جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سردار یزدی:

رژیم صهیونیستی روی آرامش را نخواهد دید

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 570110
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: تا زمانی که رزمندگان جبهه مقاومت در نزدیکی رژیم اشغالگر قدس هستند؛ این رژیم روی آرامش را نخواهد دید.
رژیم صهیونیستی روی آرامش را نخواهد دید
به گزارش جهان نيوز، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با اشاره به فروپاشی خلاف خود خوانده داعش، اظهار کرد: علت اصلی شکست داعش وحدت کلمه رزمندگان جهان اسلام تحت لوای رهبری و تحقق وعده خداوند مبنی بر شکست دشمنان اسلام به مومنین است.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص)با اشاره به اینکه شکست داعش، شکست حامیان منطقه و فرامنطقه‌ای او تلقی می‌شود ادامه داد: حامیان این گروهک تروریستی و تکفیری سعی بر گذر از این شکست دارند و در تلاشند خود را در پیروزی بر داعش سهیم نشان دهند؛ اما مردم دنیا می‌دانند این پیروزی‌ها توسط رزمندگان اسلام به دست آمده است.

سردار یزدی با اشاره به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر مقابله با ایران در مرزهای سوریه اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس در حال دست و پازدن در باتلاقی است که امروز توسط این رژیم و حامیانش به وجود آمده است؛ آن‌ها سعی بر پوشاندن نگرانی خود با چنین سخنانی را دارند و می‌خواهند پیروزی اخیر را موفقیت یک عده و کشور خاصی نشان بدهند، در حالیکه این پیروزی، پیروزی جهان اسلام است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: رژیم صهیونیستی بداند تا زمانی که رزمندگان جبهه مقاومت در نزدیکی آنان هستند، این رژیم روی آرامش را نخواهند دید و از بین خواهد رفت.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *