چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۹
۶۳
هتاک تمام عیار

اظهارات توهین‌آمیز محمود صادقی خطاب به مرجع تقلید

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 569747
محمود صادقی کارویژه‌ای متفاوت با دیگر نمایندگان مردم در بهارستان دارد؛ او بلندگوی شایعات است؛ «تکرار» دروغ‌های وهابیت در قبال مرجعیت شیعیان و دامن زدن به شایعات ضدانقلاب نسبت به نهادهای انقلابی مانند قوه قضاییه اصلی‌ترین کارکرد ترسیمی پارلمان در سایه است.
اظهارات توهین‌آمیز محمود صادقی خطاب به مرجع تقلید
گروه سیاسی جهان نيوز: این روزها التهاب‌آفرینی و ضربه به نهادها و شخصیت‌های انقلابی در دستورکار تصمیم‌سازان پارلمان سایه است که آقای محمود صادقی اصلی‌ترین مجری تصمیم‌های حلقه پارلمان در سایه محسوب می‌شود.

محمود صادقی، بازیگر محبوب افراد ذی‌نفوذ اصلاحات در غیاب سوپراستارهای این جریان در بهارستان دهم است. او به ایفای نقش نخست جنجال‌ساز در سناریوهای «دستوری» سریال‌های متوالی سیاسی می‌پردازد و فصل مشترک آن بیان گزاره‌های کنایه‌آمیز و اتهام‌زنی به افراد و نهادهای خاص است.

اتهام‌زنی با پوشش مصونیت نمایندگی
بر پایه گزارش صبح نو، نخستین اقدام جنجال‌ساز محمود صادقی با طرح سوالی مبتنی بر «شایعه» در صحن علنی بهارستان آغاز شد. او با بازگویی شایعات حساب شخصی رییس‌قوه قضاییه اظهار داشت:‌ «در روزهای اخیر اخبار و شایعه‌هایی درباره افتتاح حساب‌هایی متعدد شخصی به‌نام رییس محترم قوه قضاییه در فضای مجازی و حقیقی منتشر شده است که این اخبار و شایعه‌ها موجبات سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و مشروح نشان دادن جلوه دستگاه‌های حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی را فراهم ساخته است.»

و در ادامه نطق خود با پیش‌فرض صحت شایعات اظهار داشت:‌ «کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حساب‌های شخصی واریز شود. به‌ویژه اینکه بخش قابل‌توجهی از وجوه واریزی به این حساب‌ها، متعلق به اشخاص حقیقی، اصحاب دعوی در محاکم حقوقی و کیفری و بعضاً متعلق به متهمان در دادسراهاست که بابت قرارهای وثیقه و تودیع خسارت‌های احتمالی به صندوق دادگستری واریز می‌شود و سؤال من این است که کدام موازین شرعی اجازه می‌دهد، قوه‌قضاییه در این وجوه تصرف کند و با سپرده‌گذاری این وجوه، سود حاصله را تملک کند.» پس از آن با وجود تکذیب وجود حساب شخصی از سوی رییس قوه قضاییه، موج جنجال‌آفرینی در بهارستان استمرار یافت و سرانجام رییس بهارستان دهم به سکوت خود پایان داد و از سخنان «اتهام‌آمیز» محمود صادقی در پوشش آزادی بیان گلایه شدیدی کرد.

در همین راستا آقای علی لاریجانی اظهار داشت: «گفته بودید که بر اساس چه قانونی این پول‌ها به حساب شخصی رییس قوه قضاییه واریز می‌شود؛ این حرف شما اتهام است! وقتی وزیر اقتصاد گفته بود که یک سایت ضدانقلاب این حرف‌ها را منتشر کرده، انتظار‌نمی‌رفت که شما آن حرف‌ها را تأیید کنید.

وی خطاب به نماینده تهران ادامه داد: وقتی شما با آقایان مازنی و رحیمی پیش من آمدید، من برای شما توضیح دادم؛ چرا بعد حرفتان را اصلاح نکردید!؟ اتهام‌زدن به دیگران آزادی بیان نیست.»

با وجود تصریح رییس مجلس شورای اسلامی بر اظهارات اتهام‌آمیز محمود صادقی در قبال اشخاص، وی مدعی شد که برخی از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیاز به آموزش حقوقی دارند تا از این طریق اقدامات این هیات را سیاسی بازنمایی کند.

توهین به مرجع تقلید شیعیان
شایعات غواصی یکی از تاکتیک‌های عملیات روانی محسوب می‌شود؛ در این رویکرد شایعه با هدف پایداری در عرصه عمومی نشر پیدا می‌کند هرچند در مقاطع زمانی مناسب با شدت بیشتر برای ارتقای ضریب کارکرد تخریبی آن بیان می‌شود.

سرانجام اتهام‌زنی‌های متوالی محمود صادقی به توهین ختم شد؛ محمود صادقی در واکنش به مخالفت آیت‌الله مکارم شیرازی برای حضور زنان در استادیوم در توییتر نوشت: «خوب است جناب ایشان درباره بدهی‌های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند.»

بار دیگر منبع سخنان عضو فراکسیون امید، اظهارات رسانه‌های ضدانقلاب در قبال نهادها و شخصیت‌های انقلابی است. این جمله کنایه‌آمیز وی به مرجعیت شیعه تکرار ادعاهای دروغین وهابیت پس از ناکامی در گفت‌وگوهای علمی با حوزه علمیه قم در سالیان گذشته است.

این در حالی است که چهار ماه قبل دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در متنی شایعات با منشأ وهابیت را رد کرد؛ در این متن آمده است که: «اخیراً دوباره داستان دروغین رابطه دامادی تاجر به‌نام مدلّل با آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در بعضی از سایت‌ها آمده است. مکرر از معظم له شنیده‌ایم که هرگز نامبرده را ندیده و نمی‌شناسم و هیچ‌گونه رابطه‌ای با ما نداشته و ندارد؛ اما آنها که نه ایمان‌ دارند و نه وجدان، از تکرار‌دروغ‌های خود ابا ندارند.کار این افراد، مانند وهابیت است که بارها با دلایل مختلف اثبات کرده‌ایم که شیعه قائل به تحریف نبوده و نیست و در کتب تفسیری و علوم اصول و ... همه این دلایل را آورده‌ایم، اما همه این دلایل را می‌شنوند و دوباره می‌گویند که چرا شیعه قائل به تحریف است؟»

اقدام قضایی
محمود صادقی کارویژه‌ای متفاوت با دیگر نمایندگان مردم در بهارستان دارد؛ او بلندگوی شایعات است؛ «تکرار» دروغ‌های وهابیت در قبال مرجعیت شیعیان و دامن زدن به شایعات ضدانقلاب نسبت به نهادهای انقلابی مانند قوه قضاییه اصلی‌ترین کارکرد ترسیمی پارلمان در سایه است.

چنین روندی قرابت‌های زیادی به گفتارهای توهین‌آمیز نوری‌زاد در رسانه‌های ضدانقلاب دارد. در‌حالی‌که به روایت آقای جعفر دولت‌آبادی، دادستان تهران، پرونده محمود صادقی دارای 15 اتهام شامل هشت شاکی خصوصی و هفت فقره اعلام جرم عمومی است و با اظهارات جدید وی سطح توهین‌ها به بالاترین حد خود رسیده است؛ بنابراین برای جلوگیری از گسترش فضای بی‌اخلاقی در کشور نیاز به اقدامات جدی قضایی به‌شدت احساس می‌شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باید مدعی العموم ورود پیدا کند
البته اگر مثل حمله ایشان به خود قوه قضاییه نشود( ماست مالی کرد رفت)
صادق ذوافقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
کیییی؟؟؟؟ مدعی چیییی؟ هه؟؟؟😂😂😂 فعلا همه متحد شدن واسه زمین زدن ی نفر.. بخدا اگه رهبر نبود اینا محمود رو تیکه پاره کرده بودن تاحالا..
Iran, Islamic Republic of
شما یا خوابید یا خودتان را به خواب زده اید، اکثر هواداران فعلی احمدی نژاد کسانی هستند که کوچکترین اعتقادی به ولایت فقیه ندارند، پس اسم احمدی نژاد را درکنار رهبری آوردن خنده دار است.
انشاالله این مشایی ذلیل بمیرد، هنوز 1 ماه نشده که سخنرانی کرد و گفت قبله ما احمدی نژاد است! هرکس از او عقب بیفتد گمراه است و هرکس از او جلو بزند تندرو است!
جملات بالا یعنی حلقه انحرافی کوچکترین اعتقادی به ولایت فقیه ندارند و بجای آن ولایت احمدی نژاد را علم کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
جای نشریه یالثارات خالیه، الان وقتشه که درمقابل این هتاکها تیتر بزنه "دیوث کیست؟"
دیاثت سیاسی در کشور زیاد شده متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
در ضمن بنظررئیس مجلس در اینگونه موارد نیز میبایست طبق قوانین و مقررات با اینگونه نمایندگان رفتار کند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان تنها نماینده شجاع مجلس هستند اگر مجلس یک جین از اینطور ادمها توش داشت میشد جلوی خیلی از مشکلات را گرفت
Iran, Islamic Republic of
مگر بقیه نمایندگان شجاع نیستند همین تصویب کردن برجام در 20 دقیقه نمونه کوچکی از شجاعت است باز هم بگم نه خوب نیست
Iran, Islamic Republic of
اگه این تهمت زدنها اسمش شجاعته، نتانیاهو و ترامپ و فاضلاب نیوز شجاعترین موجودات روی زمین هستن!
Iran, Islamic Republic of
من نوشتم مجلس نه روسای جمهور دنیا پسر خوب حسن آدمهایی مثل آقای صادقی آینه که مواضعشان مشخص است و رای و نظر خود را علنی بیان میکنند مثل بقیه دو دوزه بازی در نمی آورند مبارزه کردند با افکار ایشان بسیار ساده است تا آنها که نقاب به چهره دارند بهتر است شما هم کمی باز تر به مسایل نگاه کنید
Iran, Islamic Republic of
قرار کارتون شماره 2 پس شجاع رو ایشون بازی کنه
Iran, Islamic Republic of
چشم شیخ احمد روشن
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
مگر نمایندگان با سایر مردم چه تفاوتی دارند؟؟؟ چرا نماینده در مقابل دروغ و تهمتهایی که می زند مصونیت دارد؟؟؟ آیا نماینده در پیشگاه خداوند هن به دلیل نمایندگی مصونیت دارد؟؟ دادگاههای ما باید به جرایم تمامی مردم اعم از نمایندگان رسیگی کنند. دادستان و مدعی العموم کجایند؟
Germany
اقای احمدی نژاد زول میزنه تو دوربین به همه کشور و سران توهین می کنه شما ۱ مطلب نمیزنید؟ هر اتهامی‌که دلش می خواهد به هر شخصی میزنه . بسط میشینه . از این شهر به اون شهر میره حرفاش را تکرار می کنه کسی کاریش نداره
Iran, Islamic Republic of
این سایت که علیه اقدامات نابخردانه ی احمدی نژاد مطلب زیادی منتشر نموده است.حتما شما خواب بودی!
Iran, Islamic Republic of
بحث سایت نیست . بحث کل کشور هست .
علی
Iran, Islamic Republic of
حتما دلیلی داره که جواب نمیده یا نمیتونه جواب بده
مجید
Iran, Islamic Republic of
معمولا دستپخت نظام اینجوری می شوند اقا زادگی بد جوری به ریشه نظام اسیب زده است ملاحظه نظام به واسطه افراد با .....کاردست نظام می دهد......
دلیران تنگستان
Iran, Islamic Republic of
بهترین تعبیر در باره این افراد خود حضرت آیت الله مکارم شیرازی ( حفظه الله) بکار برده اند . امیدوارم خداوند آقای صادقی را هدایت کند از قوه محترم قضاییه درخواست رسیدگی داریم.
حساب مالی قوه قضائیه
Iran, Islamic Republic of
آقای صادقی این بخش از اظهاراتش کاملا صحیح است:
"بخش قابل‌توجهی از وجوه واریزی به این حساب‌ها، متعلق به اشخاص حقیقی، اصحاب دعوی در محاکم حقوقی و کیفری و بعضاً متعلق به متهمان در دادسراهاست که بابت قرارهای وثیقه و تودیع خسارت‌های احتمالی به صندوق دادگستری واریز می‌شود و سؤال من این است که کدام موازین شرعی اجازه می‌دهد، قوه‌قضاییه در این وجوه تصرف کند و با سپرده‌گذاری این وجوه، سود حاصله را تملک کند"
من شخصا قسم جلاله میخورم نزدیکترین عضو خانواده ام در یک دعوی خانوادگی، کلیه حسابهایش مسدود و تا روزی که رای قطعی صادر شد مجبور بود یک چهارم از حقوقش به حساب دادگستری واریز گردد!
حسابهای دادگستری، حساب جاری نیست که بدون سود باشد! وقتی حکم به نفع این عضو خانواده ما صادر شد،فقط اصل پولش پس از چند ماه برگشت داده شد!.سودش کجا و با چه دلیل شرعی به حساب دستگاه قضا رفت، معلوم نیست!
ارتزاق از سود چنین پولهای حرام بیّن و غصب اموال غیر است که هم جرم است و هم حرام شرعی! خوب آیا مفهوم عدالت و طلب آن از دستگاه با این شرایط ممکن است؟
الان چه باید کرد؟فرضا در چنین پرونده ای مبلغ 100 میلیون تومان از اموال طرف تا اعلام صدور قطعی رای که حداقل 9 ماه بطول می انجامد در این حساب بخوابد،سودش به چه کسی تعلق می گیرد وقتی رای به نفع صاحب سپرده است؟!
اما اینکه حسابهای به اسم رئیس قوه قضائیه باشد، من اطلاعی ندارم.
البته راهش خیلی سخت نیست! کافی است هر یک از شهروندان محترم که پرونده مفتوح در دادگستری ها و در کل کشور دارند، این شماره حسابها را بدست آقای صادقی برسانند و ایشان از قدرت قانونی نظارتی نمایندگی خود استفاده کرده و بررسی کند.
به نظرم بنده، طرح تحقیق و تفحص اخیر مصوب مجلس برای بررسی حسابهای قوه قضائیه حرکت بجا و شایسته ای است اما تاخیر در انجام آن، یعنی ماله کشی در تخلفات و فرصت اصلاح موارد مجرمانه دادان در آن دستگاه است.
البته الان نمیدانم این طرح به چه سرنوشتی با حضور برادر رئیس قوه قضائیه در راس ریاست مجلس ، دچار شده است!
کمیته تحقیق و تفحص مجلس باید قانونا از سوی رئیس مجلس یا معاون حقوقی او مجوز اینکار رادریافت کند!.
Iran, Islamic Republic of
راه حل رفع اینگونه شبهات و سوء ظن ها این است که برای هر پرونده در بانک عامل حساب سپرده جداگانه افتتاح شود و در پایان رسیدگی اصل و سود مبلغ سپرده به ذینفع محکوم له پرداخت شود.

ضمن این که، در صورت صحت ادعای فوق، استفاده از درآمد حسابهای سپرده مردم برای پرداخت یا ارائه خدمات به قضات و کارکنان قوه قضائیه، مصداق «اکل مال بباطل» و وارد کردن لقمه حرام در شکم این افراد است و بدون شک آثار وضعی غیرقابل جبرانی دارد که شیوع رابطه بازی و ارتشاء در قوه از عواقب آشکار آن است.
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر حرف او درست باشد او می تواند این حرف را بدون کینه توزی بزند. می تواند طرحی ارائه کند و توضیح بخواهد . اما تهمت زدند مسئله دیگری است. سوال این است که محمود صادقی از کدام کشور پول می گیرد که نظام را بزند؟ سوال این است که خودش چگونه و با کدام سهمیه دکتری گرفته است. با کدام سرویس های جاسوسی در ارتباط است. تهمت زدن سخت نیست. فقط کافیست انسانیت را کنار بگذاری.
او واقعا دلش به حال پول مردم می سوزد؟ تمام درآمد های قوای مختلف از مشخص است. اگر واقعا به فکر مردم است از دولت سوال کند چرا برای تعویض کارت ملی که به زور به مردم تحمیل می کنند چرا این قدر پول می گیرند؟ از دولت بپرسد وقتی حقوق کارکنان دولت و نزدیک یک میلیون فرهنگی را گاهی 4 روز با تأخیر واریز می کند سودش چه می شود. آیا نمایندگان امید هم از درآمد های این چنین نصیبی دارند یا نه
Iran, Islamic Republic of
اشتباها منفی زدم. حرف اقا حامد کاملا مورد تایید استو
من من
Iran, Islamic Republic of
البته لحن صادقی و حرکاتش جوریه که بیشتر برخورد سیاسی و گروهی به نظر میرسه تا دنبال کردن عدالت مبارزه با فساد...

اما نکته جالب که شما اصلا توجه نکردید این بود ک دقیقا بعد از همین به قول شما ادعاهای صادقی مشخص شد و توسط اژه ای اعلام شد ک بله پولهای مردم به حسابی از قوه قضاییه میره و رپده میشه و سود گرفته میشه ولی ربطی به ریاست نداره و شخصی نیست.. و بعد هم اعلام کرد ک مجوزی در این مورد وجود داشته....

دقت کن.. تا قبل از اعتراض ها و حرفهای صادقی کل این داستان اعلام نشده بود و فقط بدون پاسخ یا با تکذیب....
اما بعد داستان گفتن نه حساب هست اما برای قوه هست و مجوز حکومتی هم داریم برای سود گرفتن و ...
توی این داستان هم همین انتشار لیست خودش خوب بود...
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
پس چرا صادقی پیگیری نکرد وگفت قانع شدم,واشکالی نیست.
این نشون میده ک از اول دروغ میگفته
یا جرات نداره که تا اخر مبارزه کنه
Iran, Islamic Republic of
باید عملکرد و تصمیمات گرفته شده توسط محمود صادقی و امثال آن برسی شود و خائنان در لباس دوست به مردم معرفی شوند ، باید نوکران جیره خوار دشمنان به مردم معرفی و قوه قضائیه و نیروهای متعهد وارد عمل شوند و افراد نالایق و وابسته به بیگانه کنار گذاشته شوند.
Iran, Islamic Republic of
کیهان رو تعطیل مکنن الا
333
Iran, Islamic Republic of
صادقی غیر محمود !! حد خودش را بداند و گرنه اهانت به مرجعیت یعنی با دست خود ...
Iran, Islamic Republic of
اشکال بزرگ این است که چرا دو موضوع متفاوت را بدلیل اینکه تنها وجه مشترک آن گوینده واحد است با هم مخلوط کرده اند. اینطوری ممکن است حق و باطل با هم قاطی شوند.
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من نمیفهمم اون یکی محمود که رفیق شفیق شماس کلیپ میده بیرون و از جاسوسی دختر رئیس گرفته تا حسابهای شخصی ایشون رو میگه صداتون در نمیاد ، اما این یکی محمود ...
علی
Iran, Islamic Republic of
این هاهیچگونه ابتکاری در امور پیشرفت مملکت ندارند غیر از شایعه پراکنی و جو سازی اگر مملکت قانون مدار بود باید با این فرد برخورد میشد
Iran, Islamic Republic of
از سایت جهان نیوز می خواهم عکس با لباس روحانی اقای صادقی را بگذارید تا مردم بدانند کسانی که یک عمر از نون امام زمان خوردند حالا دارند نمک پروری می کنند؟ شخصیت ایشان از روحانیت و پئر مرحومش است حالا حدیث کلثوم ننه می خواند کدامش را باور کنیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
رفتار اين به اصطلاح قوم اعتداليون و رييس جمهورشان مخصوصا اين انسان وارسته كه جاي شك دارد چگونه به مجلس راه يافته ديگر سخت قابل تحمل شده مخصوصا پاي خود را از گليم درازتر كرده و به مرجع شيعيان تهمت زده مگر معظم له نگفتند آنها که نه ایمان‌ دارند و نه وجدان، از تکرار‌ دروغ‌های خود ابا ندارند، حال بايد اين آقا را به محكمه قضايي كشاند چگونه مي شود كسي دنبال اينگونه حاشيه ها باشد به فكر كار كردن براي مردم هم باشد همه يكجا با هم جمع نمي شود. مردم دلشان خوش است نماينده دارند برايشان كار انجام مي دهند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
باز اين توهم زد تو با اينجور رفتار و كار هايت نميتوانى عقب افتادگى ذهنيتو جبران كنى پاشو برو پيش مهاجراني جونت أونور اب دست تو يكى بدجورى رو شده الان ديگه يه مهره سوخته هستى زودتر فكرى بحال خودت كن تا دير نشده
Iran, Islamic Republic of
خیر میرن پیش اقای احمدی نژاد حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی بسط نشینی
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
حرم حضرت عبدالعظیم مایه مباهات است نه آغوش شیطان بزرگ
Iran, Islamic Republic of
برادران لاریجانی به گفته احمدی نزاد همه کاره هستند..................شما ها هم که شریکشان هستید برادران .............
Iran, Islamic Republic of
الان اون تبلیغ کاهش وزن که ناف ارن خانم رو نشون میدید در راستای حکایت از شیعه است.عزیز جون کار فرهنگی رسانه ای درست و مقدس است نباید بخاطر یک مشت دلار از هر روشی استفاده کرد .ضمنا مطلبتون در مورد صادقی کاملا بجاست و عدم برخور قضا کاملا مشکوک و جای سوال دارد
Iran, Islamic Republic of
نکنه کیف این یارو هم مثل اکثر وکلای مجلس اونور آبیه؟!!
United Arab Emirates
دمش گرم خوب گفته ...
Iran, Islamic Republic of
زمان طاغوت کسی جرات نمی کرد با مرجعیت اینگونه برخورد کند. چرا باید چنین فردی مورد تعقیب قرار نگیرد؟ چرا هر کسی هر حرفی خواست می زند و هر کاری خواست می کند و هیچ کس به هیچ کس نیست. چرا در جمهوری اسلامی همه آزادند جز حزب الله؟!
Iran, Islamic Republic of
