يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲
۱۴
‏مایک پمپئو ارسال نامه به حاج قاسم را تایید کرد

رئیس سازمان ‎سیا: به سردار ‎سلیمانی نامه نوشتم اما او حتی نامه را باز هم نکرد

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 570097
نامه‌ای برای فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران فرستادم و هشدار دادم واشنگتن، شما و ایران را مسئول هرگونه‌ای حمله به نیروهای آمریکایی در عراق خواهد دانست اما او حتی نامه را باز نکرد.
رئیس سازمان ‎سیا: به سردار ‎سلیمانی نامه نوشتم اما او حتی نامه را باز هم نکرد
گروه بین الملل جهان نيوز: «مایک پمپئو» رئیس سازمان مرکزی اطلاعات (سیا) و «لئون پانه‌تا» وزیر پیشین دفاع آمریکا در کارگروهی در بنیاد ریگان به سخنرانی پرداخته و ادعاهایی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.

پمپئو در این نشست درباره توافق هسته‌ای ایران گفت: «به رئیس جمهور (دونالد ترامپ) گفته‌ام که ایران از جنبه متوقف کردن برنامه هسته‌ای خود، در تطابق فنی با توافق هسته‌ای است.»

وی همچنین افزود: نامه‌ای برای فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران فرستادم و هشدار دادم واشنگتن، شما و ایران را مسئول هرگونه‌ای حمله به نیروهای آمریکایی در عراق خواهد دانست اما او حتی نامه را باز نکرد.

رئیس سیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بحران شبه‌جزیره کره گفت: «اطلاعات درباره برنامه موشکی کره‌شمالی در سطح خوبی است و آمریکا از حدود و مقیاس برنامه هسته‌ای تسلیحاتی پیونگ‌یانگ نیز درک مطلوبی دارد.»

پمپئو درباره پایان کار داعش نیز گفت: «خطر بزرگ مهاجرت تروریست‌های داعش به آفریقا شامل کشورهای نیجریه، لیبی و سومالی آنهم بعد از شکست خلافت در سوریه و عراق، وجود دارد.»

بر پایه گزارش فارس، لئون پانه‌تا نیز با بیان اینکه در خاورمیانه دولت‌های شکست خورده‌ای وجود دارد، این منطقه را به «میدان نبردی برای آینده» توصیف کرد.

وزیر دفاع پیشین آمریکا در ادامه خواستار تشکیل مراکز فرماندهی مشترک اعراب، اسرائیل و ترکیه برای مقابله با ایران و گروه‌های تحت حمایتش شد.

وی با بیان اینکه ویدئوهای ضد اسلامی توئیت شده توسط ترامپ، می‌تواند آتش (نفرت) را شعله‌ور کند و جان‌ها را به خطر بیاندازد، گفت: «به عنوان رئیس پیشین کارکنان کاخ‌سفید، نمی‌توانم کار کردن برای رئیس جمهوری که اول صبح توئیت می‌کند را تصور کنم! اگر دست من بود، آ‌ن توئیتر را می‌گرفتم و از پنجره بیرون می‌انداختم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخه این سردار درس مذاکره با یزید زمان رو نخونده بودند!
Iran, Islamic Republic of
هشدار دادم واشنگتن، شما و ایران را مسئول هرگونه‌ای حمله به نیروهای آمریکایی در عراق خواهد دانست اما او حتی نامه را باز نکرد...........
اره جون خودت،ما هم باور کردیم این حرفو نوشته بودی.این جمله رو که همیشه میگین ،نیازی به نامه نبود.فکر میکردی اینجا هم میتونی با باز کردن باب مذاکره ،برجام بازی راه بندازین و داعش رو نجات بدید وسردار عزیز ما خوب تودهنی بهتون زد.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
هرچی گفتی واسه خودت گفتی!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
آلمانی ها یک جمله دارند:
من اصلاً تو رو نمی شناسم.
Iran, Islamic Republic of
عخخخخخخخی
اینم نتیجه برجام
اینقدر عاشقان کوچه های لاس و گاس آب تو هاون کوبیدند که ما نوکر آمریکابشیم، آخرش هم سردار یک نامه رو هم نخوند
یعنی الان روزنامه های زنجیری اصلاح طلب چه حالی دارند؟
این چه کار ناصوابی بود که کردید؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
سردار سرافرازسلیمانی عزیز با اقتدا به مولا و پرچمدارش حضرت ابوالفضل(علیه السلام) عمل کرده است.جانم فدای امام خامنه ای عزیز
Iran, Islamic Republic of
سردار جان آخه مگه شما دیپلماستی نمیدونی چیه؟
روابط دیپلم‌آنتیک حکم میکنه که شما برخورد دیپلمآنتیک داشته باشی...
به نظرم شما اصلا خائن خوبی نیستی... خیلی بدی.. بد بد بد......
Iran, Islamic Republic of
لیاقت آن را نداشتی که سردار عزیزمان جوابت دهد.
كاش يه ذره از غيرت و مردونگي و شجاعت و بصيرت و ولايتمداري حقيقي كه در وجود نازنين سردار مقتدر اما بي ادعاي سپاه اسلام مي بينيم, را اين افساد طلب و ايضا" مدعيان دروغين در دولت داشتند.
Iran, Islamic Republic of
سردار سلیمانی دلاور برای یانکی ها پشیزی ارزش قائل نیست .
عمار
Iran, Islamic Republic of
درودخدا برسردار رشید اسلام .مالک اشتر امام خامنه ای.
کاش در عرصه اقتصاد هم علی مالک داشت.
Iran, Islamic Republic of
این نامه را اگر به نمایندگان مجلس مینوشت با نامه عکس سلفی میگرفتن
Iran, Islamic Republic of
الان برجامی ها حسرت می خورند کاش نامه را برای ما می نوشت روتخم چشمان بی بصیرتمون می گذاشتیم وحلوا حلوا می کردیم !!
Iran, Islamic Republic of
خدمت مردم عزیز و ولایتمدار ، زمانی که سپاه قدرتمند و ولایی موشک های دقیق را در مرکز داعشی ها زدند نمایندگان متعهد و انقلابی از این اقدام تشکر کردند ولی جای تاسف است تعدادی از نمایندگان که کم هم نبودند حتی تشکر هم نکردند و باز با نابودی داعش جنایتکار و خبیث توسط سردار سلیمانی عزیز و پیرو رهبر معظم باز شاهد بودیم که حدود حداقل 40 نفر از نمایندگان طبق معمول سکوت کردند و حتی تشکر از سردار فداکار نکردند. متاسفانه کسانیکه لیاقت نشستن در صندلی مجلس را ندارند با انتخاب مردم این جای حساس که امثال شهید مدرس باید باشند را اشغال کردند . زنده وپاینده باد رهبر عظیم الشانمان امام خامنه ای و یاران بی ادعا و وفادار شان