پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۵۴

تسلیت به آقای احمدی نژاد!

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 567884
حلقه انحرافی که تا دیروز با فتنه گران و مدعیان تقلب 11 میلیون رایی !! در انتخابات 88 تقابل و تخاصم داشت ، حالا به پارسنگ کفه آنها تبدیل شده است. انگار دوباره، همان حکایت با هم پریدن زاغ و لک لکی است که به خاطر لنگیدن ، هم جنس شده بودند. السنخیه علت التجانس. سنخیت، تجانس می آورد.
تسلیت به آقای احمدی نژاد!
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی: باید به آقای احمدی نژاد تبریک بلکه تسلیت گفت که بعد سالیان مجادله و منازعه - ولو در حد گلادیاتور ها- با تجدید نظر طلبان و انقلابیون پشیمانی که فتنه و آشوب سال 88 را به راه انداختند، ته صف همان ها مانند یک ابواب جمعی ایستاده و عین دروغ های جاری بر زبان آنها را تکرار می کند. دروغ هایی -مانند واریز پول های قوه قضائیه به حساب شخصی رئیس این قوه- که خلاف بودنش قابل اثبات است و حقیقت ماجرا آشکار شده است. عجیب اینکه  با جماعتی همراه شده و اتهامات دروغشان را بازگو می کند که همان ها او را دروغگو و متقلب خواندند! عوام به چنین کارهایی می گویند تُف سر بالا!

شده داستان بانو حمقاء ، زن ضرب المثل شده در میان عرب که تا ظهر همراه خدم و حشم می شد برای تابیدن پشم و درست کردن نخ؛ و ظهر می گفت حالا بر عکس کنید و رشته های تابیده را وا بتابید و از هم بگسلید! "وَلَا تَكُونُوا كَالَّتِي نَقَضَتْ غَزْلَهَا مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ أَنْكَاثًا . ای مومنان! مانند آن زن نباشید که رشته ها را پس از تابیدن و محکم کردن، وا می تابید و از هم می گشود". (آیه 92، سوره نحل). احمدی نژاد پس از خدمات بزرگ به ملت و انقلاب، بازیچه دشمنان نظام و مردم شده است.

به قول محمد کاظمی" آسیا بود، ولی راه عمل را گم کرد - آرد را چرخ زد و چرخ زد و گندم کرد/ از درختی که چنین است، نچیدن بهتر - از چنین راه، به منزل نرسیدن بهتر". حلقه انحرافی که تا دیروز با فتنه گران و مدعیان تقلب 11 میلیون رایی !! در انتخابات 88 تقابل و تخاصم داشت ، حالا به پارسنگ کفه آنها تبدیل شده است. انگار دوباره، همان حکایت با هم پریدن زاغ و لک لکی است که به خاطر لنگیدن ، هم جنس شده بودند. السنخیه علت التجانس. سنخیت، تجانس می آورد.

"دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم/ با کافران چه کارت، گر بت نمی‌پرستی؟! ". خدا پدر زبیر را بیامرزد که ولو دیر هنگام، به خود آمد و درباره خودکشی سیاسیش گفت "انا لله و انا الیه راجعون" یعنی من از دست رفته ام. آیا احمدی نژاد پیش از آن که دیر شود، جبران می کند و دشمنان به هیجان در آمده را نا امید می سازد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دنيا دار مكافات دوستان اصولگرا ...
Iran, Islamic Republic of
پشت ابر فتنه ۸۸ چ کسانی بودن؟ آیا آخوندهای حوزه ای و ملاهای مثلا سید و آیت ا... نبودند؟
چرا از هشدار در مورد انحرافات حوزه ک رهبر ۲سال پیش تو جمع برخی حوزوی ها گفت هیچوقت دم نمیزنید..
آیا الان حوزه های ما انقلابی هستند ک چند ساله صدای رهبر علنی در اومده؟ شاید حوزه ی انقلابی سکولار..!!!
Iran, Islamic Republic of
خیر شروع کننده فتنه سال ۸۸ فقط آقای احمد ی نژاد بودند
Iran, Islamic Republic of
یاد قبیله پرستان عرب جاهلیت به خیر! دوباره ظاهر شده اند.
Iran, Islamic Republic of
چقدر شما بلدین...باریک ا...
کلاس های درستونو آدرسشو میدین؟
Iran, Islamic Republic of
فتنه فتنه دشمن بابا جمع کنید به وضع اقتصادی مردم برسید . فتنه یعنی احمدی نژآد که همه را تهدید می کنه . اگر اقای مشایی دستگیر نشه چی میدونه که اینجوری تهدید میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تسلیت به خودتان که شرف اصول گرایی را هم بلعیدید.
Iran, Islamic Republic of
تسلیت به اصولگراها که در تخریب و زدن احمدی نژاد با اصلاح طلبها و ضد انقلاب و صهیونیستها هم پیمان و هم قسم شدند و در این راه از هیچ کوششی فرو نگذاشتند و نشان دادند که برای حفظ منافع خود با هر گروهی می توانند به تفاهم برسند . تسلیت به اصول گراها که ارزشها و ارمانهای انقلاب را فدای خود خواهی و خودبرتر بینی خود کردند و هیچ انتقادی از خود را تاب نمی اورند و با هزار انگ و برچسب سعی میکنند مخالف خود را از صحنه خارج کنند . واقعا جای تسلیت گفتن هم دارد که اصولگراها هیچوقت تشخیص درست ندادند و هیچ بهره ای از بصیرت نبرده اند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
تعصب کورکورانه در دفاع از شخص باعث بوجود آمدن فتنه 88 شد. اصولگرا شخص محور نیست ، قانون گراست و در راس تمام قوانین احکام الهی است. هرکسی در چارچوب قانون و ارزشهای اسلامی حرکت کند اصول گرایان واقعی از وی دفاع می کنند و طبق آموزه های دینی تا زمانی که در خط اسلام و انقلاب باشد قابل احترام است. اما اصولگرا با هیچ کسی عقد اخوت نبسته است که تحت هر شرایطی از او دفاع کند
Iran, Islamic Republic of
اگر اصولگرا متعهد به قانون بود که در دوره هاشمی جلوی تخلفات گسترده اون ها رو می گرفت.
اگر اصولگرا واقعا قانون گرا بود چرا جلوی تخلفات عدیده قوه قضاییه سکوت کرده. برید یک سری به دادسراها و ... بزنید ببینید که چقدر از نظام به دلیل عملکرد بد این قوه شاکی هستن
اصلا بجز سوار شدن بر موج کار دیگه ای هم تا حالا کرده اند.
ن
Iran, Islamic Republic of
این نویسنده احمدی نژاد رو از کدوم طیف سیاسی می دونه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب هستند ایشون . از اول هم اصلاح طلب بودنذ
Iran, Islamic Republic of
وای ماشالله چقدر باهوشی!!!!
Iran, Islamic Republic of
بیشترین کسی که به این مسئله که شما فرمودید کمک کرد خود احمدی نژاد بود
که با رفتار کودکانه و مشخص و تابلواش که بازیچه دست آقای مشائی شده است
Iran, Islamic Republic of
یه واقعیت هست که آقای احمدی نژآد پشتوانه حاکمیتی ندارد بجز عنایات رهبر. خوب اگر به شما هم ستم میشد و هیچکس حرف شما رو نمی خرید(که میلیونها ایرانی همینگونه اند) چه میکردید؟ اکنون کشور را سه بزرگوار لاریجانی- لاریجانی- روحانی قبضه کرده اند و هر سه می درند. کار آقای احمدی نژاد قصه همه آدمهای بی سر پناه است. ایشون پارتی ندارد چه کند؟ این واقعیت کشور است که حاصل آن برجام و بیکاری و فساد و فحشاء پارتی بازی و بی قانونی. شما قضیه کاسپین را ببینید. مسئولی مجوز داده حالا میگه غیر قانونی است. سپرده گذاران کاسپین که تحصن میکنند و مالباخته اند به جرم اعتماد به دولت و قوه قضائیه و مجلس، ظالم هستند ولی برادر رییس جمهور و معاون اول و دختر وزیر و ... مظلوم هستند. عجب دنیای قشنگی است!!!!!!!!!!
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
عالی بود برادر عالییییییییییییییییییییییی...
رحمت به شیری که خوردی...
قدرت
Iran, Islamic Republic of
احسن به این بصیرت
سارا
United States
تسلیت آقای احمدی نژاد تسلیت
سرور
Iran, Islamic Republic of
درود بر تفکر ضد استحماری احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بله واقعا تسلیت به خاطر این همه خوبی که در حق مردم کرد و الان چپ و راست و بالا و پائین و این ور و اون ور تو روش وایسادن و حق تمام کارهایی که برای این مردم کرد را یه جا دادن...
دکتر جان تسلیت
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام همیشه یک طرفه قضاوت کردن از منطق به دوره شما خودتو بذار جای ایشون تمام اتهامات از دکل گرفته تا میلیاردها اختلاس از طریق تریبون رسمی دستگاه محترم قضا متوجه تو بشه نه محاکمه واضحی نه توضیح قانع کننده ای در حالی که جلو چشم مردم اولبن واخرین رئیس جمهور در سال های اخیره که اموالشو اعلام کرده اطرافیان متهمش خارج از وضعیت اعتقادیشون که حقیر هم منتقدم در خانه های استیجاری زندگی میکنند خودشم یه زندگی ساده بر خلاف همه کسانی که اورا مختلس ومنحرف وزاویه دار ودیوانه مینامنش بعد حالا من تو هی موعظه های تکراری که اقا قانون مدار باش هیچی نگو ساکت باش تا امواج رسانه ای که همش دست دیگرانه لهت کنند تو اگر قراره از نگاه ما ولایتمدار بمانی باید هر چی سرت میارن هیچی نگی فقط ساکت باشی وتایید کنی خوب آیا این منطقی است روان وحیثیت طرف رو به هم ریختند ادمی که به اعتراف دوست ودشمن با همه اشتباهاتش صد برابر دولت فعلی خدمت کرده ومردم مدار بوده با همه افراطی گریش خوب حالا جهان جان به خودت تسلیت بگو وبه عزیزان قضا یه توصیه ای که اگر این آقا خائنه دزده منحرفه بیارین تو یه دادگاه جلو مردم تو تلویزیون مفتضحش کنید اگر نیست نکنید اگر نمیتوانید استعفا دهید این همه موندن بر سر مشئولیتی که توانش رو ندارید مصلحت نیست وهیچ توجیهی نداره والله مردم خسته شدند از این همه یقه گیری ...
Iraq
اقای محترم بی اطلاع و بی سواد همه روسای جمهور طبق قانون اموال خود را ابتدای قبول ریاست جمهوری و انتهای ماموریت به قوه قضاییه داپه اند و این شما هیتید که ساده و بی اطلاع و بیسواد هستید که خام شدید .
حسن
Iran, Islamic Republic of
اخوی همه که مثل جنابعالی پروفسور نیستند !!!! توهم خودشو ناراحت نکن !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب با اطلاع پخته باسواد غیر از آقا کدومشون تو تلویزیون اعلام کردند که همه مردم بدونند خیلی چیزا قانونه جناب همه چیز فهم ولی کو عمل به قانون قانونه که وقتی قسم میخوری دروغ نگی الن دولت از صدر تا ذیل روز وشب وشب و روز تعریف میکنند وانگار نه انگار راستی اگه اعلام شده وخبر داری اموال روحانی رو بگو ما بیسواد ها هم بدانیم..
Iran, Islamic Republic of
اموالشون رو به قوه قضاییه اعلام کردند تا جاش امن بمونه. اگه مرد هستند به عموم مردم اعلام کنند
مسعود48
خواستي اداي آدماي با سواد و مطلع را دربياري اما بدجوري به جاده خاكي زدي!!! جناب دانشمند! قانون تصريح نموده كه كه همه مسولين رده بالاي مملكتي بايد در ابتداي جلوس بر كرسي مسئوليت ,ليست اموال و داراييهاي خودشون رو به مراجع ذيربط اعلام كنند تا اينجاي كار درسته , اما درطول دوره 28 ساله پس از دوران رحلت امام رحمة الله عليه و پايان دوران دفاع مقدس ,20 سال از اين ادوار در اختيار 3نفر يعني هاشمي بهرماني و محمدخاتمي و شيخ حسن روحاني بوده وتنها در دوره 8ساله رياست جمهوري احمدي نژاد ,دست اين جماعت از قدرت اجرائي كشور كوتاه بوده!!. اما درميان اين 4 نفر تنها رئيس جمهوري كه به قانون اعلام اموال رؤساي قوا عمل نمودو ليست اموال خود و خانوده اش را بدون حاشيه و بدون ادا و اطوار به قوه قضائيه اعلام نموده كسي نيست جز آقاي دكتر احمدي نژاد. آن سه نفر ديگر كه از بد روزگار در يك حلقه قرارگرفته و طرز فكر و عملشون چندان تفاوتي باهم نداشته و بسياري از عقب ماندگيهاو مشكلات و معضلات گذشته و حال ملت ايران نتيجه كم كاريها و ندانم كاريها و شارلاتان بازيهاي آنهاست. اما به دليل دراختيار داشتن ابزارهاي ثروت و تبليغات و ....دايره و حلقه اي از صاحبان ثروت و قدرت و رسانه را تشكيل داده و افكار عمومي را به هر سمتي كه مطابق ميل و منافع نامشروعشان باشه ,سوق داده و مديريت مي كنند.دقيقا" شبيه سيستمي است كه در كشورهاي تحت حاكميت نظام سرمايه داري غربي مشاهده مي كنيم.
Iran, Islamic Republic of
اگر میخواهی کشوری را نابود کنی فقط فقط کافی است که افراد غیر مرتبت با شغل و مدرکشان را در راس آن کار بگذاری دیگر احتیاجی به جنگ و جاسو س بازی و برنامه های دیگر نیست و حال برای رد پا گم کردند هم چند جاسوس را و چند حرکت ایزایی را هم انجام بده و دیگر نگران نباش و ابتکاری است که ایشان با کشور ما کردند متاسفانه
از وزيران و مديران كاركشته و صاحب تخصص و تحصيلات عاليه مرتبط بامسئوليتشان در دولت شيخ حسن كه هرچي بگي كمه!! دروغ هم نيست چون تخصص اكثر اين حضرات , دريافت حقوقهاي نجومي و باوركنكردني به اسم ذخيره انقلاب بودن اين تافته هاي جدابافته! است.تازه هنوز به حق و حقوق واقعيشون هم نرسيده اند طفلكي ها!!!!!
United States
لطفا برای سر پوش گذاشتن روی اختلافات درون گروهی خودتان پای اصلاح طلبان را وسط نکشید.
Iran, Islamic Republic of
هنر سبزها و BBC، فتنه یا همان درآمیختن حق و باطل است. اگر قرار باشد همه ادعاهایشان کذب باشد که دیگر کسی تره هم برایشان خرد نمیکند.
اینکه این جماعت در کلیت خود بر باطلند شکی نیست ولی اینکه تک تک ادعاهایشان باطل باشد نیز پذیرفتنی نیست.
Iran, Islamic Republic of
باید قبول کنیم که احمدی نژاد امروز ،همان احمدی نژاد دیروز است او ما اصولگرایان را خام کرد واز ما سواری گرفت ووقتی به مقصد رسید ما را رها کرد واصالت خود را نشان داد .باید از اول می دانستیم کسی که برای رسیدن به قدرت با آبروی افراد بازی میکند وحیثیت افراد را ،پله ترقی برای خویش قرار می دهد ره به جایی نخواهد برد وروزی همچون امروز وحتی فرداها چوب بی صدای خدا بر تن نحیفش بیشتر احساس خواهد کرد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا همین حالا هم سرکاری و فکر می کنی نسبتی با چرچیل داری !!!
Iran, Islamic Republic of
این غلط کردم های بی پایه و اساس شما به چه دردی می خورد ؟ جز مغلته چیزی نیست . چون سران شما هیچ وقت از احمدی نژاد حمایت نکردند و کاندیدای خودرا در انتخاباتها داشتند ولی چون اقبال با احمدی نژاد بود شما خودتان را به اوصل کردید، اگر شما راست می گفتید سال 92 و 96 و علی رغم حذف نماینده احمدی نژاد با ترسی که داشتید ، هم پیروز می شدید و افضاح نمی کردید
Iran, Islamic Republic of
سران حمایت نکردند،؟ نظر اقا به ایشون نزدیک نبود؟ تمام تیم اصولگرایی پشت ایشون نبود؟
امیرعباس
Iran, Islamic Republic of
منظور از ابرو افراد بفرمائید کدام افراد ؟ حتماازنام بردن انان ؛شاید شرمنده می شوید!؟
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا چرا وارونه حرف میزنی!!!
کاندیدای اقایون افولگرا و اصولچرا تو سال 84، علی لاریجانی بود که یک میلیون رأی آورد!!!
اتفاقا افولگراها دیدن دارن به قعر جهنم میرن، اومدن خودشونو چسبوندن به احمدی نژاد و برای بالا رفتن از پله قدرت، احمدی نژاد مردمی و مخالف حزب بازی و زد و بند سیاسی رو دستاویز خودشون قرار دادن. به همین خاطر بود که احمدی نژاد بارها و بارها فریاد زد و گفت من اصولگرا نیستم و به هیچ حزب و جریانی وابسته نیستم. دست آخر هم همه اصولگراها باهاش چپ شدن و دست در دست اصلاح طلب ها و فتنه گرهاو سلطنت طلب ها و منافین و شیمون پرز بر علیه احمدی نژاد هر کاری که دلشون خواست کردن...
Iran, Islamic Republic of
اگه شما ها هم راست می گویید بگذارید محاکمه علنی باشد او چندان بی راه هم نمی گوید...
سقا
Iran, Islamic Republic of
شما که سینه چاک اقای احمدی نژاد هستید میشه اول بگیدعلت ۱۱روز خانه نشینی اقای احمدی نژاد دقیقا چی بوده؟؟؟
میشه توضیح بدید چرا با وجود نهی رهبری ایشون توی انتخابات ثبت نام کردن؟؟؟؟
شما اصولا چه نگاهی به ولایت فقیه دارید ؟؟؟؟
ولایت مداری افراد رو چطور می سنجید ؟؟؟
چرا با وجود فاصله گرفتن اقای احمدی نژاد از ولایت فقیه همچنان چشمتون رو به روی این خطای بزرگ می بندید ؟؟؟
افراد رو باید با دوری ونزدیکی باهمراهی یا تقابل و با تسلیم ویا سر پیچی از ولایت محک زد ،اگر کسی مطیع امر ولی نبود نمیشه همچنان براش سینه چاک کرد.
برای ما مبنا واصل تابع مطلق ولایت بودن است ولاغیراقای احمدی نژاد تو این کلاس اگر مردودنشده باشه تجدید حتما اورده اما برای شما همچنان شاگرد اول هستن .
محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
به شما می گند ولایت معاش ... فقط از رهبری مایه می ذارید. ایشون با رهبری مشکل دارند یا اون اقایی که رهبری رو مسخره می کنند و می فرمایند برجام مگه منقل است که اتیش بزنیم ؟ توهین از این زشت تر ؟ این حرف رو یک ادم عادی در وبلاگش بزنه چه بلایی سرش می اد ... ستار بهشتی که یادتون نرفته.
سقا
Iran, Islamic Republic of
نه ما همچنان ولایت مداریم این شما یید که برای توجیه خطای فاحش آقای احمدی نژاد مغلطه می کنید وبا زدن بر چسب هایی ازاین دست خودتون رو توجیه می کنید
کسی از هاشمی رفسنجانی وخاتمی وروحانی و.... توقع ولایت مداری واطاعت از رهبری رو نداشته که این قیاس رو بین اونها واقای احمدی نژاد انجام میدید، اما از آقای احمدی نژاد که خودش رو انقلابی و ولایت مدار معرفی کردن توقع این رفتار رو کسی نداشت چرا نمی پذیرید که راه احمدی نژاد باهمه ی تلاش وپرکاریش از یه جایی دچار انحراف شد؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
محمد مهدی جان چرا جواب سقا را نمیدهدی و به بیراهه میروی
amir
Iran, Islamic Republic of
ایضا! جوابی نداره بده عزیزم.
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
منم همینا میخواستم بگم عالی گفتی
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب ولایتمدار اولا بحث راجع به موضوع بحث جهان هست ورفتار ایشون در مقابل آقایان لاریجانی وثانیا هر انسانی اشتباهاتی ممکنه داشته باشه منو وتو میزان ولایتمداری کسی رو نمیتونیم مشخص کنیم بین صفر تا صد نود ونه عدده ممکنه به عدد ولایتمداری شما نرسه که ۹۹ هست اما هر کی معتقد به امامت اهل بیته ولایتمداره در مورد اقا هم صریحا ایشون نظری مبنی بر قبول نداشتن ندادند ضمن اینکه غالب کارهاش تو دو دولتش لبخند بر لبان آقا نشاند الن ببین عده آقا از زبانشون نمیفته ولی ذره در راه آقا خدمتی انجام نمی دهند خانه نشینی یه اشتباه بود که در آن اشتباه هم جریان اصول گرا نقش داشت ولایت از ما تسلیم در برابر خدا رو میخواد نه خودش بفهم
یاس
Iran, Islamic Republic of
جناب شما هم اولا بدونید ولایت مداری افراد خصوصا خواص وسیاست مداران کاملا قابل اندازه گیری هست ملاک هم تابعیت این اشخاص و همسویی اونها با سیاست های کلی نظام که از جانب ولی فقیه مشخص میشه هست .
ولایت فقیه همان ولایت مطلق رسول الله صلوات الله علیه هست هر کس ولایت اهل بیت علیهم السلام رو قبول داره با ولی فقیه سر ناسازگاری نمیذاره تا وقت حضورش توی گلزار شهدا خانواده ی شهدا بهش معترض بشن که آقا نکنید این کارا رو !!!!
بحث اتفاقا همش باید ولایت باشه چون با ولایت که باشی وقتی فرضا مورد ظلم هم قرار بگیری روش احقاق حقت رو توی بست نشینی و زنبیل قرمز دست گرفتن و.......نمی بینی راه درست رو میری .
نمود عینی تسلیم خدا بودن در همراهی و مطیع ولی خدا بودنه ولاغیر ،این رو خدا گفته
Iran, Islamic Republic of
این ولایتی که بعضی از دوستان به ان متعصباً با یک توصیه به خوردن بادنجان فرو میریزه!ولایت رو خشک وسطحی نگیریم.بد خواه ها مترصد کمینند!
Iran, Islamic Republic of
دیدید حالا از اول تا آخر همون حرفهای تکراری رو در موردشون میگید. در مورد نهی از شرکت که آقا گفت نهی نکردم و برای دوقطبی نشدن پیشنهاد دادم که دید روحانی انتخابات رو دوقطبی کرد. ما نگاهمون به ولایت پست و مقام نیست برای معامله و بزرگ کردن خودمون هم از آغا مایه نمیزاریم. ما میگیم انصاف داشته باشیم... . نه چون یک طرف احمدی نژاده همه آزادند هر طور که خواستند در موردش رفتار کنند و قوه قضاییه هم هیچی نگه. ولی در مورد بقیه اینقدر تساهل و تسامح داشته باشه (و باشند). تازه جالبه بدونید اگه احمدی نژاد طرف دعوا هم نباشه باز کاسه کوزه ها سر او میشکنه. مسخره است که اصولگراها از به سخره گرفته شدن خدمات دولتهای نهم و دهم بع اصطلاح ناراحت میشند و نمی گن که احمدی نژاد مسئولیت همه خدمات را بر عهده داشته. جنابعالی هم قبل از اظهار نظر برید و ادعا های مجلس و قوه قضاییه رو در مورد تخلفاتش بخونید بعد قضاوت کنید. اگه هم تونستید یه خورده خودتون رو بزارید جای ایشون
Iran, Islamic Republic of
یعنی توجیه باید بیاد پیش شما لنگ بندازه کم آوردم از اینهمه توجیه
طرفدار عدالت
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیز بی خود سفسطه نکن!! الان موضوع چیز دیگه ای ست!!!
موضوع ولایتمداری احمدی نژاد جای خودش داره و بحث مفصل دیگه ای میطلبه، هر چند که ولایتمداریش مث روز روشنه...
اما فی الحال جواب حرف های ایشون در مورد قوه قضائیه و حرکت های نامشروع و خلاف قانون برادران لاریجانی رو بدید؟
و بگید چرا دادگاه رو علنی برگزار نمی کنند؟
و بگید چرا در یک اقدام هماهنگ برا اینکه جو رو متعادل جلوه بدن، آقایان "ح ف" و "م ج" برادران دو تن از مقامات بلند پایه کشور رو به ظاهر رفتن و محاکمه شون به هیچ جا نرسید؟؟
لطفا جواب حرف های بقایی در زمان بازجویی هاش رو بدید؟
راستی محاکمه آقای "ف ل" بعد از 6 سال به کجا رسید؟
سقا
Iran, Islamic Republic of
اقای پالیزدار بیان کردن «اطلاعات آقای قاضی‌پور مبنی بر اینکه در منزل آقای بقایی هنگام بازداشت 703 سکه تمام بهار آزادی، 1842 نیم سکه، 15 سکه دو و نیم، مبلغ 21 میلیارد و 175 میلیون و 300 هزار ریال وجه نقد،454 میلیون و 510 هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری کشف شده بود. دقیق بوده است.» آقای بقایی تصور کنید رسانه همان دادگاه علنی است،بفرمایید توضیح دهید!اگر این حرف ها درست است،چرا؟اگر درست نیست،شما درستش را با ذکر جزئیات،بدون اتهام زدن به دیگری،بگویید.
ما هم بدمون نمیاد که دادگاه اقای بقایی علنی برگزار بشه اما اگه نشد به قانون تمکین می کنیم
Indonesia
ببخشید شما می شود بگویید مدرک حقوقی خود را از کجا آورده اید که نمی دانید البینه علی المدعی قاعده حقوقی است؟؟ یعنی کسی که ادعای را علیه کسی می کند باید سند و شاهد رو کند نه اینکه به کسی اتهام فساد مالی بزنند و بعد بگویند تو باید اثبات کنی فساد مالی نداشته ای. آقای قاضی پور و پالیزدار باید سند برای ادعاهای خودشان بدهند نه اینکه بقایی اثبات کند در خانه او جیزی نبوده که یک نکاه به وضعیت محل زندگی بقایی و احمدی نژاد و هدم حتی یک شرکت بازرگانی به نام ایشان خودش سندی بر دروغ بودن کشف این مقادیر در خانه وی بوده است
Iran, Islamic Republic of
چرا به برجامی ها که دستور العمل رهبری را پشت سر انداختند وهر امتیازی دادند وآخر سر هم گفتند رهبری تو جریان ریز مذاکرات بوده والان هم برجام 2و3و4و5 را مطرح می کنند گیر نمی دهی !!باید از خود حاج محمود پرسید چرا 11 روز خانه نشین شد ویا به بست نشینی می روند بهتر از اینکه بگوید مردم بریزید تو خیابان !!
سقا
Iran, Islamic Republic of
چرا انتقادما به اقای احمدی نژادرو به مفهوم دفاع از دولت وعملکرد دولت فعلی میدونید؟؟؟؟؟
کی گفته منقدین اقای احمدی نژاد موافقین سیاست های دولت فعلی هستن ؟؟؟؟
همین سایت جهان نیوزبه نظر شما چرا چند وقت توقیف شد ؟؟؟؟؟؟
نه دیگه اگه شما هم که مدافع ایشون هستیدعلت بست نشینی وخونه نشینی و....روبه مابگید شاید ما قانع شدیم بسم الله بفرمایید.....
Iran, Islamic Republic of
فرار رو به جلو نکن آیشان باید پاسخگو اعمال خود باشد
Iran, Islamic Republic of
ولایتی تر از احمدی نژاد در بین مسئولین ندیده ام. آقا جان از دستش ناراضی نیست.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
توی عمرم ولایت مدار تر از احمدی نژاد توی مسئولین ندیدم
Indonesia
آقای ولایت معاش بفرمائید ببینم مقام معظم رهبری مگر صراحت در مورد رسیدگی قضائی به موضوع بورسیه ها اظهارنظر نفرمودند کو اجرای آن؟؟ مگر ایشان در مورد حقوق های نجومی و رسیدگی قضائی آن دستور ندادند کو اجرای آن ؟؟ چطور این بی اعتنایی ها را پیروی از رهبری می دانید اما رفتار احمدی نژاد را که صداقت داشت و نظرش را شفاف می گفت ضدیت با رهبری مطرح می کنید یعنی کشته و مرده این تلقی شما هستم از ولایتمداری که به دروغ تکریم کن و اما کار خودت را بکن و ادعای ولایتمدار یداشته باش هیچ کس هم تو رو منحرف نمی داند از این دست مسئول در این کشور بسیار داریم که موضوع مذاکرات و انتخابات 92 و 96 چهره واقعیشان را نشان داد اشتباه احمدی نژاد این بود که آنچه به نظرش می رسید را می گفت و به قولی سیاست مزورانه بسیاری از اصولچراها را ندارد که ادعای ولایت کنند ولی کار خودشان رابکنند و باند رسانه ای هم برای فشار ایجاد کنند
United States
باز هم سفسطه بازهم محمد ایمانی باز هم جهان نیوز


بجای این بازیها بگید جواب سوالات احمدی نژاد در مورد مشروعیت رفتارهای برادران لاریجانی چیست
سید
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی پرو تشریف دارید احمدی نژادی را قبول دارید که حرفهای شما را قبول داشته باشد اگر مرد هستید دانه دانه حرفهایش را که با سند میگوید جواب بدهید
Iran, Islamic Republic of
فعلا ایشان و دوستانشان باید پاسخگوی رفتار و کردار خود باشند و ثروت بر باد داده کشور
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
خب محمود داره مطالبی رو ک نماینده مجلس مثله محمود صادقی و جعفرزاده ایمن آبادی و الباقی رو باز نشر میکنه...
آیا با اونا برخورد شد؟؟ یا الان تازه رودارترم شدن؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اونا پرونده فساد مالی و احضاریه دادگاه را ندارند ولی احمدی دارد فرار میکند چون میداند تمام سرنخها به او ختم میشود
Indonesia
اصلا همه این اتهاماتی که دارید به احمدی نژاد می زنید نشان دهنده درستی حرفهای او می باشد اگر احمدی نژاد جرمی مرتکب شده بود او را همان روزها اعدام می کردند اما چون سندی ندارند با ترهات امثال قاضی پور و پالیزدار می خواهند در قالب یک دادگاه غیرعلنی محکوم کنند و مردم نفهمند اصلا دفاعیاتی ارائه شد یا نه فقط حکم را بشنوند این عین ظلم اموی است نه عدالت علوی
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
عجججججب...
اون زمانی ک شیمون پرز گفت باید کاری کرد ک با محمود بودن رو تو جامعه ننگ بدونن و...
اون موقع تمام مسئولین متحد شدن و به محوریت ی آقایی تمام و کمال علیه دولت دهم ایستادن ک حتی کریمی قدوسی خیلی از اسناد فتنه و به دنبالش افکاری ک مسیولین واسه سرنگونی احمدی نژاد داشتن رو لو داد.. جهان نیوز عزیز اون موقع این آقایون هم پیاله شدن با دشمنان و صف فتنه نبودن؟؟؟؟
شمس
Iran, Islamic Republic of
آقای نویسنده
حرفهای او‌در مورد قضاییه حرف دل مردم و نخبگان است
اصلاح قضاییه ضروری و به قطعا به نفع نظام است
والا قضاییه پاشنه آشیل نظام میشود
بلاشک
سقا
Iran, Islamic Republic of
با ولایت بودن وتسلیم وحامی ولایت بودن کار هر کسی نیست مگر درس آموختگان مکتب عشق قمر العشیره ابالفضل عباس علیه السلام.
راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش
آقای احمدی نژاد انقلابی وعدالتخواه که زعیم مسلمین جهان امام خامنه ای نظرات ایشون رو به خودش نزدیک تر ازهاشمی آیت الله، جماعت اصلاح طلب بیان کردن نهایتا ودر دور ی باطل به این نقطه میرسن که رهبری همه ی نظراتش درست نیست!!!!!!!!!
بدون ولایت هیچ سالک وعارف وعاشق وسیاستمدار وعدالت خواه ومخلص کلام هیچ بنی آدمی ره به منزل ومقصد نبرد....
Iran, Islamic Republic of
خداوند پدر خودت را هم همراه پدر زبیر بیامرزد که معنای تقاضای دادگاه علنی را یا نمی فهمی و یا تجاهل می فرمایی!
Iran, Islamic Republic of
حلقه انحرافی!!! جان جدتون بس کنید بابا..فهم ملت رو به سخره گرفتینا.خدایی چرا تو این مملکت هرکسی علیه فساد حرفی میزنه سریع باید تخریب شه؟؟؟
این اقای ایمانیم که همیشه تو رویاست!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه شخص اقای محمد ایمانی دامت توفیقاته
اقای ایمانی شما ان محمد ایمانی که در دهه پر تنش 70 در کیهان سرمقاله می نوشتید و سرمقاله هایتان را با لذت می خواندیم و در مباحثه با جماعت دوم خردادی از ان بهره می جستیم هم نیستید !!!! می دانید چه تعداد از بر و بچه های ارزشی که زمانی شما را قبول داشتند امروز دیگر شما را قبول ندارند در حالی که اصلاح طلبان دروغگو را نیز قبول ندارند شاید شما با این استدلال که به هر حال هر زمانی ریزش و رویشی وجود دارد خود را متقاعد کنید و راضی !!!! اما واقعیت اوضاع این نیست که شما تحلیل می کنید !!!
بدانید با انقلاب خمینی بد کردید به گونه ای که کم کمک سازمان کثیفی چون منافقین هم برای تطهیر خود دیگر نیازی به صرف انژی ندارند کافیست کمی دیگر صبر کنند !!!!اقای ایمانی نسل امروز دیگر هر چیزی را براحتی نمی پذیرد .
بنده باز هم سوالی که مکررا از مدعیان اصولگرایی پرسیدم و کسی به ان پاسخی نداده از شما دوست قدیمی می پرسم اگر به خود زحمت دهید و مقاله ای در خصوص ان تولید کنید ابهام ذهنی بسیاری از بچه های ارزشی را رفع می نمایید :
چرا در یک زمان همه رسانه های غربی ، دشمنان خارجی ، فراریان ان ور اب اعم از اصلاح طلبان ، سلطنت طلبان ، چپ ها و کمونیستها ، رقاصه ها و الکی خوش ها که هر کدام رسانه ای را رهبری می کنند موضعشان با همه رسانه های داخلی اعم از ملی ، جناحی ، گروهی ، اصلاح طلب ، اصولگرا ، اعتدال گرا ، این وری و اون وری در خصوص منکوب کردن یک فرد و تفکر او یعنی احمدی نژاد یکی است و در اتحادی عجیب و باور نکردنی خواستار محو اویند !!!!!!؟ مگر چنین چیزی سابقه داشته و ممکن است !!!؟ او هر چه باشد و هر چه بگوید بالاخره گروهی از این جماعت داخلی و خارجی باید از او حمایت کنند این قانون مناسبات بین دشمنان و دوستان است .
ایا نباید به دو احتمال فکر کرد یکی انکه همه انور ابی ها حزب الهی شده اند که بسیار ابلهانه است و شق دوم انکه همه اشراف سیاسی داخلی که چرب و شیرین دنیا به انان بدجور مزه کرده در این یک مورد استثنائا با استکبار موافقند و قسم می خورند فقط همین یک مورد !!!! که اگر چنین شود موارد دیگر هم یکی پس از دیگری خواهند امد و توجیه خود را خواهند یافت !!!! ان زمان که به نظر میرسد نزدیک است ایا نباید گفت که از انقلاب خمینی خدای ناکرده دیگر اثری باقی نمانده !!!!ان زمان برای فرزندانمان از اینکه چهل سال سنگ انرا به سینه زدیم چگونه استدلال کنیم !!!!! براستی احمدی نژاد چه می گوید که مستحق این برخورد است !!!!؟ این سوالی است که روز به روز افراد بیشتری از خود می پرسند . ایا صرف چسباندن وصله انحرافی به یک تفکر و جریان در حالی که بسیاری از این جریانات همچون باند مهدی هاشمی و یا فرقان لعنتی و یا سازمان کثیف منافقین را با تمام وجود دیدیم و درک کردیم بدون برشمردن مصادیق ان و توضیحات لازمه برای از میدان به در کردن یک اندیشه کافی است!!!!؟ به هیچ عنوان !!!!؟ جاب اقای ایمانی ، برادر عزیز جناب اقای زاکانی که زمانی افتخار می کردین به هم رکابی با شما در بسیج دانشجویی به والله ما همانیم که بودیم ایا اما شما نیز همانی هستید که بودید !!!!! خداوند انشائ ا.. نیاورد روزی که امثال شما نیز به جرم انکه اعتقاداتتان با اصحاب قدرت و اشراف سیاسی هم سو نیست با ترکه ها و وصله هایی چون نفاق و انحراف مورد نوازش قرار گیرید .
Iran, Islamic Republic of
حسن جان ما هم مثل تو انقلابی وایثارگریم ولی اعتقاد داریم احمدی نژاد با حمایت اصولگرایان بسیار تند روی کرد وبد وخوب را با هم زیر گرفت وبا زبان سرخش واز روی خود شیفتگی تر وخشک را با هم سوزاند .اگر اعتقاد به عدالت الهی داریم این نوعی مجازات وانتقام الهی است وتعطیل بردار هم نیست.تازه اول کار است
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
یادمه همین روزنامه کیهان مطلبی تند و زننده سرتاسر تهمت و اراجیف علیه محمود در همون دوران کذایی سال ۹۰ نوشت ک رهبری موضعه سختی گرفت و شریعتمداری پرمدعا ک فقط خودشو ولایی میدونست مجبور شد ک سفت و سخت عذرخواهی کنه..

لطفا اصولگراها هرچی از ذهنشون تراوش میکنه رو نچسبونن به رهبر عزیز..
Iran, Islamic Republic of
احسنت حرف دل ما را زدی. از جهان که این نظر را درج کرده تشکر می کنم.
Iran, Islamic Republic of
احسنت وصد احسنت
حسین
Netherlands
قضاوت کار من نیست ، اما شاید این مجازات و انتقام خدا نباشد و تنها امتحان است. در چنین صورتی یا همه راست اند یا همه غلط یا بعصی حق و بقیه ناحق.
شق اول و دوم غیر منطقی است . خوب ما باید ببینیم که کدام طرف می خواهیم باشیم
دست حق بهمراه همه حق پرستان
Canada
تر و خشک با هم سوختند، چون تر و خشک با هم بودند. زبان سرخ دکتر احمدی نژاد هم، بخاطر منافع ملت، همزمان، دستِ تر و خشک را جلوی ملت باز کرد.
فساد سیستماتیک موجود، حاصل همکاریهای تر و خشک است!
Iran, Islamic Republic of
حکایت موافقت و مخالفت با احمدی نژاد، حکایت این مصرع حافظ است: "هر کسی از ظن خود شد یار من"
الان کسانی که مخالفت می کنند با ایشون، از طیفهای مختلف و حتی متضاد هستند و دلایلشان با هم کاملا فرق داره!
عده ای از سر حسادت، عده ای از ترس قدرت گرفتن دوباره، عده ای از روی کینه و دشمنی، عده ای هم با ادعای ولایت مداری با ایشون مخالفند!
اما بنظر من همه آنها در یک چیز مشترکند: در تندروی و بی انصافی نسبت به احمدی نژاد.

و اما احمدی نژاد اگر از این اطرافیان فاصله بگیرد و سر در گریبان تفکر و تامل فرو برد حتما می تواند از این وضعیت خارج شود. و دوباره همان شود که در 4 سال اول بود. و این کار سخت است... امیدوارم خداوند به پاس کمکهای این فرد به قشر محروم و مستضعف، نجاتش دهد و عاقبت بخیر شود.
احمدی نژاد و محدوده ممنوعه قدرت
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان از رد صلاحیت فرزند ملت خوشحال شدند
اصولگرایان هم
چون توان رقابت با ایشان را نداشتند

اینها
دور سفره انقلاب نشسته اند
و هیچ کس را راه نمی دهند
داستان دنباله دار جنگ زرگری چپ و راست
و
ادامه سریال بدبختی ملت

درود بر ممنوع الخروج قلب ها
و
ممنوع الورود حلقه بسته قدرت
Iran, Islamic Republic of
احسنت به نظر انقلابی شما درود
Iran, Islamic Republic of
به جای جواب منطقی به درخواست دادگاه علنی حمید بقایی
و افشاگری های دکتر احمدی نژاد
در رابطه به قوه"ش"
فقط توهین می کنند و آدرس غلط می دهند
Iran, Islamic Republic of
چون عدالتخانه گردیده مریض
می شوم از عادل ری مستفیض
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
سلام. جریان حذف پیامم بعد از چند روز از تو صفحتون چیه؟ یک مطلب درباره ی احمدی نژاد و حملش به لاریجانی ها چند روز پیش نوشته بودید. بنده هم زیر اون مطلب نظر دادم. که تا ۲۴ ساعت نظرم توی اون صفحه قرار گرفته بود. اما حالا برداشتین. اگر اون نظر مطابق قوانین سایت نبوده، چرا ۲۴ ساعت بارگزاری شده؟ اگه مطابق بوده چرا پاک کردین؟

بعد از ده ها کامنتی که طرفداران احمدی نژاد، قرار می دن. چرا جای پاسخ های استدلالی یک نفر خالیه و پاک می شه؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزم حتما استدلالهات مثل استدلالهای اصولگراها مایه خنده بوده که پاکش کردن والا جهانیوز از سخنان گهربار امثالهم بسیار استقبال می کند
Iran, Islamic Republic of
مردم طرفدار احمدی نژاد هستند درود بر دکتر احمدی نژاد شما هم اگر جاییتون میسوزه برید آب بریزید همون جا
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
بنده هر دو دوره به آقای احمدی نژاد رأی دادم و برای خودم دلیل داشتم ولی !
کدام فرد انقلابی ( کاری به اصولگرا و این حرفها ندارم عرض کردم انقلابی)
در کار آقای احمدی نژاد نظاره کند و نفهمد که ایشان از جاده ولایت خارج شده ، کاری به دعوای زرگری ایشان با قوه قضائیه هم ندارم که این عذر بدتر از گناه است که می گوید اگر این کار را کنید ما هم می گوییم که چه شده!!
خوب برادر! اگر مدرکی دارید چرا قبلاً به مردم نگفتید و گرو کشی سیاسی می کنید ...پس شما هم کاسبی!
مردم انقلابی با حال فعلی افراد کار دارند...
حال فعلی شما خوب نیست...
نبضتان با ولایت نمی زند
سعید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بد.احمدی نژاد خیلی بد.خوبه؟بابا چرا از لاریجانی ها حرفی نمیزنید؟اونا پاک و مطهرن؟پرونده برادرشون چی شد؟آیا لاریجانی ها معادل نظام هستن؟آیا نمیتوان مخالف کسی بود؟چرا جهان نیوز جواب این سوالات رو نمیده؟ما مخاطب شما هستیم به ما احترام بذارید جواب بدید
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
بنده به جهت خیانتها و وطن فروشی های فتنه گران و مدعیان دروغگوی اصلاحات در سال 88 به احمدی نژاد رای دادم اما پس از مدت کوتاهی متوجه شدم که او بشدت رویکرد عوام فریبی وریا کاری را انتخاب کرد و بیماری مهلک خودبزرگ بینی در ایشان روز به روز شدید تر شد. عده ای چاپلوس با شناخت ضعف شخصیتی اومتوجه شدند می‌توانند باچاپلوسی اختیار او را بطور کامل در دست بگیرند و همینطور هم شد و او کاملا بازیچه دست اطرافیان چاپلوس شد .
Iran, Islamic Republic of
ایا رحیمی معاون احمدی نژاد هنری جز چاپلوسی داشت ؟ایااو حتی صحبت کردن بلد بود ؟چرا سوءاستفاده برای اطرافیان احمدی نژادمباح باشد؟ سوءاستفاده برای هرکسی در هر دولتی خیانت است دولت هاشمی رفسنجانی باشد یا خاتمی یا احمدی نژاد یاروحانی .
Canada
در پرونده رحیمی که مربوط به سال 80 یعنی چهار سال قبل از احمدی نژاد است 170 نفر اصولگرا دخیل هستند نه احمدی نژاد.
پس اینقدر در نبش قبر پرونده اصولگراها اصرار نکن.
Iran, Islamic Republic of
پس ایشان تحقیق نکرده آقای رحیمی را به معاونت اولی خود انتخاب کرده است و تا همین الان هم خط قرمز ایشان کابینه ایشان است
Indonesia
مثل اینکه شما قوه استدلات را بر پایه توهمات خود ساخته ای برای انتخاب رحیمی استعلامات لازمه از نهادهای ذی ربط شده است و اصولا اینکه چرا از سال 80 تا 88 به اتهامات وی رسیدگی نشده و در این زمان وی رئیس دیوان محاسبات مجلس هم بوده برای شما محلی از اعراب ندارد و تنها معاونت اولی وی برای شما جالب است و نکته اینکه علیرغم همه تلاش وافر سیاسیون اصلاحاتی و اصولگرا در دوره چهارساله معاونت اولی وی نتوانستند جرمی را پیدا کنند این سند افتخار احمدی نژاد است که کسی که در هم جواری با اصولگر چراها به استناد رای دادگاه مجرم بوده است در دوره چهار ساله هم نشینی با وی از این سنخ جرائم مرتکب نشده است شما برو برای این گاف بزرگ قوه قضائیه فکری کن که اصرار عجیبی داشت با اینکه دوره دولت دهم تمام شده بود و رحیمی دیگر معاون دولت دهم نبود و اتهام وی نیز مربوط به دوره پیش از معاونت اولی وی بود دائم از لفظ معاون اول رئیس جمهور دهم استفاده می کرد و کاملا سیاسی کاری می کرد از نظر حقوقی زمان جرم و حکم اصلا ربطی به دولت دهم نداشت اما نحوه اطلاع رسانی قوه قضائیه بر این پایه بود که دولت دهم و رئیس آن را دراز کند و این سیاسی کاری آشکار و واضح رو امثال شما تائیدمی کنید
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه نمره تاریخ شما همیشه زیر صفر بوده بابا ان تخلفی که از رحیمی مطرح می کند در دورانی که ریاست وی در دیوان محاسبات که زیر مجموعه مجلس شورای اسلامی میباشد ؛
صورت گرفته است نه در دوران معاون اولی وی اگر واقعا انصاف دارید و قبول دارید که رحیمی جرم کرده و باید با مقام بالا دستی ان برخورد شود چرا فریاد نمی زنید و مجازات ریس وقت مجلس شورای اسلامی را مطالبه نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
او هم تحمیلی بود
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
رفتار احمدی نژد و او دو تا کوتوله که مثل انگل بهش چسبیدن و از اعتبارش مکیدن مخالف مصالح و منافع ملی است ..چرا باهاشون برخورد جدی نمیشه؟ چرا زندانی نمین؟ چه حقی دارن اینطو رعلیه نظام هزینه ساز یکنن؟!
محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
زندانی کردن کشکه ؟ به چه جرمی ؟ دادگاه علنی برگزار بشه بعد زندانی کنند.
Iran, Islamic Republic of
اینجا واقعا کشک ارزانه !!
Iran, Islamic Republic of
داداچ خون کثف خودتو آلوده نکن .شنیدن حرف حساب براتون اینقدر سخته ؟ خدارو شکر شما تواین مملکت کاره ای نیستی و الا کسی جرات حرف زدن را نداشت .بجای عصبانیت بیهوده یکبار کلیپ احمدی نژاد رو بدون کینه ورزی و تاثیر پذیری ار رسانه های متفق القول ، ببین مسلما اگر وجدان بیداری وجودداشته باشد می شود گونه ی دیگری اظهار نظر کرد
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
خدایی تا چندی قبل نظر مثبتی روی مشایی نداشتم و بقایی هم فرد نا شناخته وغیر مطرحی برایم بود اما با توجه به هجمه سنگین و غیر مستند مدعیان امروز نظر نسبت به این افراد تغییر کرده و این اثار رفتار حذفی اقایان میباشد
Iran, Islamic Republic of
دوستان رسانه توجه داشته باشید که بقایی و مشایی به اندازه کافی ادم خریدن که بیکار و فقط میان به نفعشون کامنت میزارن..ما از قوه قضاییه برخورد قاطع با این جریان هزینه ساز و پر رو خواهانیم..به عمله و عکره جریان انحرافی هم میگیم با این کامنتا و تلاش های مذبوحانه کارتون پیش نخواهد رفت
Iran, Islamic Republic of
احسنت باالاخره عده ای از بلبشوی بازار چاپلوسی بهره مند بوده اند وبرای لقمه ها تلاش هم میکنند وتحت هر شرایطی دفاع میکنند هم در زمان هاشمی هم خاتمی هم احمدی نژاد وهم روحانی لقمه ای ها از لقمه هایشان دفاع می‌کنند.والا احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست همچنان که رفتار علی لاریجانی در مواردی قابل دفاع نیست.
Canada
هم دادگاه بقائی و جوانفکر و مشائی از اینطرف و هم دادگاه قاضل لاریجانی و دختر رئیس قوه قضائیه باید علنی برگزار شود تا مردم خودشان قضاوت کنند.
Indonesia
جدی رفتار علی لاریجانی در برخی موارد قابل دفاع نیست؟؟ شما محور حق و باطلید و احیانا با خداوند منان نسبتی دارید که این جوری حکم می دهید؟؟ راستی دوستمان که گفته اند مشایی کامنت گذار خریده می شودبفرمایند ایشان که با این امور آشنایی دارند بفرمایند مظنه پولی که ایشان برای کامنت علیه احمدی نژاد دریافت می کنند چقدر است
Iran, Islamic Republic of
حالا که نظرات مخالف نظر جنابتان است ما بیکاریم و با پول گرفتن امدیم کامنت گذاشتیم ؟ و اگر کسی موافق بود لشکریان حق یودند ؟ وای بحال کسی که نتیجه ایمانش این تراوشات ذهنی است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
توهین شما چون به نفع جهان نیوز بود منتشر شد جناب
amir
Iran, Islamic Republic of
مرسی، چکیده نظر تمام مخالفان محمود خان و دارو دسته نیویورکیش! از جمله خود بنده بعنوان مخالف، همین جمله خلاصه و مفید شماست.
ممنون
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا تحلیلت ما آدم های مشایی وبقایی هستیم؟ حالا چه کسی خود تو را خریده که اینجوری حکم میدی مثل برداران ...؟خدا یه جو عقل بهت بده که فک میکنی که چون ما نظرمان نسبت به احمدی نژاد فرقی نکرده وهمچنان بهش اعتماد داریم چون که طرف حقه ،از دنیای کوچکت بیا بیرون وبه تمام اعتقادات مردم احترام بزار.یعنی تو کشور مشایی وبقایی پنجاه نفر طرفدار ندارن ؟ شیطان پرستها و.... خیلی طرفدار دارن ،جهان لطفا پاسخ بنده به این کاربرو حذف نکن.
amir
Iran, Islamic Republic of
عاشق این تحلیلتم! قشنگ زدی به هدف!
چرا دقیقا تو کشور، مشایی و بقایی پنجاه نفر طرفدار دارن، اونم همشون، اینجا تو همین سایتن
ضمنا اشاره کردی شیطان پرستها و.... خیلی طرفدار دارن، احتمالا منظورت اینه طرفدارای بقایی و مشایی باید بالتبع بیشتر هم باشن! که اگر اینطور نباشه، پس ببین این دو نفر کی ان که حتی شیطون پرستا هم از طرفدارای اونا بیشترن!
حسن
Iran, Islamic Republic of
باید اخرش هم خودتو اینطور معرفی می کردی اخوی .
از برادران گروه بست شکن اهانت کننده به حرم حسنی ، قربت الی ا.....انشاء ا... مورد قبول برادران محترم قدر قدرت قرار بگیره !!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
عزیزجان
اگر دوست و دشمن یک حرفی رو زدن و بهت انتقاد کردن بجای اینکه به فکر همکاری دوست و دشمن بیوفتی به کار خودت شک کن
همه ملت میدونن دستگاه قضای ما چه وضعی داره ولی شما کورکورانه ازش دفاع می کنید تا اصلاح نشه! عجب
متاسفانه حاکمیت و نظام معنی اش عوض شده و شده حرف ها و تشخیص های یک عده فراتر از قانون اساسی
کی گفته آقایون حق دارند خودشون رو نظام معرفی کنند و کی گفته مخالفت و انتقاد به آقایون انتقاد از نظامه
نظامی که ذر چند شخص خلاصه بشه چه فرقی با دیکتاتوری داره؟
لفا بجای تخریب و توهین پاسخ بدید
Romania
آقا مهدی دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
باز هم محمد ایمانی که بی ایمانی را در حق دکتر احمدی نژاد به کمال رسانده و باز هم جهان نیوز که بی هویتی را به حد اعلا رسانده
اگر راست می گویید دادگاه را علنی برگزار کنید
آقایان اصولگرا برای یک لحظه هم که شده تأمل کنید و از روی کینه و تقابل با احمدی نژاد از قوه قضاییه و مفسدان زمین خوارش دفاع نکنید
ناسلامتی شماها سردمداران و جلودارن بچه حزب اللهی ها هستید
بچه حزب اللهی واقعی هیچ وقت از روی کینه قضاوت نمی کند
یک بار هم که شده از روی بصیرت و آگاهی قضاوت کنید ، والله باید پاسخگوی این سکوتتان در قبال ظلم های آقایان مفسد باشید
Iran, Islamic Republic of
ایران به سرعت داره هژمونی خودش را گسترده میکنه
امروز عراق، سوریه، و لبنان
فردا
مصر، و ...
پس باید برای سال 98 یک فتنه دیگه ای برنامه ریزی بشه
شاید احمدی نژاد به فریب دشمن رو آورده
شاید هم موضوع چیزی دیگرست
amir
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بیشتر با کمک دشمنان، اقدام به فریب دوستان کرده است!
Canada
اگه ترشی نخوری یه داستان نویس یا یه کمدین تئاتر میشی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم راه برون رفت از همه این مشکلات و تفسیر های به رایی که اتفاق می افتد یک چیز هست دادگاه علنی تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. تمام
Iran, Islamic Republic of
هژمونی در کار نیست. ایران هم یکی از بازیگران طرحهای استکبار است.
علی
Iran, Islamic Republic of
برادری که مارا عده احمدی نژاد میدونی که پول گرفتیم اخوی احمدی نژاد تنها چیزی که نداره پوله اگه پول میداشت الن اینقدر تحت فشار نبود یه سایت داشت که اونم تا اسم رئیس محترم قضا رو اورد بستند برادر گرامی ما حرفمون اینه اگه راست میگید وایشون اختلاس کرده علنی دادگاه برگزار کنید تا برای همیشه قضیه تمام بشه اگر هم دلیلی ندارید ولش کنید مث داداشا واقوام خیلی های دیگه که دستتون به اونها نمیرسه وول کردین حتما میگین مصلحت نیست آقاجان پدر انقلاب رو با همین مصلحت اندیشی ها در اوردین بسه دیگه ... همین ودیگر هیچ حالا ما طرفدار ومواجب بگیر احمدی نژادیم؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
تازه شما و دوستان افسادطلب و اصول سوارتان که بیشتر پول دارید و بیشتر میتوانید آدم بخرید و بفروشید ؟!
پس چرا امان از یک حامی بدرد بخور از میان مردم!!
United States
دوره احمدی نژاد تمام شد و رد صلاحیت هم شد.، درست یا غلط. چرا بحث های انحرافی مطرح میشود. روحانی را دریابید که در سایه دارد مملکت را به فنا میدهد. وزیر نفتش همین چند روز گذشته یک کرسنت دیگر به اسمش ثبت شد و خودش در حال فرستادن الحاقیه بعد از الحاقیه به مجلس برای عضو شدن در سازمانهای صهیونیستی و کاباالیستی جهانی هست. جناب ایمانی از حاشیه بیائید بیرون و در مورد متن بنویسید.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
جهان...معلومه که شما هم نون حروم خوردید و یا میخورید که این همه به این مرد بزرگ جفتک می اندازید.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز را نمی دانم چه خورده! ولی شما را مطمئنم که ادب را قورت داده اید.....
Iran, Islamic Republic of
شما هم مثل برادران قوه دار فکر میکن یاگه به کسی بگی نون خروم میخوری , بهش بی ادبی و توهین کردیم!!
بابا نونی که مردم راضی به پرداختش نباشند خرام است رام!! حتی اگر سود بانکی باشد
مهدی
Australia
باسلام
اونا که با صلوات حال میکنند یک صلوات برای دکتر آقای احمدی نژاد
بفرستید درضمن عَجِّلْ فَرَجَهُمْ را فراموش نکنید
مثل آقای احمدی نژاد باحقّ وحقّ بااو هر صدسالی یکی مثل آقای احمدی
نژاد می آید درقرن گذشته امیر کبیر ایران بود وحالا آقای دکتر احمدی نژاد
امیر کبیر قرن حاضر است آقای دکتر درقلب مردم است چه در آینده
رئیس جمهور بشود یا نشود . امّا حالا از دولّتی که قسم جلاله خورد
گفت دیگه این دولت دهم بر نخواهد برگشت معلوم شد که دولّت
یازدهم ودوزدهم تلاش میکند همانطور که اسرائیل وشیطان بزرگ
آمریکا تا میتوانند انواع واقسام تهمت های سیاسی را به دولّت نهم
وهم بزنند تا شاید آقای احمدی نژاد خادم مردم را از نظرها بیاندازند.
حالا هم آقای احمدی نژاذ خادم ملّت دادگاه مارا علنی کنید تا ملّت
بداند ما چقدر بد هستیم وشما چقدر خوب .
امّا شما نخواهید کرد چون بی گناهی آقای دکتر ودست شما رو خواهد
شد. وامروز همان فتنه گران 88 واسرائیل وآمریکا بر سر دولّت نهم و
دهم هوار شده اند .
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ آخ ! چقدر بد بختيد شما جماعت قدرت پرست پايدارى ! واقعاً قابل ترحميد كه جرات انتشار نظرات مخالف خود را نداريد خدا بهتون يه جو مردونگى، انصاف ، مروت و شرافت بده تا بتونيد حرف مخالف را تحمل كنيد
میلاد
Iran, Islamic Republic of
اکثریت ملت میدانستند که ایشان و طرفدارانشان و حامیان سینه چاکشان چه بلایی سر این مردم در می آورند و خواهند آورد، بهتره دست از افراط و تفریت بر داریم و احترام ملت رنج ددیده را نگه داریم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ایمانی مغرض:
ظاهراً طبع شاعریتان گل کرده برای غرض ورزی از شعر استفاده می کنید و همچون گذشته خودرا پشت نقاب ولایت گذاشته ، تهمت می زنید مگر از احوال امروز رسانه ها خبرندارید ،اگر مطالب خودرا با روزنامه ها و مطالب اصلاح طلبان مقایسه کنید شیرینی و حلاوت عقد اخوتتان کامتان را لبریز می کند .
