جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۳

خدمتی که حزب اللهی ها به دشمن می کنند

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب: 570343
خانم جهانگیر نماینده سازمان به اصطلاح حقوق بشر در دفاع از کارکنان بی بی سی فارسی- که توسط ایران ممنوع المعامله شده اند- می گوید کانال این رسانه حدود یک میلیون عضو دارد.
خدمتی که حزب اللهی ها به دشمن می کنند
به گزارش جهان نيوز؛ عبدالله گنجی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: خانم جهانگیر نماینده سازمان به اصطلاح حقوق بشر در دفاع از کارکنان بی بی سی فارسی- که توسط ایران ممنوع المعامله شده اند- می گوید کانال این رسانه حدود یک میلیون عضو دارد.
آمدنیوز هم چند صد هزار عضو دارد. ظاهرا  میزان اعضا یا ممبرهای یک کانال شاخصی بر جایگاه اجتماعی،مخاطب شناسی و اثر گذاری آن محسوب می شود .اما  لا اقل در خصوص این دو کانال سوگمندانه باید گفت اکثریت اعضای آنها   دوستداران و خواص انقلاب اسلامی  هستند که متاسفانه و بدون اینکه بخواهند برای ضد انقلاب و دشمن  تراز مرجعیت و جایگاه اجتماعی  تولید کرده اند.
به صورت میدانی با بیش از بیست نفر از نیروهای مومن به انقلاب چک کردم،9نفر آنان در کانال بی بی سی بودند و حس کنجکاوی و اینکه دشمن چه می گوید را دلیل آن اعلام کردند. اکر این عدد قابل  تعمیم باشد کمتر از پنجاه درصد اعضای کانال بی بی سی به صورت قطعی آن را قبول ندارند.
در باره آمد نیوز  بعداز بارگذاری هر پست ، حدود بیست نفر  حزب الهی آن را برای بنده در خصوصی ارسال می کنند که  خودشان هیچ یک از آن  خبر ها را قبول ندارند.
نتیجه این که بچه حزب الهی ها باید تصمیم بگیرند و از کانال های این چنینی خارج شوند و بی جهت برای آنان سیاهی لشگر ،مخاطب و سرمایه اجتماعی تولید نکنند.این نهضت را شروع کنید تا واقعیت  و وزن آنان روشن شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نیازی نیست که حالا حتما عضو بشید که... چند وقت یه بار برید سر بزنید
Canada
خیلی ها از همین کانالها دستور می گیرند
باید هر روز دستور کار را چک کرد دیگه
حسین
Netherlands
اون بزرگوار نامه دشمن را حتی باز نکرد ، پس جلوی کنجکاوی خود را بگیریم.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
هزاران آفرین
Iran, Islamic Republic of
من چند بار می خواستم ببینم چی گفته منصرف شدم به همین دلیل
Iran, Islamic Republic of
آقای گنجی سرور خوبم حرف شما متین ولی اشکال کار این نیست .نوشته های شما و اخبار شما دیگر جذابیتی برای شنونده ندارد و آن هم دلیل دارد و دلیل آن أین است که مردم دل نوشته های شما را با آنچه که در اجتماع میبیند بسیار فاصله دارد و از واقعیت جامعه به دور است
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین پاشنه آشیل بچه حزب اللهی ها رانت جویی آنهاست. اینها حاظر نیستند در هیچ رقابت شرافتمندانه ای شرکت کنند. از رقابت تحصیلی تا استخدامی تا ارتقا شغل تا ورود به مجلس و غیره. این چیزی ست که باعث افت مقبولیت آنها و تبدیل کردن شان به مشتی رانت خور عربده جوی بی مغز شده است.
Iran, Islamic Republic of
بچه حزب الله ها بسیار دوست داشتنی و با تقوا هستند و بسیار هم با نشاط و زنده دل هستند به شخصه با بسیاری از انان دوست هستم و از همنشینی و هم صحبتی با انها لذت میبرم مشکل انانی هستند که خود را برای رسیدن به مناسبات رانت خواری و قدرت به انها میچسبانند و از صفا و صداقت انان سو استفاده میکنند
Iran, Islamic Republic of
بچه حزب اللهی ها در زمان جنگ داوطلبانه همه چیز خود را فدای امنیت دیگران کردند یعنی بزرگواری کردند بدون اینکه وظیفه قانونی داشته باشند ماههایاسالها از عمر خود را صرفا براساس احساس وظیفه دینی خرج دفاع از مملکت نمودند و از کسی طلبکاری نکردند و حالا قانون گزاران در مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که همانطور که اینها در زمان جنگ ایثار کردند سهمیه ای بابت کنکور یا بعضی جاها امتیازاتی داده شود این پاشنه آشیل نیست در کشورهای اروپایی رسم بود که به سربازان دوران جنگ جهانی در کوچه و خیابان احترام بگذارند متاسفانه در تقلید از غرب هم منفی ها را تقلید می کنیم تجلیل از سربازان و رزمندگان دفاع مقدس را از غربی ها یاد بگیرید
Iran, Islamic Republic of
آنها ( حزب اللهی ها)رانت خور عربده جو نیستند بلکه در زمان جنگ آن زمان که عافیت طلبان سوراخ موش را به قیمتی گزاف خریدار بودند تا از آسیب جنگ در امان باشند ، اینها در مقابل عربده جوئی دشمنان از جان مایه گذاشتند عربده جو کسی است که غیر منصفانه هر چرندی را از دهان خارج می کند
Iran, Islamic Republic of
دلیل مراجعه مردم به بی بی سی این است که مردم از قدیم معتقدند که بی بی سی راست می گه بدون طرفداری فاحش تحلیل می کنه . مصاحبه می کنه با افراد اما ته اش می گه این نظر مهمان هاست نه نظر بی بی سی .
Iran, Islamic Republic of
آره همه خبراش هم جهت داره
امشب دقیقا نیمه شب است، جمله رمز همین بی بی سی بیطرف بود که کودتا علیه مصدق اتفاق افتاد
کاش در این نظر یه ذره هم ملی بودی
BB an
Iran, Islamic Republic of
دلیل مراجعه مردم به بی بی سی این است ظاهرا بدون طرفداری فاحش تحلیل می کنه
مصاحبه می کنه با افراد مختلف وقتی سم خبری خودش رو چپوند تو مغز طرف ته اش می گه این نظر مهمان هاست نه نظر بی بی سی .