران + تصاویر
به گزارش جهان نيوز؛ مسیح علینژاد، از اعضای اپوزیسیون خارج نشین با انتشار مطلبی در فیس بوک، به توهین به مردم ایران و فوتبالیست محبوب کشورمان، سردار آزمون پرداخته است.
 
ماجرا از جایی شروع می شود که سردار آزمون از مجری برنامه قرعه کشی جام جهانی فوتبال درخواست می کند تا با پوششی مناسب در این مراسم حضور یابد.
 
مسیح علینژاد که مدعی آزادی در تمامی زمینه هاست، به این درخواست واکنش نشان داده و خواهان عریانی اجباری مجری برنامه شد!
 
در حالی که این موضوع صرفا درخواستی از سوی مردم ایران و هیچ اجباری در آن نبود، علینژاد در پستی در صفحه «آزادی یواشکی زنان در ایران» مطلبی را به 3 زبان انگلیسی، فارسی و فرانسوی منتشر کرده و عنوان کرده است: «گشت ارشاد جهانی میشود.»
 
بر پایه گزارش جام نیوز، اما این پایان کار علینژاد نیست؛ او در ادامه حرف های خود را با استفاده از اکانت هایی ساختگی، به عنوان نظرات مردم[!] زیر پست خود منتشر کرده است. در زیر این پست با استفاده از یک سری پروفایل های کاملا جعلی و تازه تاسیس و بدون هیچ دوست و اسم و رسمی، نه تنها بدترین توهین ها را به ملت ایران، مسئولین کشور و سردار آزمون مطرح کرده، بلکه این اکانت ها در اقدامی ناشیانه متنی واحد را در چند کامنت مورد استفاده قرار داده اند.
 
با عذرخواهی از ملت شریف ایران تنها یکی از این کامنت ها را ترجمه می کنید تا بهتر از جعلی بودن آن آگاه شوید: «کسی برای افکار آن ها به اندازه یک کثافت هم ارزش قائل نیست! چه کسی نیاز دارد با کشوری ارتباط بگیرد که اکثر مردان آن اخته و عقیم هستند! آن ها از زنان هراسناکند... این فوتبالیست و جامعه مردان بزدل کشورش، در نهایت با عواقب کارشان رو به رو خواهند شد.»
 
 
دیگر اکانت های ساختگی نیز دقیقا همین کامنت را بدون تغییری آنچنانی منتشر کرده اند:
 
 
 
این هم نمونه ای دیگر از انتشار کامنت های کپی شده توسط اکانت های ساختگی در زیر این پست است، که ضمن "احمق" خواندن مجری به خاطر پذیرفتن درخواست سردار آزمون، این فوتبالیست ایرانی را هدف قرار داده و خطاب به او می گوید: «شرم بر تو، شرم بر تو به خاطر درخواستی که کردی.»
 
 
 
اما نگاهی به پروفایل اکانت هایی که به صورت شبکه ای به ارائه نظراتی اینچنینی پرداخته اند به روشنی نشان می دهد که این اکانت ها متعلق به شخص واقعی نبوده و با چه هدفی ساخته شده اند:
 

 

 

 

 
یک اکانت دیگر با پروفایل مکزیکی و مطالب منتشر شده به زبان اسپانیایی چندین خط با لحنی تند به انتقاد از سردار آزمون و ملت ایران پرداخته است. چرا باید برای چنین شخصی این مسائل مهم باشد؟
 
مرجع : جام نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باور کنید این یک عقده هایی از مورد توجه قرار نگرفتن داره
ایران که بوده در بین خانوم ها چراغ سوخته ای در مقابل ستارگان بوده
فکر کرده بره اون ور خبریه
دیده نه بابا اون ور هم خبری نیست
سروش
Iran, Islamic Republic of
بنده بزرگتر از شما فک می کنم این یه جنگه، یه جنگ بین نیروهای شیطان و نیروهای خداست، جنگ بین هرزگی و حیا جنگ بین خوب و بد و....
علی
Iran, Islamic Republic of
درسته این یه جنگه اما حرفارو لا زر ورق پیچیده و ظاهر قشنگ تحویل ملتها می دن.
علی
Iran, Islamic Republic of
و طبق لابد ادم خوبه داستان.ما هستیم ادم بده اونها. حق ماییم و اونها باطل. نیروهای خدا!!! ما هستیم و اونها نیروهای شیطان. در کل ما فقط خوبیم در دنیا و هر کسی که طرف ماست. مثلا رهبر کره شمالی هم ادم خوبه است. البته تا وقتی تفکراتش شبیه ماست. اما تا وقتی که یکم فرق کرد میشه ادم بده.
Iran, Islamic Republic of
بابا جهان نیوز اشتباه میکنی به خدا ، اصلاً نباید محل گذاشت به این بیچاره ، بازنشر خزعبلات این بانوی واداده غیر از اینکه اعصاب همه رو به هم بریزه چه فایده ای داره ؟! این مسکین از وقتی که به امریکا مهاجرت کرده و همکار اون دلقک در صدای امریکا شده فقط عقده گشائی میکنه۰ سایتهای خبری نباید به اینطور اشخاصی بپردازند
Iran, Islamic Republic of
خدمت خانوم علینژاد باید بگم که کسی برای افکار شما به اندازه یک کثافت هم ارزش قائل نیست! چه کسی نیاز دارد با کشوری ارتباط بگیرد که اکثر مردان و زنان و نمایندگان و دولتمردانش یا همجنس بازن یا به همدیگر تجاوز کردن! آن ها از واقعیت هراسناکند... شما و همه ی وطن فروشان در نهایت با عواقب کارتان رو به رو خواهید شد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی بدجور رفتی نشستی پای حرفهای حسن عباسی یوگی و دوستان ها . شما چند سال در این کشورها سکونت کردی که این جور مردم آن کشورها را متهم به هم جنس بازی و تجاوز می کنی ؟ فکر می کنم اگر برگردی به گذشته خودت یه چیز هایی هست که امروز داری ازشون با فحش دادن به دیگران فرار می کنی .
United States
نیازی نیست سکونت داشته باشید... فقط در مورد همین یه دونه رئیس جمهور اخری (ترامپ) یه جستجوی ساده تو همین گوگل دم دستت بکنی میبینی تجاوز کمترین فسادشه...
Iran, Islamic Republic of
شما مثل اینکه تو عصر سنگ و چوب موندی. خبر از دنیا نداری. همین الان بازیگرای هالیوود بخاطر تجاوزی که نماینده های مجلس انجام دادن تظاهرات میکنن و خوکت رو فاش کت راه انداختن. هرسال تو همین آمریکا همجنس بازا راهپیمایی غرور تو خیابوناشون اجرا میکنن ازدواجشون رو رسمی کردن.
حالا باید اونجا زندگی کنی تا بدونی؟ پس فکرتون خیلی بسته س.
Iran, Islamic Republic of
این دختره چرا این شکلیه؟ انگار مدام تو اعتصاب غذاست.
Iran, Islamic Republic of
گذشته ی همه ی ما جهل جماعتی هست که اصل انحراف رو رها کردن و رفتن تو لباس روشنفکری.
عیسی
United States
من ۳۸ سال در این مملکت های غربی که اینقدر برای همه نماد بهشتی دارند زندگی میکنم و هم این آقا و هم آقای حسن عباسی در مورد آنها واقعیت ها را میگویند... در اینجا همه چی شعار است ... آزادی کشک، حقوق بشر پشم و دمکراسی چکشی هست که از آن استفاده میکنند تا پایه های فرهنگی و مذهبی دیگران را خراب کنند.
Iran, Islamic Republic of
دراینکه مسیح علینژاد یک لمپن اویزان در هوا است شکی نیست . لیکن برای انهایی که مقالات خارجی را می خوانند و با به اصطلاح کامنت کاربران غربی و یا برخی از ایرانی های انطرف اب اشنا هستند می دانند که چنین نظراتی خیلی عجیب نیست . اینکه یک کاربر مکزیکی بیاید و اراجیف بگوید و یا از جزایر قناری باشد و یا هرکجای دیگر بدلیل تبلیغات گسترده رسانه های غربی و صهیونیستی است . نااگاهی در سراسر جهان گسترده است . نوع بشر عمدتا با جهل دست به گریبان است . افراد روشن همواره کم بوده اند و کم خواهند بود . در همین کشور خودمان نیز کم از دست یک عده ضربه نمی خوریم .البته گاهی شیطنت هایی نیز می شود و یک کاربر با اکانت های مختلف نظرات همسویی می دهد . این احتمال وجود دارد ولی اینکه فکر کنید خیلی از کاربران انطرف اب نظر این فرد را قبول نداشته باشند در اشتباهید . به درست و غلط- قطعا غلط - ان هم کاری ندارم .
Iran, Islamic Republic of
خانم علنژاد و هم سلکان اصلاح طلب خاننان به ملت و داعشی های وطنی اند که برای دلارهای نفتی شیوخ عرب و هدایت سیاستهای انگلیس و اسراییل حاضرن ملت ایران را خاک و خون بکشند
Canada
با تمام لجن پراکنی هایی که این زنکه شیطان صفت نسبت به مردم شریف و عزتمند ایران و همچنین بازیکن خوبمان سردارآزمون داشته ! ولی موضوع قابل تامل و دقت است اینکه مردان عزیز و غیور ایران را اخته نامیده ! چرا ؟!!! آیا حکایت از توطئه استکبار برای کم شدن نسل مسلمان انقلابی در ایران نبوده که تقریبا موفق هم شده نسل جوان و آینه سازان کشور بسیار کم شده ، هشداری که رهبر معظم انقلاب و نخبه گان کشور اعلام کرده بودنند
Iran, Islamic Republic of
شوهر میخواد ولی کی میخواد با یه عجوزه ازدواج کنه
کتابی
Iran, Islamic Republic of
آقای رسایی نماینده سابق مجلس و فعال سیاسی همیشه حاضر، علینژاد را خوب می شناسد و جوابش را هم می دهد، ما وقت مان را در جوابگویی او تلف نمی کنیم و نگران حرف های علینژاد هم نیستیم که دنیا از این بازیچه ها بسیار دارد.
Iran, Islamic Republic of
آفرين كتابى جون، معلومه آدم شناس خوبى هستى
Iran, Islamic Republic of
خوبه مسیح علینژاد خوشگل نیست این اگه خوشگل بود دیگه چیکار میکرد لابد پری بلنده دوم میشد اتفاقا کار مجری برنامه خوب بود پوشش مجری روس از پوشش جلف مجری برزیلی برنامه قرعه کشی دوره قبل بهتر بود من اصلا در مورد حجاب و .‌..نظر نمیدم در مورد سنگین بودن پوشش بود مجری برنامه قرعه کشی جام جهانی که نباید مثل مجری برنامه شو و ...لباس بپوشه به نسبت نوع پوشش رایج در غرب پوشش مجری روس خوب بود