شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
سردار جعفری:

آذربایجان‌غربی نمونه بارز وحدت وهمدلی است

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 570258
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آذربایجان‌غربی نمونه بارز وحدت وهمدلی است و در همه این سال ها در مقابل شرارت ها و فتنه ها مقابله کرده است.
آذربایجان‌غربی نمونه بارز وحدت وهمدلی است
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری صبح یکشنبه در آیین اختتامیه کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در سخنانی اظهارداشت: تردید نداشته باشید که راهی که با خون شهیدان آبیاری و بر اساس اصول مسلم قران است نهایتش پیروزی است.

وی با بیان اینکه نا امنی در این استان به صفر نزدیک شده است عنوان کرد: با توجه به این همه دشمنی، اما امنیت هر روز در کشورمان گسترش می‌یابد.

وی با اشاره به مقاومت مردم آذربایجان غربی در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: دفاع و پشتیبانی از جبهه‌ها و همزمان تلاش برای برقرای امنیت در داخل از افتخارات بارز این استان است و شهیدان باکری‌ها و امینی‌ها نمونه بارز غیرت و صلابت مردم این دیار هستند.

سردار جعفری، روحیه مقاومت مردم استان را ناشی از ایمان دانست و افزود: شما پیام مقاومت و ایستادگی به سایر استان‌ها انتقال دادید و بدون تردید مقاومت کشور‌های منطقه نیز از حرکت مردم ایران الهام گرفته است.

آذربایجان غربی نمونه بارز برجستگی‌های اثبات شده ایران اسلامی است

فرمانده سپاه پاسداران گفت: مقاومت و ایستادگی از فرهنگ و روحیه مردم منطقه نشأت می‌گیرد و استان آذربایجان غربی نمونه بارز برجستگی‌های اثبات شده ایران اسلامی است.

سردار جعفری وجود اقوام و ادیان را از ظرفیت‌های منطقه عنوان کرد و خطاب به مردم استان گفت: هر چه بیشتر در راستای تعمیق و گسترش این مولفه‌های قدرت و توانمندی تلاش کنید.

وی تاکید کرد: وعده الهی بر این است که کسانی که با جان و مال خود در راه خدا و نصرت دین خدا جهاد کنند در دنیا و آخرت توفیقات الهی شامل حال شهیدان و بازماندگان آنان می‌شود و ما هر روز شاهد این مسئله هستیم.

سردار جعفری پیروز‌های منطقه‌ای را نمونه‌ای از این توفیقات دانست و افزود: باوجود تمامی تحریم‌ها و توطئه‌ها امنیت در ایران اسلامی عمیق‌تر و گسترده‌تر می‌شود و پیروزی‌های منطقه‌ای که مردم ایران در آن سهیم هستند نتیجه همین روحیه مقاومت و ایستادگی است.

توطئه کردستان بزرگ در نطفه خفه شد

سرلشکر جعفری همچنین با تاکید بر اینکه در سایه توسعه و تعمیق این ارزش‌ها باید به نصرت الهی امیدوار بود، اظهار داشت: با وجود توطئه‌های متعدد دشمنان، امنیت در داخل کشور روز به روز بیشتر شده و پیروزی‌های منطقه‌ای در سوریه و عراق محقق شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با تاکید بر اینکه توطئه کردستان بزرگ در ماه‌های اخیر در نطفه خفه شد، اظهار داشت: دشمنان از هر زمینه‌ای برای بر هم زدن آرامش در این منطقه استفاده می‌کنند، اما یکی پس از دیگری با شکست مواجه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه شکست پی در پی از دلایل عصبانیت دشمنان از نظام اسلامی است، افزود: دشمنان در زمان حاضر نمی‌دانند که با نظام اسلامی و نهضت انقلابی ایران چه باید بکنند.

وی همچنین از مردم آذربایجان غربی خواست تا قدر روحیه انقلابی حاکم بر این منطقه را بدانند و با انتقال آن به نسل‌های بعدی زمینه تداوم راه مقاومت را فراهم کنند.

امنیت در آذربایجان غربی بیشتر از استان‌های مرکزی کشور است

فرمانده سپاه پاسداران گفت: راه مقاومت که با خون شهیدان تضمین و براساس اصول قرآنی بنا شده است در نهایت ختم به پیروزی و فتح قریب خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان از هر زمینه‌ای برای برهم زدن نظم و امنیت سوء استفاده می‌کنند و به امید خدا در آینده نزدیک تمامی توطئه‌ها به شکست قطعی ختم خواهد شد.

سردار جعفری با یادآوری ناامنی‌های آذربایجان غربی در دوران جنگ تحمیلی توسط دشمنان و گروهک‌ها گفت: به برکت خون شهدا و مقاومت رزمندگان در حال حاضر امنیت در این استان از بسیاری از استان‌های مرکزی کشور بیشتر است.

وی وجود امنیت، وحدت و انسجام در استان الگو خواند و گفت: باید این روحیه انقلابی در نسل جوان منطقه هرچه بیشتر تقویت و تعمیق شود تا زمینه‌های نصرت الهی در منطقه فراهم شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با قدردانی از خانواده‌های شهیدان و جانبازان اظهار امیدواری کرد، برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهیدان موجب خیر و برکت در استان شود.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *