يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۴۰
اعتراض نماینده اهل سنت پاوه به مولوی عبدالحمید

مواظب باشيد امثال ريگي در منطقه شما ايجاد نشود

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۴
کد مطلب: 568763
او كه عضو فراكسيون اهل سنت مجلس هم است، با اشاره به اظهارات مولوي عبدالحميد مبني بر اينكه علت زلزله كرمانشاه اين بود كه مردم اين منطقه گناهكار هستند، به اعتراض گفت كه «يادتان باشد، مردم مرزدار كرمانشاه اجازه ندادند دشمن وارد كشور شود. شما كه امام جماعت هستيد در حيطه همان مسجد سخن بگوييد و مواظب باشيد امثال ريگي در منطقه شما ايجاد نشود.»
مواظب باشيد امثال ريگي در منطقه شما ايجاد نشود
به گزارش جهان نيوز؛ ‌در پايان جلسه علني روز يك‌شنبه مجلس، شهاب نادري نماينده پاوه در تذكري خطاب به رئيس بنياد مسكن خواستار تأمين سرپناه براي مردم زلزله‌زده در فصل سرما و در تذكر ديگري به وزير نيرو خواستار كاهش قيمت برق مناطق زلزله‌زده براي استفاده مردم از وسايل گرمايشي شد.
 
به گزارش جوان، از سويي، او كه عضو فراكسيون اهل سنت مجلس هم است، با اشاره به اظهارات مولوي عبدالحميد مبني بر اينكه علت زلزله كرمانشاه اين بود كه مردم اين منطقه گناهكار هستند، به اعتراض گفت كه «يادتان باشد، مردم مرزدار كرمانشاه اجازه ندادند دشمن وارد كشور شود. شما كه امام جماعت هستيد در حيطه همان مسجد سخن بگوييد و مواظب باشيد امثال ريگي در منطقه شما ايجاد نشود.»

لازم به ذکر است، سخناني كه مولوي عبدالحميد، امام جمعه اهل سنت زاهدان در مورد علت وقوع زلزله عنوان كرده، باعث دلخوري مردمي شده كه در زمان‌هاي مختلف در شهرشان زلزله‌اي آمده است.

او در خطبه‌هاي نمازجمعه اخير عامل زلزله سرپل ذهاب يا بم را گناهان مردم دانسته و گفته كه اگر در زلزله‌هاي قبلي به جاي بحث بر سر گسل‌ها و علل دنيايي، مردم را دعوت به توبه كرده بوديم، اين زلزله جديد اتفاق نمي‌افتاد.
https://jahannews.com/vdcce4qp12bqem8.ala2.html
jahannews.com/vdcce4qp12bqem8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
با سلام و درود به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)
درد زمین لرزه بر مردم جهان درد همیشه تازه ایست.همه با این درد آشنا هستند. اما تحریف و هجمه به دیگران تازه تر وصدالبته قابل پیگیر. مردم غیور بلوچ انصافا به وظیفه همدردی از همنوعان خود د درقبال زلزله زدگان به فرماندهی علمای غیرتمند خود عمل کردند و علی الخصوص حضرت مولانا عبدالحمید را همه مردم بلوچ قبول دارند . به نماینده محترم پاوه هم توصیه میکنم که استغفار کرده و به همگرائی کمک های مردمی بپردازند تا حاشیه ها کمتر شود.
Europe
حضرت؟؟؟همه؟؟؟اینها حرفها چیه اقایکمسلمان اگر الگویش حضرت محمد ص باشدالگو و اسوه رفتاریش ان پیامبر همام است پیامبر رحمت و مهربانی ،،،یک سند این اقای مولانابیاورد که پیامبر هنگامی که بلای طبیعی برسر مردم نازل شد فرموده باشد دراثر گناه بوده است!!بلای ریگی تروریست که بر مردم سیستان نازل شد و صدها مرد،وزن و کودک بیگناه را شهید کرد دراثر کدام گناه بود؟به که کدامین گناه کشته شدند؟
محمد
بهتر است شما تحقیق بفرمائید که حضرت مولانا در خصوص زلزله کرمانشاه چه گفتند و چه کردند!!!! کاملا قابل درک است که ایشان دنبال حاشیه سازی نیستند.....و علت های زلزله از دیدگاه مسلمانان در نظریه های گفته شده از طرف دوستان عزیز تا حدی ارائه شده است. توصیه این است که اتحاد داشته باشیم و اگر توانستیم کمکی به افراد زلزله زده بکنیم. و از حاشیه ها دور شویم....همه به درگاه خداوند استغفار کنیم... بفکر محکم سازی سازه های ساختمانی باشیم .مهندسین - طراح ها - صنعتگرها- پیمانکارها و همه وهمه دست به دست هم دهیم ودر درجه اول تحقیق کنیم چرا در زلزله ها تلفات زیاد میدهیم ...در تصادفات همچنین - درگیری ها وغیره که شاید بیشتر از زلزله تلفات دادیم. بعد بفکر رفع عیوب خودمان باشیم -راهکار ارائه دهیم . وصادقانه راهکارها را اجرا کنیم.. مگر ژاپن زلزله نمیاد؟ چرا این پدیده طبیعی در آنها اینقدر که ما تلفات مدیم اونها تلفات نمیدهندو هرکس که فکری داره اون فکر را جمع بندی کنیم و با هم اتحاد داشته باشیم .و .....این رمز پیروزی حق است. حق همیشه متحد می شود و ناحق محکوم به زوال....
Europe
بعنوان یک کرمانشاهی شیعه افتخار میکنم در استانم با برادران اهل تسنن با برادری و دوستی زندگی میکنیم و حتی قوم و خویش هستیم و افتخاری بالاتر که عالمان بزرگوار و دانشمندی همچون ملاقادر قادری عالم دانشمند فهیم و عامل وحدت در کنار ماست واقعا در غرب کشور کرمانشاه و کردستان شیعه و سنی به معنای واقعی برادرند و بن نتیجه حضور عالمان فرزانه اهل تسنن و تشیع دراین منطقه است
زلزله از نظر متخصصان زمین شناسی علت های گوناگون دارد،علت زلزله را از زمین شناسان باید جویا شد.
Iran, Islamic Republic of
ایشان نظر فقهی خود را بیان کرده است بهتر است شما هم نظر مهندسی و فقهی خود را اعلام بفرمایید نه متلک و تیکه بیندازید که این کار بسیار زشت هست
Iran, Islamic Republic of
ایشون بعد از اعدام قاتلان ماموستا برهان عالی از روحانیون اهل سنت سنندج هم برای قاتلانش بیانیه تسلیت صادر کردندگویا ارزش تروریستهای قاتل ماموستا برهان عالی از خود ماموستا برهان عالی برای جناب مولوی عبدالحمید بیشتر بود .
من نمیگویم علت زلزله گناهست،ولی مطمئنم وجود نیکان وصالحین بلا را دور میکند.همانطوریکه بنا به فرموده امام هشتم(ع) وجود نازنین امام کاظم (ع)بلا را ازمردم بغداد دور نمود
محمد
بهتر بود جناب نماینده فایل صوتی رو کامل گوش میداد آن وقت قضاوت میکرد
شریف مهاجر
Iran, Islamic Republic of
حمایت از قاتل افراد بی گناه ومفسد فی الارض گناه نیست وتوبه ندارد؟
افشین
برادر عزیز آقای نادری کاش شما به عنوان نماینده مجلس و عضو فراکسیون اهل سنت بیشتر تحقیق می کردید که میدانستید که دشمنان این ملت با تحریف سخنان این عالم بزرگوارسعی در ایجاد تفرقه حتی در میان اهل سنت غرب و شرق کشور را دارند.
Iran, Islamic Republic of
شما نگران دشمنان داخلی باش و تفرقه و اختلاف برای انسان های به دور از تمدن و شعور وفهمی است که قران را با تفکر مادی و حسی تفسیر میکنند و برای رضایت نفسانیات مردم و تبعیت از انها برای 4 تا رای حرف و کلام خدا را سانسور و به رای خود تفسیر میکنند واز ظلم به امام حسین ع درس مذاکره میگیرند و از امام رضا ع درس مذاکره میگیرند و از جنگ با داعش درس مذاکره میگیرند و از موشک بالستیک درس معامله میگیرند و کشور را بهم میریزند و بعد هم فرار میکنند میرن لندن و پاریس و اسراییل و امریکا
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدالحمید ایران روی منطقه زلزله و کمربند اصلی است و تبعا زلزله حتما هرزازچندگاهی رخ می دهد ،در حالی که کل اروپا روی کمربند نیست و زلزله ای در آنجا رخ نمی دهد،آیا مردم اروپا به تعبیر شما که غرق در گناه و فسق و فجور هستند چرا زلزله ای رخ نمی دهد و در کنار نهرهای روان سوییس و باغ های زیبا در دنیا زندگی بهشتی دارند و با تفسیر شما چون زلزله ندارند به بهشت می روند ....واقعا برای شما متاسفم
Iran, Islamic Republic of
حرف این فرد در راستای کلام قران است و اینکه بگویید مردم کرمانشاه گناه کارند حرف غلطی است و من هم همچین برداشتی از حرف ایشان نفهمیدم .خواستی دوباره بخوان .یکی به مردم مسلمان ایرانی که بانک هاش مطلق ربوی است و فسق و فجور و معصیت و رشوه حیضی و دزدی و تبرج و پوشش زنان مبتزل و ووو را گناه میدانید یا نه؟در ضمن ما در شب های قدر و ده محرم و اعتکاف ماه رجب و اعیاد معصومین و امر به معروف و نهی از منکر و ووورا هم در مقابل داریم که خود دفع بلا کند .
زمانی شما درک وفکر و تعقل و تذکر درستی از مفاهیم قران و ائمه خواهید داشت که جهان بینی و هستی شناسی شما مزخرفات علم پوزیتیو و اکسپری منتال و متریالیستی غربی نباشه و شعور تمام عالم به حضرت بار تعالی سجده میکنند و این که ما را عبث و هرز و بیهوده نیافریده داشته باشی.
راستی انچه که در غرب برای شما تعریف کرده اند در حد فقط تعریفه و انها دیگر تقریبا چیزی به عنوان نهاد خانواده و سرمایه اجتماعی و استقلال فطری و ارامش انسانی ندارند و تکنولوژِی انها چشم شما غرب پرستان را کور کرده و امان از این که حتی نمیدانید که تاریخشان و علمشان و تمدنشان را مدیون اسلامند .زمانیکه الیزابت سوم از افتخاراتش این بود که یک ماه است حمام نرفته تو کجا بودی که حالا سوئیس و اروپا را به رخ مردم ایران بکشی بی هویت.
Europe
خودت بی هویتی و ضدایران و تفرقه افکن،،،،ازسخنانت به یاد سخنان ابو موسی اشعری افتادم .سویس را به رخ مردم با ایمانم نکشیدم و از پاسخ بی ادبانه ات معلوم است به هدف زدم.
Iran, Islamic Republic of
اگر هدفت همان بوده که نوشتی باز میگم که اشتباه است .قصد من ایت بود که بت های ذهن شما بشکند و نه توهین. اگر تفرقه و هویت و ضد ایران را میشناختی مانند شورای امنیت که در روزنامه کیهان را2 روز تخته کرد این گونه براق نمیشدی.
Europe
من یک متخصص زمین شناسی هستم و نظرم براساس علمم بود و شناخت ارمناطق زلزله خیز دنیااماشما از روی جهل و تعصب نظر دادی و سفسطه بازی کردی سفسطه زمان سوفسطاییان کاربرد داشت ،قضاوت در مورد نظر من زمین شناس و شمای متعصب با خوانندگان.
Iran, Islamic Republic of
تخصص شما قابل احترام مانند بقیه تجربه بشری در طول تاریخ از ادم و حوا بگیر تا خود جنابعالی.سوال من از شما در مورد ایات قران مجید است ایا شکافتن دریا و طی الارض و شق القمر و عصای موسی و تخت بلقیس و عاصف ابن برخیا و عذاب نه گانه موسی بر فرعون ویوسف نبی و هود و ابراهیم و کشتی نوح وووو اینها کجا و چگونه ؟علمی هست یا نه؟توهمه یا حقیقت؟تخصص اینها را کجا و از کی بیاموزیم؟اصلا قران معجزه الهی و دستورات الهی است یا نه؟میتونه پاسخ و جواب وضع بوجود امده نسل بشری را در قرن 21 بده یا نه؟
سوفیسط ها قائل به جبر مطلق هستند و علم غربی ها هم که یکی از شاخه های کوچکش میشه تخصص جناب عالی قائل به اختیار بشری و از نگاه معصوم لا جبر و لا تفویض بل امر بین امرین. موفق باشی به عنوان یک ایرانی و مسلمان برای مردم کرمانشاه ارزوی سلامتی و صبر برای مصیبت وارده دارم و برای شما هم توفیق روز افزون.یا علی
هومن
Iran, Islamic Republic of
آفرین به غیرت این نماینده. این فرد نماینده ی تنها مردم پاوه نیست، بلکه نماینده ی همه ی ملت ایران است.
Iran, Islamic Republic of
غیرت این نیست که یک نماینده موضعی بگیره که تو و من خوشمون بیاد .حرف حق بزن سرت را بالا بگیر .حرف خدا را با مزخرفات سیاسی قاطی نکن این کار تخصص شیطانه و تو هم نشو سببش.نماینده مجلس بجای اینکه اول مطلب را بخونه نظر میده نشان از چیشه؟
اگر یکی الان بیاد بگه کی گفته در حرم امام رضا یک دختر شفا گرفتهو یک دروغه و این حرف ها را برای عوام میزنند که ملت را در جهل نگه دارند خودتو جر میدی که چرا توهین ساحت امام ع کرده اند.چرا در مقابل حرفی که قران میزنه میایستید ؟
این عذاب تلنگری است و امتحانی برای همه ایرانی و ایرانی زاده و حوزوی و دانشگاهی و مسئول و مدیر و نظامی و فرد و خانواده وهمه ماها.بفهم .صحبت از مردم درد کشیده کرمانشاه نیست.
Iran, Islamic Republic of
اتحاد. شیعه و سنی همه برادریم . اتحاد بین شیعه و سنی و بین خودمان
دقیقا بر اساس آیات قرآن
Iran, Islamic Republic of
گاهی زلزله عذاب الهی است به دلیل گناهی که فراگیر شده و در آن عناد است
و گاهی خداوند مردمی رو بوسیله بلاهای طبیعی امتحان می کنه
و ما مشاهده می کنیم که امتحان و ابتلای پیامبران و اولیای الهی همیشه بیشتر از مردم دیگه بوده مانند ایوب نبی

ولی این مطلب هم وجود داره که اگر مردمی تقوای عمومی داشته باشن خداوند به اساس قاعده لطف بسیاری از بلاهای طبیعی رو کنترل می کنه و مردم آسیب نمی بینن زیرا رعایت تقوا خصوصا در تقوای اجتماعی بهترین صدقه است که رفع بلا می کند

بنابراین تشویق و تذکر به مردم برای رعایت تقوایِ بیشتر بسیار عالی است اما ما در جایگاه قضاوت نیستیم که بگیم این زلزله قطعا عذاب الهی بوده به دلیل گناه!
ما از حکمت بسیاری امور الهی آگاه نیستیم

برای عزیزان است دست رفته در این زلزله از خداوند درخواست لطف و رحمت و مغفرت می کنم
و برای بازمانده هاشون درخواست صبر و استقامت
یا علی
احمد
متاسفم هیچکسذ نباید به خودش حق توهین به هیچ یک از اقوام عزیز کشورمون رو بده عزیزانمان در مرزهای غربی سالهای سختی رو پشت سر گذاشتند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
عزیزان با این مطالب برخورد سیاسی نکنید. این که الان وقتش بود گفته شود یا نه بحث دیگریست. بنده هم اصلا به ایشان و مخالف ایشان کاری ندارم ولی حرف ایشان درست است و کاملا قرآنیست. رسول خدا (ص) فرمودند موقعى که تظاهر و ریا زیاد گردد، زلزله فراوان شود. امام علی (ع)فرمودند وقتی امر به معروف و نهی از منکر ترک گردد ، عذاب الهی نازل می شود .از امام صادق ـ عليه السَلام ـ در باره زلزله پرسيده شد، حضرت فرمودند زلزله و امثال آن موعظه و هشداري است كه مردم به وسيله آن ترسانده مي شوند تا مواظب باشند و گناه را ترك كنند. لذا زلزله می تواند پي آمد عملکرد بد و گناهان بشر تلقي شود و خداوند براي بيدار كردن انسان ها این آيت خود را به آنها نشان می دهد.
البته این به این معنا نیست که همه کسانی که در زلزله می میرند گنهکار بوده اند بلکه در زلزله خشک و تر با هم گرفتار می شوند چون در برابر گناه آن ها ساکت بوده اند یا...
Iran, Islamic Republic of
آره به همین خاطر هم هر روز تو اروپا داره زلزله میشه
حسین
Iran, Islamic Republic of
به عنوان کسی که بیش از 5 سال در همین اروپا زندگی کرده ام عرض می کنم آن جا هم زلزله آمده است. نوع زلزله اش تکان خوردن زمین نبوده است بلکه متلاشی شدن خانواده و شیوع فساد جنسی شدید و گسترش اختلاف طبقاتی و بیماری های عجیب و غریب و...است. در ضمن همین سال قبل بود زلزله ای در ایتالیا رخ داد و چند صد نفر مردند. حتی اگر مردم ساختمان هایی ضد زلزله بسازند باز زلزله می آید تا مردم بفهمند که به چیزی نمی توانند تکیه کنند و به فکر مرگ باشند. در ضمن خداوند دشمن ما که نیست ما را خلق نکرده که بکشد ما را، می خواهد برگردیم گوش نمی دهیم و مثل جراح مجبور می شود عضو فاسد را قطع کند حالا با زلزله یا سیلی یا بیماری غیر قابل علاجی یا چیز دیگری.
این جهان کوهست و فعل ما ندا
سوی ما آید نداها را صدا
بایست جلوی کوه داد بزن، صدایت به خودت بر می گردد. در این دنیا هر کاری کنیم به خودمان بر می گردد. چرا مثل کبک سرمان را زیر برف می کنیم تا با مرگ بیدار شویم؟!!!خیلی عجیب است!
United Arab Emirates
در کل اروپا فقط ایتالیا روی کمربند زلزله است
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها اگر بگویی شب آسمان تاریک می شود هم منفی می دهند.
Iran, Islamic Republic of
با توجه ب استدلال شما ژاپن چه راحت میتونه از عواقب عذاب الهی مصون بمونه!
Europe
زلزله ای که ده برابر زلزله بم قدرت داشت و پنج شهرستان ستان کرمانشاه و بواقع نصف استان درگیر ان بود فقط 480نفر تلفات داشت وبم و رودبار و ....فقط در یک شهرستان بودند متاسفانه هرکدام سی تا چهل هزار از هموطنانمان جان خود را از دست دادند،،،اقای عبدالحمید بدان این مردم بعنوان خادم اباعبدلله نظر کرده سالار شهیدان امام حسین ع هستند که در این بلیه طبیعی مهیب و جمعیت بسیار زیاد تلفات کمی داشت .چرا بعنوان عالم فیم دینی از این زاویه بررسی و تفسیر نکردی؟مردم فهیم سیستان و بلوچستان خودشان عاقل و فهیم هستند و میدانند جز خدای توانا کسی نمی تواند مردم را به باتقوایی یا بی تقوایی یاد کند.
Iran, Islamic Republic of
سر خودمونو را کلاه نذاریم. چراغ قرمز را رد کنی جریمه میشی. با خدا بجنگی سیلی میخوری. ربا بخوری با خدا اعلام جنگ کرده ای. خود خدا می گه. به نظرتون خدا چه جوری طرفو می زنه؟ مثلا یک دستی از توی آسمون میاد ترق میزنه تو گوشش! یا زمین زیرش تکون میخوره یا آب میبرتش یا یکهویی سالم بود میمیره یا یکهو تصادف میکنه و بیچاره میشه یا بچش رودستش بال بال میزنه یا آتیش تو زنگیش میفته؟ از بس تو دنیا غلت زدیم دیگه این چیزا را گوش نمی دیم. سوانح طبیعی!!کلاه سر خود!
Europe
تا حالا ایناییکه گفتی کدومش تو اروپای بخت برگشته اتفاق افتاده؟این استغفرلله اهانت است به ساحت و ذات حق تعالی زیرا با این تفسیر ژاپنیهابا زلزله های روزانه 9ریشتری غرق در گناه هستند اما با ساخت وساز اصولی و علمی در مقابل اراده الهی برای عذابشان ایستادگی میکنند...برادر من این نظریاتت روبزاربرای خودت بازگونکن...خدای بزرگ بخشنده مهربانی که فرموده راه توبه باز است چطور برنامه ریزی شده یک بنده اش را از هستی ساقط میکند؟خداوند همیشه بندگانش را چه خوب باشند چه بد دوست دارد .
Europe
تا حالا ایناییکه گفتی کدومش تو اروپای بخت برگشته اتفاق افتاده؟این استغفرلله اهانت است به ساحت و ذات حق تعالی زیرا با این تفسیر ژاپنیهابا زلزله های روزانه 9ریشتری غرق در گناه هستند اما با ساخت وساز اصولی و علمی در مقابل اراده الهی برای عذابشان ایستادگی میکنند...برادر من این نظریاتت روبزاربرای خودت بازگونکن...خدای بزرگ بخشنده مهربانی که فرموده راه توبه باز است چطور برنامه ریزی شده یک بنده اش را از هستی ساقط میکند؟خداوند همیشه بندگانش را چه خوب باشند چه بد دوست دارد .
Europe
چراحضرت ایوب پیامبر باان درجه از تقوی در بدترین شرایط خیانت همسر گرسنگی نافرمانی فرزندان و در فقر جان داد طوری که بدن مطهرش را کرم زد!هیچ کس از حکمت الهی جز معصوم باخبر نیست توهم که معصوم نیستی پس خزعبلات نباف لطفا تفسیر نکن .
Iran, Islamic Republic of
کمی تاریخ انبیا را درست بخوان تا نگویی حضرت ایوب جان داد!
Iran, Islamic Republic of
دوست کرمانشاهی عزیز با پرچم کشوری که نمیدونم کجاست و داری نظر میدی تو خودت نظرت وحشتناک تر از نظر مولوی عبدالحمید بود بله زلزله کرمانشاه ۷/۳ بود و مهیب تر از زلزله های بم و رودبار بود تا کویت و بحرین هم احساس شد اما علت زیاد بودن تلفات زلزله های بم و رودبار بخاطر خانه های بد ساخت اونجا بود در غرب کشور وضعیت رفاه و مقاوم سازی خانه ها از رودبار که هیچ حتی از کرمان بهتره الانم بری بم می بینی هنوزم خرابیهای زلزله بم بازسازی نشده وضعیت کم کشته های زلزله کرمانشاه بخاطر مقاومتر بودن خانه های مردم استان کرمانشاه بود وگرنه تعداد کشته های این زلزله بیشتر از دو زلزله بم و رودبار و میشد محرومیت در بم و رودبار بیشتر از کرمانشاه بود و متاسفانه هست
Europe
دوست عزیزی که نمی دانم از کجا نظر میدی پرچم من ایران است از مخابراتو اپراتور بپرس چرا اینطورشده چون اینترنتم از همراه اول خریداری شده و بدون وی پی ان و مستقیم از موبایل نظر میدم خیلی واضح ،در ضمن مقایسه من قیاس مع الفارق بود ای کاش خرابیهای پنج شهرستان غربی و 1300 روستای زلزلهزده که خانه هایشان از بم فرسوه تر بود و گلی استان را نظاره می کردید و میدی که انگونه نست که میفمرمایی،،،،حالیه نمی دانم کجای نطرم وحشتناک بود؟!
Iran, Islamic Republic of
بادهای صدوبیست روزه سیستان هم عذابند؟!!!زاپنی ها 100ساله شهرسازی وساختمان هابشان را درست کردند تلفات 8ریشتر زلزله دونفر!!
Iran, Islamic Republic of
بگو سیل پارسال سیستان بلوچستان بخاطر چی بود ؟
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این نماینده آزاده