طاغوت؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز کاملا مشخص است عده ای از این فتنه گرها حسابشده روی سایت شما در مورد همکاران و همفکرانشان متمرکز شده اند و موارد کاملا بدیهی در مورد خیانت های خودشان را که شما افشا می کنید منفی می دهند تا اینگونه وانمود کنند که افکار عمومی با اینهاست. به همین هم منفی می دهند.
Iran, Islamic Republic of
ندا در میزان بوق باشد خوشنواست! وگرنه گوش خراش!
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
این نقص در کشور وجود دارد که بعضی از مقامات که رعایت اخلاق را نمی کنند ودر صددند بهر شکل نظام را زیر سوال ببرند در طول خدمت هر دروغی وتهمتی بزنند خاطر جمعند به مصونیت خود وبعد از جابجا شدن هم تا کنون کسی مورد پیگرد قرار نگرفته
حامد
Iran, Islamic Republic of
چگونه شورای نگهبان به چنین شخصی صلاحیت داد؟
مشکل از خود ماست. خود ما هستیم که با سهیمه های گوناگون به این گونه افرد مدرک دکتری دادیم، پست و مقام و نفوذ دادیم، میدان دادیم، صلاحیت دادیم و نماینده کردیم. شخصی کارش فقط افترا، تهمت و اهانت است
حسن
Iran, Islamic Republic of
وقتی سخنگوی محترم قوه قضاییه و دادستان محترم ان به راحتی و مثل اب خوردن اتهام می زنند و توهین و اهانت می کنند مطرح کردن اتهام و تهمت به فرض درست نبودن اصلا عجیب نیست و ایضا غیر منتظره !!!!!
ضمنا چرا اقای لاریجانی حضوری و برای یک شخص توضیح می دهد ایشان در صورتی که توضیحی دارند مرد و مردانه بیایند و به همه مردم از هر طیف سیاسی توضیح دهند چرا که شفاف شدن این موضوعات خواسته همه مردم از هر گرایش سیاسی است .
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد و بقائي و مشائي گردن كلفت هستند بايد با اصلاح طلبان شديدا برخورد شود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تایید صلاحیت امثال این نماینده تخم لقی است که شورای محترم نگهبان گذاشته . خود کرده را تدبیر نیست .
Iran, Islamic Republic of
این آقا اشتباهی آمده در شان مجلس نیست
Iran, Islamic Republic of
آقای صادقی در توئیتی ادعای بدون تحقیقش را تکذیب کرد.این آقای اصلاح طلب ظاهرا باید اول خودش را اصلاح کند.
Iran, Islamic Republic of
بنده یک آدم حزب اللهی هستم .رفتار بدنه قوه یعنی نوع برخوردش با مسائل به گونه ایست که در کشور ما که زمان طاغوت کسی جرات نمی کرد به مراجع تو بگوید یک خبیثی مثل این فرد اینگونه راحت تهمت می زند و منتشر می کند و بعد انگار هیچ به هیچ. چرا اینطور است چون خاطرش از قوه قضاییه جمع است که کاری نخواهد کرد چون نکرده است. یعنی خودش با نوع برخوردش زمینه فساد و توهین و هنجار شکنی و...را ایجاد می کند. از قدیم گفته اند پای مرغت را ببند و همسایه ات را دزد نکن. قوه قضاییه اگر خودش را درست می کرد کسی جرات چنین جسارت هایی را نداشت.
علی
Iran, Islamic Republic of
بعضیها با عملشان و گفتارشان ذاتشان را بروز می دهند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
حرف بدی نزده،بیایند و ثابت کنند
Iran, Islamic Republic of
وقتی که موضوع از بیخ دروغه بیایند چیو ثابت کنند
توام مثل اینکه ....
شهرام
Italy
بهتر جناب صادقی که حالا مسوولیت اسنودن را اشغال کرده از دوستان هم مجلسی خودش بپرسد چطوری با گرفتن ۵۰۰میلیون از آقای مدلل و مبلغی هم ازیک کارخونه رب در شهر اسدآباد تو لیست امید گنجونده شدند و از تهران رای آوردند..
Iran, Islamic Republic of
توهين آميز ؟! هنوز به گرد پاى كريمى قدوسى و رسائى و كوچك اف نميرسه !
Iran, Islamic Republic of
پس صادقی لباس روحانیت را به امانت پوشیده بوده ؟ !! که چه کند؟ اسلام را تبلیغ کند ؟ پیروی از راه انبیا کند ؟ یا کار دیگری ؟ اگر صادقی راست می گوید ، در قانون حقوق 17 میلیونی را برای خود و هم قطارانش و حقوق دو میلیونی برای کارگران و قشر ضعیف جامعه و قوانین ظالمانه دیگر ، رای این آقا چه بوده ؟ چرا اعتراضی به این قانون ظالمانه مجلس نکرده اگر راست می گوید ، مگر صندلی مجلس را اشغال نکرده که دفاع از اسلام و مردمش بکند ؟. چه بدبختند افراد که مسئولیت گرفتند که خدمت کنند ولی خیانت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا کردند باید جوابگوی لحظه ، لحظه آن باشند.
مجيد
Iran, Islamic Republic of
چند نفر هستند تو بدنه دولت روحاني كه اصلا اعتقاد مذهبي ندارند و با اين كار خود دارند ملت نسبت به مرجعيت بدبين مي كنند و بعبارتي قبح قضيه مي شكنند.
Iran, Islamic Republic of
چه توهینی کرده ؟!
توهین رو اون کسی کرده که میگه اصلا نباید حرف ورود خانم ها به استادیوم را بزنید
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
بااینکه ایشان حرفای معناداری میزنه ولی چرااصل موضوع مورد بحثش رو اصلاح وبررسی نمیکنید ؟؟ بجای لفظ توهین مورد ادعاییش روبررسی کنید