سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی اعتباری ندارد

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 569981
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روبه‌رو نشدن با نمایندگان رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی موجب معرفی این رژیم جنایتکار به مردم جهان می‌شود.
رژیم صهیونیستی اعتباری ندارد
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه آیین تجلیل از قهرمان کشتی کشور «علیرضا کریمی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما رژیم جعلی صهیونیستی را یک رژیم می‌دانیم که ضد بشریت، همه خوبی‌ها و همه‌ ارزش‌های انسانی اقدام می‌کند؛ لذا اصلاً مجالی نیست که یک ورزشکار و غیر ورزشکار بخواهد با این رژیم صهیونیستی ارتباطی داشته باشد.

وی افزود: امروز دوستان ما در سازمان بسیج ورزشکاران برای تجلیل از این پهلوان جوان، مراسمی برگزار کردند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: من ایشان را از قبل ندیده بودم، اما اکنون دیدم چه جوان وارسته و مومنی است و حتی پدر بزرگوار ایشان به بنده گفتند که علیرضا آرزوی دیدار با مقام معظم رهبری را دارند؛ من واقعاً به نوبه خودم و به نمایندگی از آحاد بسیجیان از این حرکت پهلوان جوانمرد تشکر می‌کنم و امیدوارم که در عرصه‌های دیگر نیز بتواند خوش بدرخشد و امروز علیرضا کریمی عزیز ملت ایران شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی عنوان کرده بودند باید تکلیف این گونه مسابقات مشخص شود، بیان داشت: دوستان عزیز ما به برخی از قضایا توجه ندارند و باید حواسشان باشد که علیرضا کاری انجام داد که اگر این کار را انجام نمی‌داد به شدت زیر سوال بود، چرا که به یک رژیم جعلی و کودک‌کش اعتبار می‌داد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *