پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۱۰
گزارش 100 روزه نجفی به سبک رئیس جمهور

شهردار تهران سیاه نمایی خواهد کرد یا از عملکردش خواهد گفت!؟

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 569830
در این بین پرسش اصلی این است که در این 100 روز به غیر از تغییراتی که شهردار تهران در حوزه مدیران مجموعه تحت مدیریت خود انجام داده و سفری که به سئول داشته آیا کار دیگری انجام شده است؟ متاسفانه نه شورای شهر و نه شهردار تهران در بیش از سه ماه گذشته، اقدام درخوری به غیر از مصوبه خرید تبلت و پرشیای جدید و سیاه نمایی ازدوره قبل کار خاصی ظاهرا انجام نداده اند
شهردار تهران سیاه نمایی خواهد کرد یا از عملکردش خواهد گفت!؟
گروه سیاسی جهان نيوز: هرچند انتظار می رفت در نیمه سوم آبان ماه گزارش 100 روزه نجفی از عملکرد شهرداری ارائه شود ولی این امر تا به امروز به تعویق افتاده است!

به گزارش جهان نيوز، به رغم آنکه از اواسط آبان ماه اعلام شده بود که شهردار تهران به زودی گزارش 100 روزه خود را دباره عملکرد مدیریت شهری ارائه خواهد کرد اما علی اعطا سخنگوی شورای شهر در کانال تلگرامی خود مطرح کرد که منظور از ارائه گزارش 100 روزه عملکرد 12 سال قبل مدیریت شهری است نه فعالیت 100 روز اخیر مدیریت فعلی شهر تهران!

اما مساله این است زمانی که شهردار اعلام می کند که به زودی گزارش 100 روزه شهرداری را در صحن علنی شورا ارائه خواهد کرد؛ مردم بیشتر از آنکه در انتظار شنیدن آنچه در دوره گذشته روی داده باشند؛ منتظرند تا عملکرد 100 روز اخیر مدیریت شهری تهران را بشنوند تا اینکه به مانند گذشته به تکرار سخنانی بپردازد که در یکسال اخبر از سوی اصلاح طلبان و اعضای شورا و مدیران جدید شهرداری در تخریب مدیریت سابق اعلام شده است.

نکته دیگری که در این میان تامل بر انگیز است، این است که محمد علی نجفی شهردار تهران بعد از پایان 100 روز فعالیت خود در پایتخت تنها در نظر دارد تا عملکرد مدیریت شهری قبلی را به چالش بکشد و به مانند رئیس جمهور که در گزارش 100 روزه خود در دولت یازدهم تمام مشکلات را به زمین دولت قبل انداخت و از خزانه خالی گفت!
عنوان کند که اکنون که خزانه شهرداری تهران خالی است؛ مردم نیز انتظار اجرای پروژه های اجرایی و بهبود وضعیت زندگی را حداقل تا پایان 4 سال نباید از شهرداری تهران داشته باشند. امری که دولت یازدهم با این حربه بر زمین ماندن پروژه ها و طرح های عمرانی را به خاطر آن دانست و توانست از زیر بار بسیاری از مسئولیت ها و وعده ها شانه خالی کند.

آنچه که علی اعطا در توئیتر خود منتشر کرده نشان می دهد که در 100 روز اخیر حداقل مدیریت شهری تهران برنامه قابل دفاعی در پایتخت نداشته که قابل ارائه کردن باشد به همین دلیل توضیح می دهد:« برخی دوستان از طرح گزارش ۱۰۰ روزه برداشت اشتباه کرده‌اند. شهرداری مکلف است ظرف ۱۰۰ روز کزارش کارنامه ۱۲ساله ارائه کند.»

به گفته این عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در بعضى رسانه‌ها، مصوبه موسوم به گزارش صد روزه به اشتباه گزارش عملکرد ١٠٠ روزه شهردارى فرض شده است. در صورتی که طبق این مصوبه، شهردار تهران موظف است ظرف مهلت حداکثر یک‌صد (۱۰۰) روز گزارش و سند تحویل و تحول مدیریت شهری تهران را با تأکید بر اطلاعات دقیق و قابل استناد مبتنی بر کارنامه ۱۲ ساله اخیر شهرداری تهران جهت اطلاع و بهره‌برداری اعضای شورا و شهروندان عزیز تهران، ری و تجریش؛ ارایه دهد.

در این بین پرسش اصلی  این است که در این 100 روز به غیر از تغییراتی که شهردار تهران در حوزه مدیران مجموعه تحت مدیریت خود انجام داده و سفری که به سئول داشته آیا کار دیگری انجام شده است؟ متاسفانه نه شورای شهر و نه شهردار تهران در بیش از سه ماه گذشته، اقدام درخوری به غیر از مصوبه خرید تبلت و پرشیای جدید و سیاه نمایی ازدوره قبل کار خاصی ظاهرا انجام نداده اند و این در حالیست که مدیریت سابق در همان ماههای اول با ارائه عملکرد مثبت در زمینه آغاز طرح ها و ابرپروژه ای جدید و تکمیل پروژه های نیمه تمام توانستند، روح تازه ای در مدیریت شهری بدمند و همین امر باعث خلق تهران جدید در سال های بعد شد.

سخنرانی و حضور در قاب تلویزیون یا دادن اطلاعات بی اساس برای بی توجهی به وعده های ارائه شده از جمله حربه هایی است که در دولت یازدهم همواره شاهد آن بوده ایم و به نظر می رسد همین اقدامات نیز در دستور کار مدیریت جدید شهری قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان عملکرد مدیریتی ندارن آمدن تا سهمشان را از سفره انقلاب بردارن
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا تازه شهرداری را تحویل گرفته شما از عملکردش سوال میکنی؟!!!شهردارای قبلی را هم بعد از همین مدت از عملکردشون سوال کردی؟!؟!؟!
United States
اتفاقا قالیباف تو همین مدت کوتاه تونل رسالت رو تکمیل کرد . فاز جدید چندتا بزرگراه رو زد و روزشمار براش نصب کرد. سینما آزادی رو از همون روز اول بازسازی ش رو شروع کرد و سال 85 تحویل داد و .....
Iran, Islamic Republic of
بله املاک نجومی هم کار شهردار وقت تهران بود .
از نظر شما ایران در دولت شما ینگه دنیا بوده و امروزه خرابه شام شده است وای از افراطی
United Arab Emirates
قاليباف چون اولا همه چيز را داد به قرارگاه خاتم و پيمانكار خصوصي رو از رده خارج كرد
كلي تراكم فروخت و برج الكي ساختن كه شده مشكل عدم گردش هوا و آلودگي هواش شهر
تونل توحيد كه بارون مياد فاجعه هست
دو بار از جيب شهرداري براي رياست جمهوري خرج كرده
پسرش هم كه خوب فعال بوده
ديگه اصولگراها ببندن دهنو
Romania
تراکم فروشی کار قالیباف نبود خواهش میکنم کمی با تحقیق و بدون تعصب صحبت کنید.چه اسنادی وجود داره مبنی براین که از شهرداری برای کاندیداتوریش خرج کرده?
Romania
لطفا در مورد بانیان تراکم فروشی بیشتر تحقیق کنید
Iran, Islamic Republic of
اولا اونی که باید ببنده دهنشو تویی برو مدیریت منقرض کننده دوستای افساد طلبت ایراد بگیر از کرباسچی جون
تراکم فروشی حرفی گزاف و ساخته افساد طلبان است
اتفاقا من برج نشینی را دوست دارم دیدن اینجور خونه ها برام لذت بخشه
مدتی هم در یکی از آنها زندگی میکردیم در کشورهای خارجی خیلی برجها و آسمان خراش ها ساخته میشه .... دلیل آلودگی هوا تولید دود و دم خودروهای شخصی و وانتها و کامیونها است الکی چیز های بی ربط را به هم ربط ندین نامه دکتر قالیباف برای حل آلودگی هوا هنوز توی کشوی میز جهانگیری خاک میخوره بالاخره سازمان دولتی حفاظت از محیط زیست هم نقش مهمی برای رفع آلودگی هوا داره اما دکتر قالیباف چه میکرد از دست دولت سیاسی کار که حاضر به همکاری نبود تا این مشکل حل شود . . .
تونل توحید ابتکاری بود که دوستان افساد طلب هم اعتراف کرده اند
دکتر قالیباف تهران را تهران کرد کارنامه ایشان خوب و پر بار است
لازم نکرده به خانواده دکتر قالیباف تهمت بزنین برید ژنهای خوب اصلاحات را جمع کنید ((پسر عارف )) ((دختر صفدر)) و غیره ....
اونی که باید دهنشو ببنده گربه گوره ایه که چشم دیدن وزش نسیم خدمت به مردم رو نداره . . .
اصلا نظر یه مشت افساد طلب و کابران ساده مجازی برام ارزش نداره چرا چون نظر شخص مهم و باعث افتخار ایران (( پروفسور سمیعی )) که درباره دکتر گفته و از ایشان تقدیر کرده بودند ارزشمند است . . .
دکتر قالیباف کسی که شد هشتمین شهردار برتر دنیا . . .
شما افساد طلبها تاکنون چه هنرنمایی و افتخاری برای ایران به ارمغان آوردید ؟؟؟؟؟؟؟
دنیز
Iran, Islamic Republic of
خیلی میبخشید از بالای مشخصات کامنت شما پرچم به غیر از ایران درج شده شما از امارات کامنت میدی
خب شمایی که از امارات کامنت میدهی چگونه میتوانی خارج ایران وضعیت شهر تهران تشخیص بدهید ؟؟؟؟؟
کامنت شما سرشار از سیاسی کاری و ایراد بنی اسرائیلی از یک مدیریت جهادی است و تمام . . .