جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸
سلیمی‌نمین:

آقای مصباح دیر متوجه عوام‌فریبی احمدی‌نژاد شد!

معاون اول احمدی‌نژاد دلالی می‌کرد
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 570012
سلیمی‌نمین گفت: وقتی احمدی نژاد در مسیر قدرت قرار گرفت رحیمی که به دروغ خود را دکتر جا زده بود و در دانشگاه آزاد دلالی می کرد را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد.
آقای مصباح دیر متوجه عوام‌فریبی احمدی‌نژاد شد!
به گزارش جهان نيوز؛ عباس سلیمی نمین، با بیان اینکه منیت و خودپرستی زیادی در احمدی نژاد وجود دارد، اظهار داشت: افراد متملقی مثل مشایی و بقایی و رحیمی عامل خودشیفتگی احمدی نژاد بودند. وقتی او در مسیر قدرت قرار گرفت رحیمی که به دروغ خود را دکتر جا زده بود و در دانشگاه آزاد دلالی می کرد را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد.
 
سلیمی‌نمین: آقای مصباح دیر متوجه عوام‌فریبی احمدی‌نژاد شد/معاون اول احمدی‌نژاد دلالی می‌کرد
وی افزود: این فرمایش آیت الله مصباح یزدی با تاخیر زیادی بیان شده و این امر هزینه احاطه بر ضعف های مسئولین را زیاد می کند. امروز که در تقابل سیاسی قرار گرفته ما می گوییم احمدی نژاد منحرف است. به همین دلیل برخی از ما این مساله را قبول نمی کنند. ما باید صف بندی خودمان را زمانی که در قدرت بود، شفاف می گفتیم .

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران یادآور شد: زمانی که "سی دی ظهور نزدیک است" منتشر شد و ادعاهایی بر خلاف مبانی اعتقادی ما در آن آورده شد باید واکنش نشان داده می شد. زمانی که احمدی نژاد سعی می کرد با تظاهرهای عوام فریبانه مثل حراج کردن اتومبیل خودش را ساده زیست نشان دهد باید این مسائل مطرح می شد. بیان این مسائل با تاخیر هزینه هایی را تحمیل کرد که قابل پذیرش نیست..

وی ادامه داد: کسی که از امام زمان هزینه می کند را باید در دهنش زد. کذاب بودن طیف احمدی نژاد را بعد از انتشار این سی دی باید فریاد زده می شد. اطرافیان رییس جمهور سابق این سی دی را منتشر کردند و ایشان را یار امام زمان خواندند. حرفهایی که هرگز از سوی احمدی نژاد تکذیب نشد.

این پژوهشگر اصولگرا با بیان اینکه احمدی نژاد با ادامه این مسیر آینده سیاسی نخواهد داشت، بیان داشت: آقای احمدی نژاد برای اینکه افرادی دورش جمع بشوند به هرکاری دست می زند وسعی میکند برای جلب نظر و قرار گرفتن در کانون توجه به هرکاری دست بزند و به هر وسیله ای متمسک شود.هیچکس به کسی که روی اعتقادات خود نمی ایستد اعتماد نمی کند. افرادی که مرتب تغییر موضع می دهند برای هیچکس قابل اطمینان نیستند.

همین الان حتی وزرای دولت دهم هم کنار او نیستند. با ادامه دادن این شیوه همین افراد نازلی که در کنارش هستند هم از او دور خواهند شد.

عباس سلیمی نمین خاطرنشان کرد: انسانها وقتی در قدرت قرار می گیرند خصلت های بد آنها که در شرایط عادی حائز اهمیت نیست بیشتر به چشم می آید و آنها را دچار مشکلات جدی می کند. در دوران ریاست جمهوری این خصلت ها در احمدی نژاد ایجاد و موجب شد از مسیر درست خارج شود.

منبع:ندای ایرانیان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای سلیمی نمین اگر به نفس خود مراجعه کنند منیت هایی کمتر از احمدی نژاد ندارند به همین دلیل هیچگاه بر مدار انصاف سخن نمی گویند آقای مصباح از اولین کسانی بودند که انحراف احمدی نژاد را بیان کردند آن هم به صورتی که خیلی از اصول گراها آن را تند می دانستند. اصولا اگر آقای نمین حد خود را بدون منیت بشناسد می داند که نباید آقای مصباح را این گونه خطاب کند
Iran, Islamic Republic of
آقای سلیمی نمین اگر به نفس خود مراجعه کنند منیت هایی کمتر از احمدی نژاد ندارند به همین دلیل گاهی بر مدار انصاف سخن نمی گویند آقای مصباح از اولین کسانی بودند که انحراف احمدی نژاد را بیان کردند آن هم به صورتی که خیلی از اصول گراها آن را تند می دانستند. اصولا اگر آقای نمین حد خود را بدون منیت بشناسد می داند که نباید آقای مصباح را این گونه خطاب کند.
فکر کنم آقای سلیمی نمین یک کینه ای نسبت به علامه مصباح داره.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای آقای نمین که حافظه خوبی ندارد (شاید دلیلی در این موضوع دارد که نمی خواهد به تاریخ همین چند سال اخیر مراجعه کند) با رجوع به سوابق، حمایتی از 9 دی سال 88 تاکنون علامه مصباح از احمدی نژاد نداشته اند. اگر کسی سراغ دارد به ما اطلاع دهد. تا باعث بررسی بیشتر ما شود.
هومن
Iran, Islamic Republic of
من سلیمی نمین را به عنوان یک تحلیل گر و مورخ بی طرف می شناختم . اما حالا می بینم او عملا نسبت به احمدی نژاد آن قدر کینه ورزی می کند که فراموش کرده است این آیت الله مصباح بود که در اوج قدرت و انحرافات احمدی نژاد به صورت علنی و رسانه ای گفتند که من نوعی فراماسونری جدید را در اطرافیان احمدی نژاد می بینم. این گفته ی آیت الله مصباح باعث کینه ی شدید جریان انحرافی از ایشان شد که هیچ گاه التیام نیافت. جالب است که سلیمی نمین، اکنون با کینه ورزی شدید خود به گونه ی شرم آوری در حال تحریف، تغییر و تکذیب تاریخ است.
Iran, Islamic Republic of
جناب سلیمی نمین چرا خودتان را نمی فرمایید
یادتان می آید به نمایندگی از احمدی نژاد در دوران تبلیغات انتخابات 88 در دانشکده فن حرفه ای دخترانه دکتر شریعتی تهران سخنرانی کردید
در آن جلسه از طرف میرحسین موسوی رجبعلی مزورعی (که حالا در انگستان مشغول نوکری است) شرکت کرده بود
چه حافظه تاریخی کمی دارید زود پر شده است
آیت الله مصباح از اولین کسانی بود که جلوی کوچکترین انحراف ایشان می ایستاد ( مثل اجازه ورود بانوان به ورزشگاه ها -- که الآن شما با این انحراف کاری ندارید چون دغدغه دین .... )
اگر شرکت در آن جلسه و تبلیغ برای احمدی نژاد را انکار میکنید بفرمایید تا آدرس های انکارنشدنی بدهم!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با همه اعتراض هایی که به احمدی نژاد داریم تار موی اون به امثال سلیمی نمین می ارزه
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک مطلع عرض می کنم احمدی نژاد از اول فریبکار نبود. بهترین دوران دولت ها دوره اول احمدی نژاد بود که مورد تایید بی مانند ولی فقیه هم قرار گرفت. همین بس که ایشان فرمودند ایشان شعارهای انقلاب را احیا کرد. احیا کرد یعنی شعارهای انقلاب در دولت های گذشته هاشمی و خاتمی مرده بود یا در واقع میرانده بودندش و ایشان آن را مجددا احیا کرد. بنده بسیاری از دشمنی های به خصوص دوران دولت اول وی را همین تایید می دانم که مسیر آن ها را رد کرد. دشمنان ونه منتقدان ایشان همین کسانی بودند که الان در دولت فعلی متصدی امرند. خدمات ایشان به محرومین و شهرهای کوچک مثال زدنیست و اهل انصاف می توانند مراجعه کنند.خدای نکرده از آنطرف نیفتیم و الگویی که ربطی به شخص نداشت و برآمده از تفکر انقلاب بود را زیر سوال نبریم. ولی ایشان به دلیل وجود همان خود شیفتگی و عدم توجه به سخنان دلسوزان لغزید و از ولایت دور شد و نهایتا همان شد که شد که متاسفانه تاوان لجبازی ها و مسیر غلطی که انتخاب کرد به خصوص در دو سال آخر را اکنون باید حزب الله بدهد در حالی که آن را قبول نداشت و مخالفت با آن ها را نیز اعلام کرد. علامه مصباح نیز مثل خیل زیادی از مردم و اهل انقلاب که به دنبال حاکمیت آرمان های انقلاب بودند چون ایشان آن ها را در مناظرات انتخاباتی خود مطرح کرد و نیز به خاطر مظلوم شدنش و فجایع دولت منحط اصلاحات و موارد دیگر به طور طبیعی به او متمایل شدند و علامه هم ایشان را مطرح کردند. این سخن مستند حضرت امام است که فرمودند: من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هرکس حال فعلی او است.
در حالی که آقای احمدی نژاد واقعا در دوران شهرداری و دولت اول خود نه سالوس بود و نه فریبکار ولی کم کم اشتباه کرد و مسائلی که الان جای گفتنش نیست و هوای نفس او را زمین زد.
خیلی عجیب است که آقای سلیمی نمین قائل نیست که ممکن است افراد اشخاص صحیحی باشند ولی به دلایلی در طول زمان منحرف گردند. مگر امیرالمومنین (ع) نفرمودند زبیر از ما اهل بیت بود تا فرزند نامبارکش عبدالله بزرگ شد.
خیلی خوب خواهد بود اگر اقای سلیمی نمین بفرمایند در انتخاب بین هاشمی و رفسنجانی و احمدی نژاد در سال 84 و بعد بین موسوی و احمدی نژاد در سال 88 کدام گزینه را رای دادند یا اصولا شاید به دیگری رای دادند که در این صورت نگاه و رفتار سیاسی ایشان خود محل بحث خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
آقای سلیمی
چه کسی می گفت احمدی نژاد نظر کرده امام زمان است؟ چه کسی می گفت احمدی نژاد دارای کرامات است؟ چه کسی می گفت نامه های احمدی نژاد را باید در کتابهای درسی نوشت.؟ چه کسی می گفت احمدی نژاد با نماز شب مردم سر کار امد؟ چه کسی می گفت خواب دیده که امام زمان گفته احمدی نژاد ریس جمهور می شود؟
احمدی نژاد قدر حمایت مستقیم رهبری از اورا بخصوص در نماز جمعه ۸۸ آنجا که گفتند نظرشان به نظر آقای ریس جمهور نزدیک تر است را ندانست. و برای رهبری تنها تولید هزینه کرد.
آقای سلیمی آن موقع مردم و فعالین سیاسی بصیرتشان از امثال شماها بیشتر بود و توسط سعید مرتضوی که معاون در قتلهای کهریزک بود و توسط حیدری فری که ۱۵ سال حکم محرومیت گرفته درزندانها سالیان سال بخاطر دروغگو خطاب کردن احمدی نژاد زندانی شدند . انموقع همین جنابعالی از او حمایت می کردی و مردم معترض را فتنه گر می نامیدی. حالا چه شده که از دادستان کل کشور گرفته تا معاون اول قوه قضاییه تا دادستان تهران و نمایندگان مجلس مثل ذوالنور و امثال جنابعالی اورا لات سیاسی دروغگو متوهم روان گردان خور متخلف از قوانین و .... معرفی می کنید.