شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کنایه تند مقام ستاد روحانی به مشاوران روحانی

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 569723
«جهانبخش خانجانی» فعال اصلاح‌طلب، عضو حزب کارگزاران و رئیس ستاد خبری و کمیته اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور روحانی در ایام انتخابات، به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با روزنامه آرمان امروز در کنایه به حسام‌الدین آشنا گفته است:
کنایه تند مقام ستاد روحانی به مشاوران روحانی
به گزارش جهان نيوز، «آقای روحانی مشاوری دارد که هر از چند گاهی فرمایشی را منعکس کرده و خیال می‌کند که مردم نیاز به سخنان او دارند. اگر این سخنان استراتژی‌های رئیس‌جمهور باشد بسیار هم پسندیده است، اما می‌بینیم که در پس این مطالب چیزی نیست و تراوشات و طراحی‌های آن مشاور محترم است که ضمن احترام باید استراتژی داشته باشند.

*ما دقیقا نمی‌دانیم منظور خانجانی آقای ابوطالبی است یا آقای آشنا؟! البته به نظر می‌رسد بیشتر حسام‌الدین آشنا در منظور خانجانی قرار داشته است.

با اینهمه اما باید دانست که رئیس‌جهور روحانی بلافاصله پس از انتخابات ۹۶ در معرض طلاق خودخوانده اصلاح‌طلبان قرار گرفته است و چپ‌ها از آنجا که می‌خواهند در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ تمام گذشته مشترک خود با آقای روحانی را انکار کنند و مسئولیت عملکرد او را هم نپذیرند؛ این روزها به کوچکترین رفتارِ ولو مثبت دولت دوازدهم نیز اشکال می‌کنند و خود را از آن بری نشان می‌دهند.

جالب آنکه آنها حتی ائتلاف خود با رئیس‌جمهور روحانی و اینکه جزو مقام‌داران ستاد او بوده‌اند را هم آهسته آهسته تکذیب می‌کنند و مثلا بهزاد نبوی به تازگی از این گفته است که هیچ ائتلاف و حتی توافقی میان ما و روحانی نبوده است!

این تقلّا برای عبور از رئیس‌جمهور روحانی و این فرار از شراکت در کارنامه دولت اعتدال در حالی است که اصلاح‌طلبان به دلیل حمایت‌های بی‌شائبه، بدون قید و حتی در موارد متملّقانه و برده مآبانه از رئیس‌جمهور روحانی حتی بیشتر از خود او باید پاسخگوی عملکرد ضعیف دولت و شکست برجام در مقابل مردم باشند.
چه اینکه افکار عمومی به روشنی به خاطر دارند که اصلاح‌طلبان می‌گفتند: ما فدائیان دولتیم، ما تضمین روحانی هستیم، ما و روحانی یکی هستیم، روحانی از ما هم بهتر بوده و باید دست روحانی و ظریف را ببوسیم.

طرفه آنکه ستاد جریان سیاسی خاص با علم به این گفته‌ها اما راه «انکار» را برگزیده است تا شاید که در نظر مردم بتواند خود را بیربط به آقای روحانی جلوه دهد...

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *