شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
ابراهیمی:

نامه رهبری به جوانان غرب هویت و جهت می‌دهد

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 570108
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نامه رهبری و رهنمودهای ایشان، به جوانان غرب هویت و جهت می‌دهد تا در جامعه هدفمند حرکت کنند.
نامه رهبری به جوانان غرب هویت و جهت می‌دهد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی که سال گذشته منتشر شد، اظهار کرد: جوانان غرب دچار مقوله بی هویتی شده‌اند که مشکلاتی برای این نسل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: نتیجه بی هویتی، انحراف جوانان غرب بوده که از طرف حاکمان به آنان تحمیل شده است.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: نامه مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان به جوانان غرب  هویت و جهت می‌دهد تا در جامعه هدفمند حرکت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام  هم نامه‌هایی نوشتند که آثار شگرفی داشت، بیان کرد:  آنچه می‌تواند به نسل جوان پاسخ بدهد، آئین مقدس اسلام است.
وی تاکید کرد: این نامه می‌تواند در دلهای جوانان اثرگذار باشد و برای آنها هدف و هویت مشخص کند چرا که در اسلام مقوله هویت اهمیت زیادی دارد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه هویت اسلامی در هر جایی که ورود کرده، نتایج موفقیت آمیزی به دست آورده است، بیان کرد: جوانان در عراق، سوریه و لبنان تحرک‌های هدفمندی داشتند و تفکر مقاومتی که داعش را زمین گیر کرد به برکت هویت اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی گفت: مقام معظم رهبری با درک اینکه نسل جوان در پی هویتی است که بتواند او را در جهت اهداف ارزشمند انسانی سوق دهد، این نامه را نوشتند که در نوع خود ابتکاری بی نظیر است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *