پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۶۸
گفتگوی جهان نیوز با عضو جامعه روحانیت مبارز

صادقی در توهین به مرجعیت تنها نیست/ سامان مدلل کیست؟

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۱
کد مطلب: 570047
نخستین بار در سال 1385 گویانیوز (رسانه وابسته سازمان سیا) تهمت ارتباط مسعود مدلل با آیت‌الله مکارم را مطرح کرد. این تهمت بیش از یازده سال است که بارها و بارها از زبان اصلاح‌طلبان در مقاطع مختلف تکرار شده و حالا یازده سال بعد، صادقی همان تهمت را البته درباره سامان مدلل، تکرار کرده است! یعنی او یازده سال بعد پا جای پای رسانه سازمان سیا گذاشته است!
صادقی در توهین به مرجعیت تنها نیست/ سامان مدلل کیست؟
عضو جامعه روحانیت در گفتگو با جهان نيوز، با بیان این که برخی شیطنت هایی علیه مقام های اثر گذار نظام می کنند، گفت: اتهام هایی که از سوی برخی افراد خاص و شناخته شده علیه مراجع تقلید می کنند، جزو مغرضان نظام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی درباره اتهام های اخیر محمود صادقی به آیت الله مکارم شیرازی و نیز در گذشته به آیت الله آملی لاریجانی افزود: اتهامات محمود صادقی علیه مراجع تقلید یک حرکت تعریف شده علیه نظام هست و افراد خاصی از جمله صادقی دنبال این هستند تا ناکارآمدی نظام را معرفی کنند.
 

ابراهیمی اظهار داشت: جریان دیگری در داخل کشور دنبال این هستند تا عوامل پیروزی ملت را منزوی کنند یکی از این عوامل حضور روحانیت بوده است که توانسته مردم را بسیج کند حرکت مراجع بزرگوار بوده است تا انقلاب نقش سازنده داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: امروز هم اینها مرجع مردم هستند یعنی مردم به آنها بیشترین اعتماد را دارند و فتوایی که می دهند یا نظری که می دهند مردم تبعیت می کنند و برای این که مرجعیت را از بین ببرند روحانیت را منزوی می کنند از جمله آقای صادقی که فکر می کند از مصونیت قانونی برخوردار است، مورد اتهام و حملات مغرضانه قرار می دهد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: در نهایت همان طور که در گذشته این اتهامات را زدند اکنون نیز این اتهام های بی پایه و اساس را می زنند یعنی چهره های خوب را تخریب می کنند و اتهام های دروغ می زنند.

ابراهیمی تصریح کرد: شخصیت هایی در مشروطه بیشترین اثر را داشتند آنها را منزوی کردند و مشروطه به قول مرحوم شیخ فضل الله نوری شد مشروطه غیر مشروعه.

وی ادامه داد: اکنون این افراد که در اتهام زنی شاخص هستند دنبال همین هستند که روحانیت موثر و مراجع اثر گذار را مثل آیت الله مکارم شیرازی و دیگر شخصیت ها را که اثر گذار و روحانی انقلابی و نظام است از صحنه خارج کنند و از بین مردم آنها را برانند و اعتبار آنها را از بین ببرند تا بتوانند به خواسته شوم شان برسند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که  حالا چه آگاهانه و چه ناآگانه حمله به روحانیت و حمله به مراجع تقلید را در پیش گرفتند، گفت: همه و همه برای این است که این چهره ها را از چشم مردم بیندازد و در نتیجه یک مرجعی که بتواند مردم را بسیج کند و در صحنه نگه دارد و مردم را به آینده امیدوار کنند دنبال این هستند که اثر گذاری را از بین ببرند.

ابراهیمی افزود: آیت الله مکارم شیرازی یک مرجع تقلید است مطالب را به درستی درک می کند حلال و حرام می دانند امری در بیت آنها اتفاق نمی افتد اما خوب است که مردم را بیشتر آگاه سازند تا مردم را از دست ندیم.
وی اظهار داشت: این ها سرمایه اجتماعی هستند و همه تلاش کنیم تا امثال محمود صادقی این سرمایه اجتماعی را از بین نبرند و باید از آن طرف نیز شفافیت را به نحوی برای مردم روشن کنند که مردم واقعا مطمئن بشوند که اینها مغرض هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که محمود صادقی در این راه تنها نیست و در بین خودشان اتهام زنی ها را تقسیم کار می کنند، خاطر نشان کرد: جریاناتی علیه نظام اقدام می کنند و این ها تقسیم کار می کنند و از هر کسی یک چیزی را می خواهند تا علم کنند تا به آن مقصدشان برسند لذا حواسمان جمع باشد زمینه را برای صحبت های اینها باقی نماند و همه چیز شفاف باید به مردم داده بشود.

ابراهیمی با بیان این که اتهام زنی و افترا محمود صادقی در گذشته نیز سابقه دارد، تاکید کرد: در گذشته نیز اتهام های سنگینی به آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه مطرح کرده بودند معتقد هستم این افراد به هر حال باید مسایل را شفاف کنند و برای مردم روشن کنند و زمینه های اتهام را برای این افراد از بین ببرند.

وی تصریح کرد: حساب ها مربوط به آیت الله لاریجانی نیست این در گذشته کسب تکلیف شده و برای این که بتوانند برخی مشکلات قوه قضاییه را حل کنند اجازه به آنها داده شده است این حساب ها در اختیار ایشان باشد تا از امکاناتش بتوانند مشکلات قوه قضاییه را حل کنند جواب و توضیح هم داده شده است حتی رییس بانک مرکزی هم پاسخ شفاف دادند دیگر جای اتهام باقی نمی گذارد این ها شیطنت هایی است که علیه مقام های اثر گذار به وقوع می پیودند.

*سامان مدلل کیست؟
حدود یک هفته قبل بود که محمود صادقی، نماینده فراکسیون امید مجلس در واکنشی عجیب به انتقاد و نظر آیت‌الله مکارم شیرازی درباره ورود زنان به ورزشگاه در توئیتر خود نوشت: «خوب است جناب ایشان درباره بدهی‌های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند»!
 
با خواندن این جمله، این نکته به ذهن می‌رسد که آیت‌الله مکارم شیرازی در جریان تخلفات یک متخلف اقتصادی و بدهکار بانکی است و حالا باید به عنوان حامی، درباره او و عملکردش به مردم توضیح دهد! آیا جز این است!؟
انتظار این است که صادقی به عنوان نماینده مردم و شخص قانون‌گذار، این نکته بدیهی را بداند که بیان این حرف - حتی درباره یک شخص عادی نه یک مرجع تقلید- صرفا زمانی مجاز و ممکن است که حکم قطعی دادگاه وجود داشته باشد! مثلا مثل مورد جاسوسی دری اصفهانی در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که با حکم (ضعیف) دادگاه به 5 سال حبس محکوم شده است. می‌دانیم که اساسا چنین حکمی وجود ندارد. شاید صادقی برای خودش راه میان‌بری یافته و تلقی کرده که بدون حکم و با در دست داشتن سند هم می‌توان ساحت یک مرجع را به همین راحتی لکه‌دار کرد!
 

 
بر پایه گزارش کیهان، اما روز گذشته صادقی در توئیت تازه‌ای نوشت: «لازم به ذکر است یکی از بدهکاران عمده بانک سرمایه، آقای سامان مدلل است. بنابر اطلاعات اولیه تصور بر این بود که این فرد دارای رابطه کاری با آیت‌الله مکارم شیرازی دارد. اما با تحقیقات بعدی و نیز توضیحات فرزند ایشان، محرز شد نامبرده هیچ‌گونه رابطه مالی یا نسبتی با ایشان ندارد.»

می‌بینید که این آقای حقوق‌دان (!) با تکیه به «اطلاعات اولیه» تصور کرده که آقای مدلل توسط آیت‌الله مکارم حمایت می‌شود، پس باید آبرویش را ببرد! و حالا برایش محرز شده که ‌اشتباه کرده! و البته نیازی به عذرخواهی هم ندیده!

روش کار این آقای نماینده این است که دروغی را با آب و تاب توئیت می‌کند. وقتی موضوع نقل دهان مردم شد و توسط رسانه‌ها مورد استقبال قرار گرفت، ۴۸ ساعت بعد آن دروغ را با یک توئیت دیگر پس می‌گیرد! با این تفاوت که این توئیت به نسبت توئیت قبلی، اصلا دیده نمی‌شود و افکار عمومی برای همیشه دروغ اول را در ذهن خواهد داشت!

او قبلا هم درباره حساب‌های شخصی رئیس‌قوه قضائیه دروغ‌گویی کرده بود و بعد از فضاسازی‌هایی همسو با چند رسانه ضد انقلاب و دروغگوی دیگر، خیلی ساده اعلام کرد که ‌اشتباه کرده است!

نکته جالب ماجرا این است که صادقی - نوعا به عنوان سوپاپ اطمینان - وارد شده و در مواقعی که دولت درگیر مشکلی شده یا در اثر ناکارآمدی(که البته همیشگی است) دچار بحران شده، این رویه غیر اخلاقی را مورد اجرا قرار می‌دهد!

اکنون باید از مدعی‌العموم و دادستان پرسید اجرای قانون در این مواقع به عهده کیست!؟ توهین به مرجعیت شیعی در قانون مجازات اسلامی جرم‌انگاری نشده و برای آن مجازاتی در نظر گرفته نشده است!؟

افزون بر مجازات خاص مربوط به توهین به مراجع تقلید، طبق ماده 697 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی، محمود صادقی به دلیل وارد کردن اتهام بی‌پایه و اساس قابل تعقیب و مجازات است.

آیت‌الله مکارم شیرازی، مرجع تقلیدی است که در موضوعات مختلف نظر می‌دهد و با موضوعات بیگانه نیست. ایشان بارها از دولت یازدهم حمایت هم کرده‌اند اما شاید راز این رفتار غیر اخلاقی صادقی را بتوان در مواضع ماه‌های اخیر آیت‌الله جست‌وجو کرد. به این چند جمله توجه کنید:
- بعضی‌ها در تشخیص مشکلات واقعی مردم به بیراهه می‌روند!
- مشکل واقعی مردم مشکل بانک‌هاست که مردم را بیچاره کرده است.
- مشکل مردم بناهای فرسوده در سراسر کشور است که با یک زلزله موجب تلفات زیادی می‌شود.
- مشکل مردم جوانان بیکار است.
- مشکل مردم تعطیل شدن کارخانه‌هاست نه حضور در استادیوم‌های ورزشی؛ چرا بعضی‌ها به بیراهه می‌روند؟
 می‌بینید که این سخنان، حرف دل همه مردم است ولی ظاهرا برای برخی گران آمده و اینگونه در صدد انتقام‌گیری هستند!

اما واقعا آیت‌الله مکارم شیرازی با مدلل ارتباط و نسبتی دارد!؟
نخستین بار در سال 1385 گویانیوز (رسانه وابسته سازمان سیا) تهمت ارتباط مسعود مدلل با آیت‌الله مکارم را مطرح کرد. این تهمت بیش از یازده سال است که بارها و بارها از زبان اصلاح‌طلبان در مقاطع مختلف تکرار شده و حالا یازده سال بعد، صادقی همان تهمت را البته درباره سامان مدلل، تکرار کرده است! یعنی او یازده سال بعد پا جای پای رسانه سازمان سیا گذاشته است!

اصلاح‌طلبان از خانواده مدلل بهره‌های خاص خودشان را برده‌اند. یک قلم، همان رانت 650 میلیون یورویی (نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان) در دولت یازدهم، نشانه خوبی برای کشف و شناسایی حامیان این خانواده است!

خدمت دیگر را باید در موضوع واردات نهاده‌های طیور در اثنای سال‌های اوجگیری تحریم‌ها مشاهده کرد. در آن زمان، با تاخیر در ورود نهاده‌های تغذیه مرغ، صنعت تولید جوجه یک روزه با مشکل جدی مواجه و قیمت مرغ رشد عجیبی کرد، متعاقبا موضوع به تحریم ربط داده شد و سیاسیونی که منتظر انتخابات 92 بودند، ماجرا را به غلط بودن گفتمان مقاومت و صحت گزاره مذاکره ربط دادند و با برانگیختن افکار عمومی، به نقش‌آفرینی در انتخابات پرداختند! اکنون نباید پرسید این خانواده که بزرگ‌ترین خدمت را به اصلاح‌طلبان کرده‌اند، چرا باید به یک مرجع تقلید منتسب شوند!؟

تخلفات و درازدستی‌های خاندان مدلل به همین چند جمله محدود و مختصر نمی‌شود. اما از آنجا که متاسفانه با گذشت یک دهه از افشا و علنی شدن این تخلفات (نظیر بدهکاری بیش از هزار میلیارد تومانی به سیستم بانکی) و علی‌رغم چند بار بازداشت و آزادی برخی از آنها، هنوز دستگاه قضایی هیچ رسیدگی قطعی انجام نداده است. از ورود به جزئیات آنها می‌پرهیزیم و فقط این گزاره را مطرح می‌کنیم که دستگاه قضایی، با رخداد چه تخلفی و نسبت به چه کسی احساس مسئولیت کرده و ورود پیدا می‌کند!؟ آیا نمایندگان مجلس برای توهین به مراجع تقلید مصونیت دارند!؟
https://jahannews.com/vdcaywnm049n0w1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaywnm049n0w1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تهمتهایی که آقای احمدی نژاد در مناظرات انتخاباتی سال 84و88به مسئولین بلند پایه نظام مطرح کرد درحالی که در هیچ دادگاهی ثابت نشده بود وتا الان هم بدون رسیدگی مانده است را چگونه تحلیل می کنید ؟چرا آن موقع خوشحال هم شدید واین آقا را (احمدی نژاد)شجاع هم نامیدید؟البته تهمت از هر کسی ومربوط به هر شخصی که باشد مذموم وگناهی بزرگ است.
Iran, Islamic Republic of
اگر کار آقای صادقی درسته ، پس شما چرا در زمان احمدی نژاد ناراحت شدید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حرف هایی که احمدی نژاد زد تهمت نبود واقعیت بود گرچه بیان آن قبل از محکومیت در دادگاه کار درستی نیست اما اگر احمدی نژاد اسم مهدی هاشمی را نمی آورد شاید هیچ گاه محاکمه نمیشد ...
Iran, Islamic Republic of
هیچ میدونی بابت لغو قرارداد کرسنت یکطرفه بدستور احمدی نژاد عزیز چقدر ملت ایران مجبور شدند از سرانه ملیشان را از دست بدهند و خسارت بابت هیچ و پوچ و بخاطر یک ندام کاری و آشنایی نداشتند به امور بین اللملی پرداخت کنند
Iran, Islamic Republic of
حضرت استاد به ازای لغو قرار داد نبود که ضرر کردیم
به خاطر وزیر شدن یکی از عاملین قرار داد (بعلت قحط الرجال جناب زنگنه وزیر شد) دیگه حرفمون به جایی نرسید (چون عملا با وزیر شدنش بی گناهیش و تأیید کردیم) و لاهه 18 میلیارد دلار ما رو جریمه کرد.
از اون گذشته این 18 میلیارد دلار در مقابل ضرری که از کرسنت متحمل میشدیم چیزی حساب نمیشه (هر ایرانی به ازای مدت قرار داد تقریبا یک میلیارد تومان)
بهتره یک کم شما طرفداران گروه منحط اعتدال-اصلاحات اطلاعاتتون از حد و حدود آهنگ های هایده و مهستی جلوتر ببرید.
اگر هم خیلی آرزو دارید بیشتر از اینا کشور ضرر بده نگران نباشید نهضت مفت فروشی جناب زنگنه ادامه داره و قراردادهای مفت فروشی چند ده ساله رو داره تند و تند می بنده
غصه نخورید عامل خسارت سر کاره
Iran, Islamic Republic of
در سفسطه کردند مقام اول را در گنیس برای خود ثبت کرده اید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز، اينكه محكوميت در قضيه كرسنت به دليل وزير شدن آقاي زنگنه بوده را خودتان تحقيق كرده ايد يا از زبان منتقدان دولت شنيده ايد؟ البته من پاسخ اين سوال را ميدانم چون تحقيق وسيعي در اين مورد در سايتهاي خبري جهاني انجام داده ام و حتي در يك مورد هم تأييدي بر اين ادعاي عجيب شما نديده ام. اگر خبر موثقي داريد لطفاً لينك آن را بگذاريد و لطفاً به جاي دنياي سياست كمي به قبر و قيامت خود هم بينديشيد.
عزت زياد
Iran, Islamic Republic of
جريمه كرسنت را با شما گرون حساب كردن. هر ايراني يك ميليارد تومان!! يعني به عبارتي 80.000.000.000.000.000 تومان يا 20 هزار ميليارد دلار!!!
عزيزم كل درآمد چهار ساله دولت يازدهم از فروش نفت، 190 ميليارد دلار بود. يعني اگر همين درآمد را براي 40 سال!! آينده داشته باشيم تازه ميشه حدود 1900 ميليارد دلار كه با 20.000 ميليارد دلار خيلي فاصله داره!!!!!!!
اما از كرسنت بگم برات:
1- اين قرارداد براي فروش 500 ميليون فوت مكعب در روز بوده يعني حدود 14 ميليون مترمكعب. با توجه به اينكه توليد گاز ايران حدود 700 ميليون مترمكعب در روز است يعني قرارداد كرسنت كلاً براي فروش حدود 2% گاز ايران بوده است. (دقت كردين! فقط دو درصد! البته بر پايه توليد امروز)
2- اين گاز، همان گاز ترش ميدان مشترك سلمان است كه هم اكنون در حال سوختن است!! با توجه به اينكه دلیل اصلی موافقان لغو قرارداد (امثال آقاي جليلي) پایین بودن قیمت قرارداد است، با اعمال هزینه شیرین سازی و خشک کردن و انتقال، بنا بر محاسبه کارشناسان انرژی چنین ادعایی خيلي دقيق نيست.
3- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در زمان انعقاد قرارداد کرسنت، در زمان رأي اعتماد آقاي زنگنه، با رد ادعاي تركمانچاي بودن اين قرارداد اعلام کرد در زمان امضای این قرارداد، جلسات متعددی بین وزارت نفت، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برگزار شده و صحت و سلامت این قرارداد توسط كليه مراجع مذكور تأیید شده است.
4- وزير نفت دولت آقاي احمدي نژاد (غلامحسین نوذری) در سال 92 گفت: "شاید نقدهایی بر قرارداد کرسنت وارد باشد اما از آن زمانی که عده‌ای این قرارداد را نقد کردند و برای این قرارداد مشکلاتی به وجود آمد؛ بیش از ۷ سال می‌گذرد و در این مدت سهم گاز ایران در میدان مشترک سلمان با امارات در حال سوختن است!!! عدم استفاده از منابع این میدان گازی و بیهوده سوزانیدن آن در طول ۷ سال کشور را از درآمدی معادل ۳۱ میلیارد دلار محروم کرد که این مبلغ معادل دو سال یارانه کل جمعیت ایران است (جدا از جریمه دادگاه لاهه)!!!" (حالا شما همين خسارت رو تا سال 96 حساب كنين و بعد بريد پرتقال فروش رو پيدا كنيد!)
يا علي
Iran, Islamic Republic of
قربون دهنت من فقط اشاره ایی به آن کردم در رابطه با صحبت آن دوستمان که ربط داده بود به مهدی هاشمی ولی شما تکمیل کردی و کامل توضیح دادی تشکر میکنم أین کوچکترین خسارتی هست که آقای احمدی نژاد با ندانم کاری بر کشور تحمیل کرد
Iran, Islamic Republic of
وقتی چیزی نمیدونی خواهشا نظر نده حداقل
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در قرارداد کرسنت، گار را به 10 درصد قیمت جهانی و با 90درصد تخفیف به شرکت کرسنت امارات فروختند. این آقایان اگر خیلی مرد هستند با همین قیمت به مردم ایران گاز بفروشند. در ضمن قراردادی که اینقدر ضرر داشت را آقای احمدی نژاد جلوگیری کرد و دادگاه به نفع ایران پیش می رفت تا اینکه آقای روحانی رییس جمهور شد و دوباره دار و دسته آقای زنگنه روی کار آمدند و دادگاه اینگونه تفسیر کرد که اگر عاملین انعقاد قرارداد که همان تیم آقای زنگنه بودند، فاسد بودند و این قرارداد فساد داشت، چگونه مجددا روی کار آمدند؟ و این شد که ایران محکوم شد
Iran, Islamic Republic of
آقا ابوذر، سلام، لطفاً هر خبري را كه مي شنويد نقل نكنيد. در مورد علت صدور رأي پرونده كرسنت، كمي بيشتر تحقيق كنيد. تحقيق ار منابع انگليسي دست اول نه دوستان مرتبط با جبهه مخالف دولت. اگر چنين چيزي كه فرموديد صحت داشت من خودمو دار ميزنم. اصولاً چنين موضوعي (پست گرفتن فردي كه در مظان اتهام است) در هيچ جاي دنيا و توسط هيچ قاضي ايراني يا خارجي بعنوان ادله صدور محكوميت يا برائت شناخته نمي شود.
يا علي
Iran, Islamic Republic of
من هم به اقای ابوذر جان پیشنهاد میکنم کمی تحقیق خالی از لطف نیست
M.sh
Iran, Islamic Republic of
چرا موضوع اصلی که تهمت صادقی به یک مرجع تقلید هست رو با موضوع دیگه عوض میکنید. شماها به خیال خامتون خیلی زرنگید. که اولین کامنت رو به احمدی نژاد ربط دادین بعدش کلا انگشت اتهام از صادقی برداشته شد. دقیقا همینکارو هم دولتتون انجام میده . وقتی گندی میزنه با یه هوچی گری مطلب اصلی رو به فرعی وبرعکس بدیل میکنه.
نشناس
Iran, Islamic Republic of
ايا كفتن اينكه قوه قضايه برخورد با افراد گرفته شده خوب عمل نمي كند انحرافي است ولي شخصي مراجغ را هدف قرار مي دهد چه بايد كفت مردم خوب مي ذانند كي خوب است كي بد پس بسست
حقیقت تلخ است
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای صادقی ... داشت، اولاً بدون سند به کسی (اون هم مرجه تقلید مردم) تهمت نمی زد و دوماً در همین توئیت که اشتباه خود را اعلام کرده، حداقل یک عذرخواهی از جناب آقای مکارم می کرد.
خیلی کارش عجیب بود و از یک نماینده مجلس!!! بعید بود این کار.
Iran, Islamic Republic of
ما رو سرگرم به این حرفها کردند
مستر بیژن زنگنه در حال بستن قرارداهای خسارت بار نفتی-گازی
دو دستی داره مخازن ایران و به حراج مرگ میگذاره
Iran, Islamic Republic of
......
معلومه شما از اونایی هستین که هرچی بشنوین باور میکنین!!! از خبر تا تکذیبیه و ...
Iran, Islamic Republic of
ای مدا ببین کی داره تهمت و افترا رو تقبیح میکنه ؟! شریعتمداری ! این بابا که خودش سر دسته افترا زنندگان و دروغگویانه ! مگه تو تا الان سند چمدون شش ملیون دلاری و قضیه جورج سورس را نشون دادی که از این بابا توقع داری حرف مستند بزنه ؟! تو خودت روزی هزار بار به اصلاح طلب جماعت و کسانیکه در باند تو میستند تهمت میزنی لااقل یه آدم خوش نامی از آیه الله دفاع میکرد !
با این اوصاف صادقی هموز به گرد پای کریمی قدوسی و کوچیک زاده و ۰۰۰۰ نمیرسه ! باید گفت ؛ خوش بود گر محک تجربه آید به میان ۰۰۰۰۰۰
خوشبختانه اظهارت روزنامه کیهان برای ملت ارزشی ندارد
خودشان هم واقف هستند و این دست وپا زدن ها برای غرق نشدن هست
ایام بکام
علیا
Iran, Islamic Republic of
مگه شما نماینده ی ملتی که با اینجوری مگی که روزنامه کهیان برا ملت ارزش نداره
Iran, Islamic Republic of
والله برای من هم ارزش نداره . حاضر نیستم حتی 1 بار 2 دقیقه برای این روزنامه وقت بزارم . البته اگر شما ما را از همین ملت بدونید !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
لطفا منابع مالی کیهان که از بیت المال هست را قطع کنید و بزارید ازاد فروش کنه ببینیم سر 1 سال کیهان ورشکسته میشه یا نه .
Iran, Islamic Republic of
حرف حق را با عدد و طرفدار و ورشستگی و این ادبیات محک نمی زنند. حتی اگر یک نفر باشد چون حرفش حق است از تمام عالم ارزشش بیش تر است. شما محترمان کمی قرآن خدا را بخوانید تا از ارزش عدد و تعداد نزد خداوند مطلع شوید و هم بدانید که رسولان خداوند هنگامی که برانگیخته می شدند همواره در اقلیت بودند و ملت با آن ها مخالف بودند و قبولشان نمی کردند چون نمی خواستند منافعشان و ...بخطر بیفتد و از شهوت و فسادشان و تحمیق و استحمار دیگران محروم شوند. از نظر شما و منطق مانند شما این برترین های عالم خلقت ورشکسته بوده اند!!!
Iran, Islamic Republic of
نقش وضعف صداو سیما در این موارد بسیار مشهود و قابل توجه است لطفا از این مورد غافل نسوید صدا وسیما شده جای بازیگران وخوانندگان نه تنویر افکار عمومی که با یک مصاحبه ساده و اثرگذار تمامی هجویات این جریان برباد می رود
سایت ریا کار جهان ،میشه نظرات این عضو جامعه روحانیت در باره اتهامات آقای احمدی نژاد به همین آیت الله لاریجانی هم بنویسید و به این سئوال هم پاسخ دهید که آیا زمان برخورد جدی با محمود احمدی نژاد فرا نرسیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزیز من که کارهای جهان نیوز را می خوانم و می بینم صداقت دارد و از هر دو جریان می زند اما اگر تو ریا کاری و همه را به کیش خود می بینی مشکل خودته / کمال بالایی
من عمرا اگه دوستی مثل شما داشته باشم.شما اگه صادق بودید متن کامل نوشته های منو چاپ میکردی نه فقط خط اولشو.
ضمنا بنده سایتهای هر دو طرفو میخونم و هرکس بیطرف و غیر سیاسی هم مطالب شما رو بخونه فورا میفهمه که سنگ چه کسانی را به سینه می زنید .لازم هم نیست حالا که احمدی نژاد اخ شده خودتونو کنار بکشین، اگه ریا کار نبودید آنموقع که ایشان بر سر قدرت بود به جای به به و چه چه اعمالشو نقد میکردید.
Iran, Islamic Republic of
البته من همیشه نظرم مخالف سایت جهان هست ولی تا الان 95% نظرام پخش شده . باید همه اظهار نظر کنیم چه من مخالف چه کسی که نظرش با جهان و دوستان یکی هست . دموکراسی یعنی همه در کنار هم اظهار نظر کنیم . والله ما هم از همین کشوریم و داریم تو این کشور زندگی می کنیم و اگر چیزی میگیم دنبال بهتر شدن کشورمون هستیم
Iran, Islamic Republic of
مشکل همین "خلای" قانونی است که ایشون هم از توی همین خلا! وارد قضایا میشه و دل همه رو بهم می زنه
محمود
Iran, Islamic Republic of
چطور آقای زاکانی , کیهان و امثالهم هر سخن و اتهامی را میتوانند علیه دیگران بگویند و سالهاست بر این روال قلم میزنند و سخن میگویند ولی نماینده که در سخن گفتن درد جامعه حرفی میزند (البته بعدش هم اصلاح کرد اشتباه خودش را) توطئه از بیرون محسوب میشه.درد بی اخلاقی و نبود اخلاق درد جامعه ماست.
Iran, Islamic Republic of
نماینده اگه عاقل باشه اول فکرمیکنه بعدحرف می زنه اول به جایگاهش نگاه میکنه بعدحرف میزنه نه اینکه اول بگه بعدفکرکنه حالاچشماش وبازکنه ببینه چه کرده
ali
Iran, Islamic Republic of
اینکه کار اقای صادقی قابل پیگیری می باشد شکی نیست اما با خودتان روراست باشین که شماها خیلی اوقات بدون اینکه دادگاهی تشکیل شود حکم را صادر و اجرا کردین این ریشه در اخلاقیات دارد که متاسفانه کمرنگ شده است.
United States
این بنده خدا صادقی باید دیگه چه جور داد بزنه و باید سوژه برای دشمن و بوق و کرناهاش درست کنه. بابا اینقدر سعی نکن همه می دونن کی هستی. البته یک دلیل دیگر برای اینگونه رفتار میتونه به قیافه ایشون میخوره.
Iran, Islamic Republic of
ایشان یک لیستی را خواسته اعلام کنه شما چرا ناراحت هستید
مگر لیست ایشان پای چه کسانی را به میان خواهد اورد
Iran, Islamic Republic of
شورای محترم نگهبان و مراجع ذیصلاح شایسته است در مورد محمود صادقی و کسانیکه که در زمره مسئولین و نمایندگان ملت اقدامات منافقانه و خائنانه علیه منافع کشور و مردم متعهد و علمای متعهد انجام می دهند و سابقه انها را بررسی کنند قبل از اینکه خسارت های بیشتری بزنند .دست آنها را کوتاه نمایند .
Iran, Islamic Republic of
همیشه راحت ترین کار همین است که شما میفرمایید بگیرو بندو دستگیری
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
راحت ترین کار نیست. بهتربن کار است. در تمام دنیا هیچ کشوری مثل ایران نیست که اینقدر گل و بلبل باشد، هرکس و هر مقامی به راحتی تهمت می زند و در هیچ دادگاهی محاکمه نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه شما فقط بلد هستید به یک طرف غش کنید
Iran, Islamic Republic of
کدوم کشور دنیا منظورت هست ؟شما تا حالا کدوم کشور بودی ؟ میشه الکی از خودتون نگید اسم کشور بیارید لطفا . به والله دروغ میگید تو امریکا و اروپا و بلوک شرق اسیا می تونید حتی پادشاه یا رییس جمهور و یا نخست وزیر را به دادگاه بکشی حتی اگر یک خارجی باشی و مقیم باشی . شک نکن دادگاه رسیدگی می کنه تا اخر ولی شما تو ایران اجازه داری اینکار را بکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هنوزپلیس امریکاروندیدی اگه گذرت بیفته میفهمی البته همیشه مرغ همسایه غازه
موسوی - اصفهان
Iran, Islamic Republic of
خوب احمدی نژاد هم همینو میگه شما بهش فحش میدید همه مشکلات برمیگرده به قوه قضا
حمید
Iran, Islamic Republic of
این وظیفه مجلس است که متعاقب مصونیتی که به ایشان داده است نسبت به رفتار یک نماینده هم نظارت و قدرت برخورد داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نان خوردن و مشغول به کار سیاسی شدن حتی با قیمت نمایش اپوزیسیونی و فدا کردن اعتقادات مردم باب شده
همان کاری که تا پیش از این آقای مطهری به طرق دیگری میکرد
Iran, Islamic Republic of
یادمون باشه تنها یک معصوم در این جهان هست و لاغیر
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب است داستان را طوری روایت می کنید که گویا عضو جامعه روحانیت نماینده اکثریت مردم ایران است و محمود صادقی نماینده یکی از اقلیت های مذهبی ایران ، از آن جالب تر اینکه اگر نماینده مجلس حرفهایش بر وفق مراد شما باشد می شود مجاهد فی سبیل الله و شهید زاده و شهید پرور انقلابی و غیره اما کافی است به اسب حضرتتان بگوید یابو ، بی درنگ از اوج عزت به حضیض ذلت سرنگون خواهد شد .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی آن نماینده به مرجعیت شیعه تهمت زده نه به اسب، می فهمی چی می گی یا مثل اربابت نفهمی؟ شعور هم چیز خوبی است که بعضیا ندارند یا وانمود به نداشتن می کنند
Iran, Islamic Republic of
شلوغ نکن برادر عزیز کسی به مرجعیت بخشی از شیعیان اهانت نکرده است . نماینده مجلس ایران به ایشان گفته است فلانی که داماد شماست به بانک سرمایه بدهی سنگین دارد به ایشان امر کنید بدهی اش را بپردازد اما سایت وزین جهان شروع کرده به شانتاژ علیه نماینده وانگهی در قانون اساسی ایران ننوشته است که احدی از اتباع ایران مستثنی است در پاسخ گویی .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اگر توهین نبود میشه بفرمایید چرا در پست های بعدی خبر را تکذیب کرد؟؟؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در قانون اساسی گفته که کسی حق ندارد به دیگری تهمت بزند
Iran, Islamic Republic of
اگر قانون اساسی مبنا قرار گیرد الحق و النصاف جهان نیوز و کل بدنه افراطی مذهبی و اصولگرایی در وضعیت بغرنجی قرار خواهند گرفت تا حدی که مثلا آقایی این اواخر از سید محمد خاتمی طلب بخشش می کرد به خاطر ناحقی که در باره وی روا داشته است .
Iran, Islamic Republic of
ماازهرکی حرف حق بزنه دفاع می کنیم مادنبال شخص نیستیم دنبال حرفش هستیم که آیاروی عقل حرف میزنه یاازروی هواوهوس وطبق ذوق امریکاییا
سید شریف
Iran, Islamic Republic of
مدعی شدید که (( تا کسی جرمش در دادگاه اثبات نشد و رای داده نشد نباید کسی بر علیه اش در باب اون جرم ادعایی چیزی بگه )) و فقط گیر دادین به حقوق دان بودن اقای صادقی که باید این اصل روشن را بفهمه!!!
اما من یه سوال دارم و دوست دارم دوستان گرداننده جهان نیوز نظرشون را به صراحت اعلام کنند.
شمایی که لالایی بلدی چرا خوابتون نمی بره؟ چرا همین اصل ساده را روزی چند بار نقض میکنید؟
دکتر احمدی نژاد و بقایی در کدام دادگاه محکوم شدند و حکم بر علیه شان داده شد که شما با زبان قاضی پور و پور مختار و ... هر اتهام کثیفی بود نثار این افراد کردید درصورتی که هنوز هیچ حکمی داده نشد؟
نگید نماینده اند که صادقی هم هست! نگید ما تایید نکردیم که با پخش همراه با ذوق زدگی فقط چنین خبر های ضد احمدی نژاد قطعا تایید کردید .
صادقی - پادوی اصلاحات و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده، کنش صادقی، که خودش هم از قبل بر کذب بودن آن یقین داشت برای به حاشیه برن مخالفت علما و مراجع با ورود زنان به ورزشگاه ها و یکی از مهمترین شعارهای روحانی بود که الحق موفق شد.
و چرا کسی دیگر سراغی از مخالفت علما و مراجع با ورود زنان به ورزشگاه ها که از مدت ها قبل عملی شده، حرفی نمی زند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هر کسی افشاگری می کند شما می گویید زمان اجلش نزدیک است؟ و بر علیش پرونده درست می کنید.
Iran, Islamic Republic of
زمان ثابت کرده که حرف کیهان سند داره ومزدوران از همین بابت ناراحت هستن
مهدي
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از اينكه اين نظام با اينهمه دستگاه نظارتي عرضه يا وجود يا شهامت يا ... اين رو نداره كه يك ... رو از حاكميت بندازه بيرون با اين همه گند پشت سر هم. نشون ميده كه هيچ سيستم تصفيه اي وجود نداره و كلا هركي هركيه.
Iran, Islamic Republic of
مرجع تقلید جمع کثیری از شیعیان در راستای وظیفه دینی اش حضور زنان را در ورزشگاههای مختلط باعث فساد دانسته اند و آقای نماینده اصلاح طلب مجلس دروغ و اتهامی که از سالها قبل مطرح شده را متوجه آیت الله مکارم دانسته و بعد هم اعلام کرد که در تحقیق معلوم شده موضوع صحت ندارد.سر تا پای این داستان ماهیت استحاله طلبان را به نمایش گذاشته است.کسانی که در انتخابات پادوی اینها می شوند در رفتار خود تجدید نظر کنند.
Iran, Islamic Republic of
دكتر محمود صادقي فرزند شهيد ايت الله محمدحسين صادقي ،از پيشتازان نهضت امام "ره" و نماينده دوره اول مجلس و از شهداي مظلوم فاجعه هفتم تير و خود از رزمندگان و جانبازان جنگ تحميلي است كه ساليان متمادي علاوه بر حضور در جبهه ،در حوزه مقدسه قم به تحصيل و تدريس پرداخته و چندين سال قائم مقام دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تربيت مدرس بوده و از مريدان مقام معظم له و مراجع عظام تقليد بخصوص حضرت ايت الله العظمي مكارم بوده است ،او همواره حامي أصول گرايان واقعي و متدين امثال مرحوم ايت الله مهدوي كني ،امامي كاشاني ،اميني ،و مرحوم ايت الله راستي كاشاني بوده است ،او معتقد است ،فساد از درون همچو موريانه عمل كرده و مفسدان زالو صفت بجان بيت المال و مردم افتاده اند و انچه كه بيش از همه به اساس نظام و جمهوري اسلامي و اعتقادات مردم ضربه ميزند رانت خواري و ويژه خواري و دزدي و اختلاس هاي نجومي از بيت المال است و معتقد است در مبارزه با فساد به هيچ وجه نبايد به ملاحظات جناحي توجه كرد او شديدا اعتقاد به وحدت و همدلي بين جريان ها و نيروهاي اصيل انقلاب داشته و خود فرزند حوزه و روحاني زاده است ، و علاوه بر پدر شهيدش ،عمو ،دو عمو زاده ،پسر دايي و خواهر زاده اش در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل به شهادت رسيده اند و دو برادرش جانباز ميباشند ، او هيچگاه قصد اهانت به ساحت مرجعيت شيعه نداشته و در جهت صيانت از ارمانهاي امام ،مقام معظم رهبري در مبارزه با مظاهر فساد و در صيانت از أرمان هاي مقدس شهيدان بخون خفته كه همانا مبارزه با مفسدان اقتصادي و چپاول گران بيت المال است ذره اي كوتاه نيامده و نخواهد امد و از متدينين بخصوص روحانيت معزز انتظار ميرود در قضاوت خود نسبت به ايشان قدري تامل نموده و عجولانه قضاوت ننمايند
Iran, Islamic Republic of
همه بدبختی این مردم ازدست همین بازماندگانه نمونه های منحرفش هم توکشورمازیادن که اگه پدرانشون سرازقبردربیاران اول بچه هاشون ویرجاشون مینشونن من آنم که رستم بودپهلوان گیرم که پدرتوبودفاضل ازفضل پدرتوراچه حاصل
M.sh
Iran, Islamic Republic of
از فضل پدر تورا چه حاصل! هر وقت دیدی دشمنت ازت راضی هست به خودت شک کن. بیان حرفهای دشمن شاد کن در این برحه چه معنایی دارد.خدارو شکر فردای قیامتی هست که روسیاهیش برای ذغال میمونه.
Iran, Islamic Republic of
اگر قوه قضاییه محکم و قاطع برخورد کند همه مشکلات کشور حل می شود
محمود
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد باید این آقای صادقی تحت نظارت دستگاههای اطلاعاتی قرار بگیرد
Iran, Islamic Republic of
یه عکسی از این مدلل بگذارید شاید فک وفامیل هاش ودوستانش بگویند او واقعا کیست !!
Iran, Islamic Republic of
همین کارو وحید حقانیان با معاون اول کرد و عذر خواهی هم نکرد
پس اونجا هم مدعی العموم باید ورود میکرد
آریو
Iran, Islamic Republic of
اتهاماتی که سال 88 مطرح شد،چیزی بود که نقل دهان همه بود منتها اسم نمی بردند،همان زمان کاندیداتوری ناطق ما همه آنها راشنیده بودیم. منتها اشتباه او، بردن نام آنان بود اولا و توسط بسیاری از جمله حضرت آقا تقبیح شدثانیا،وبعد این قیاس،یک قیاس مع الفارق است داداش، ثالثا ،این تهمت اولا در مورد یک مرجع صاحب فتوا داده می شود که نظر شرعی خود را در مورد موضوعی که لازم بوده بیان فرموده،که ممکن است از ایشان استفتا شده باشد.بدون خط و ربط سیاسی.مرجع محترم ،که مثل این نماینده بیکار و علاف نیست که به جای انجام کار برای مردم،در شبکات اجتماعی پلاس باشه،بعد هم فردی که این آقا نام برده قبلا ارتباطش با ایشان رد شده بود.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
.....