عده ای تمام قد از احمدی نژاد حمایت کردندودر برابر هشدار دلسوزان خم به ابرو هم نیاوردندوحال که عملکرد ناثواب ایشان وبر باد رفتن سرمایه های انسانی وملی این کشور به دست این آقا را می بینند ،هی می خواهند بگویند این آنی نبود که ما از او حمایت می کردیم !حاشا وکلا!
Iran, Islamic Republic of
کاش این روش ولایت سنجی یا طلحه و زبیر شناسیتان در دانشگاههای عربستان تدریس می شد تا در کمترین زمان ممکن حکومت آل سعود فروبپاشد چون جنگ یکطرفه سانه ای شما علیه احمدی نژاد فقط روی بعضی اعراب جاهل اثر گذار است ولی باید اذان کرد شما در جدا سازی نیروهای انقلابی که حرف دل مردم را می زنند استاد هستید اینکه بدون انتشار سخنان کامل و منطقی احمدی نژاد فضا را سم پاشی کنید توهین به شعور مردم است که شما همیشه خود را برتر از آنها می دانید ولی بحمدالله مردم همیشه از شما چند منزل جلوتر هستند و خود رفتارها را تحلیل میکنند.
Iran, Islamic Republic of
کاش این روش ولایت سنجی یا طلحه و زبیر شناسیتان در دانشگاههای عربستان تدریس می شد تا در کمترین زمان ممکن حکومت آل سعود فروبپاشد چون جنگ یکطرفه سانه ای شما علیه احمدی نژاد فقط روی بعضی اعراب جاهل اثر گذار است ولی باید اذان کرد شما در جدا سازی نیروهای انقلابی که حرف دل مردم را می زنند استاد هستید اینکه بدون انتشار سخنان کامل و منطقی احمدی نژاد فضا را سم پاشی کنید توهین به شعور مردم است که شما همیشه خود را برتر از آنها می دانید ولی بحمدالله مردم همیشه از شما چند منزل جلوتر هستند و خود رفتارها را تحلیل میکنند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی دلاور خار چشم غارتگران بیت المال. جونمون رو هم برات میدیم دکتر
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد عزیز خیلی دوستت داریم وبه دشمنانت هم می گوئیم از احمدی نژاد عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیرید
محسن
Iran, Islamic Republic of
سوالات زیادی هست که به همه آنها پاسخ داده نشده است مثلا
- چرا اکثریت سران اصولگرا در جریان فتنه 88 با وجود در خواستهای مکرر رهبر موضع گیری نکردند آیا این رفتارشان در مسیر اطاعت از رهبری بود
- هم اکنون نظر بسیاری از سران اصولگرا در رابطه با سران فتنه و موضوع حصر چیست با توجه به چندین بار نظر رهبری در این خصوص
- چگونه است که رییس جمهوری که هیچ تغییر ی در اموال خود و همکارانش ایجاد نشده دزد و خائن به اموال کشور خانده میشود و چپ و راست باید پاسخگو باشد ولی در ممورد اموال برخی از مدیران که در مورد انها پرونده های میلیاردی وجود دارد سکوت مطلق هست
- ریشه این انحراف بلاخره کجاست مقیاس آن چیست آی اشخاصی مانند آقای ایمانی و یا حتی هاشمی رفسنجانی به عنوان خط کش انحراف سنجی هستند
- چرا باید قوه قضائیه به هیچ بنی بشری پاسخگو نباشد در حالی که حتی رهبر کشور نیز در مجموعه خبرگان مورد ارزیابی اعمال قرار می گیرد
- در مقابل این موج گسترده توهین به احمدینژاد و همکارانش چرا هیچ مجموعه ای حق ندارد نظرات انها را هم اطلاع رسانی کند
کدام قانون نا نوشته است که باید رییس جمهور ی با بیست و پنجی حتی نتواند از معاون خود حمایت کند و این عین یک جرم نابخشودنی است
- چرا انبوه اشتباهات و خسارتهای اصلاح طلبان و اصول گرایان در مساند مختلف حکومتی در هیچ مرجعی رسیدگی نمی شود ولی این رسیدگی ها با شدت و حدت و در سخت ترین حالت اش با احمدینژاد و همکارانش انجام می شود و تا او اعتراض می کند انواع تهمتها به سویش روان میشود
- از همه مهمتر آیا شما حق ارائه اعتراضی از جانب آقای احمدینژاد قائل هستید یا نه او هم باید گوسفند واره همه چیز را بپذیرد
Iran, Islamic Republic of
محمد ایمانی اگه حرف نزنه نمیگن لاله .
مسعود74
كاري به بد و خوب احمدي نژاد و بقائي و آملي لاريجاني وعلي لاريجاني و ديگران نداريم.
راه صواب و خواسته افكار عمومي اينه كه اگر قوه قضائيه بخصوص شخص رئيس آن واقعا" از اطرافيان احمدي نژاد ويا خود شخص ايشان دليل و مدرك محكمه پسندو قابل قبولي دال بر فساد و جرم وجنايت اينها دارند,در جلسات علني دادگاه و با قضاوت يك قاضي با انصاف و بي طرف و خداترس به اين اتهامات رسيدگي كنند و اين به اصطلاح حلقه انحرافي را به سزاي اعمالشان برسانند تا سيه روي شود هر آنكه در او غش باشد.
در آن صورت اگر بازهم هرفرد و گروهي از اين آقايان حمايت كرد با او به شديدترين وجه ممكن برخورد كنند.
واما اگر هم بدون مدرك و سند قابل اعتنا وفقط به واسطه اغراض شخصي و سياسي و باندي و حزبي به اين بندگان خدا تهمت مي رنند ,مرد و مردانه درپيشگاه خدا و ملت عذرتقصير بياورند و واقعيت را به مردم بازگويند.و دست از اين معركيه گيري بردارند وبيش از اين تخم تفرقه و چند دستگي را دربين مردم نپراكنند.
آقايان به اين واقعيت تلخ توجه ندارند كه كشور ما هنوز كه هنوزه ازخسارات و زيانهاي جبران ناپذير فتنه هاي سالهاي 78 و88 مشتي قدرت طلب ازخدابي خبر آلت دست صهيونيسم و آمريكا و غرب كمر راست نكرده.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی جان کاش بودی ومی دیدی دشمنان قسم خورده ات چگونه به جان هم افتاده وسایه هم دیگر را با تیر می زنند ،خدایا چه خوب گفته ای که خودت انتقام می گیری.
Iran, Islamic Republic of
منظور از هاشمی همان اکبر است که توی (کاخ سعداباد) فوت کرد.
Iran, Islamic Republic of
بله منظور همان هاشمی است که با جان ومال خود انقلابی را حمایت کرد که امثال شما نمک نشناسها از قبل آن برای خودتان آقا وانقلابی شده اید.
Iran, Islamic Republic of
مراقب نحوه برخوردتان با دکتر احمدی نژاد باشید .چون اگر صبر مردم تمام شود دودمان تان را به باد می دهند .
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا نسل این افراد را از سر ملت به حق خودش کم کند
امید
Iran, Islamic Republic of
کمتر دیده شده که ترک قدرت برکسی اسان باشد
مگر کسانی والا.
Iran, Islamic Republic of
حالا چون در بين مفسدين از نزديك فساد را ديده نبايد افشاتون كنه.مردم عقل دارن ميبينن اگه شما حكومتي ها فاسد نبودين الان اينقدر جوان بيكار و مستضعف نداشتيم بعد چهل سال انقلاب مردم بيچاره اندخم يك لقمه نان هستن و تعداد مستضعفين روز به روز بيشتر ميشه و مستضعفين قبل انقلاب به جمع مفسدين ميپيوندن كشور پر از بي عدالتيه تبعيض بيداد ميكنه از بالا تا پايينتون در حال غارت مردمن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
« وَ الَّذِينَ إِذا أَصابَهُمُ الْبَغْيُ هُمْ يَنْتَصِرُونَ»
«و كسانى كه هرگاه ستمى بر آنها رسد، «تسليم ظلم نمى شوند» و يارى مى طلبند.»
ما چه گناهی کردیم که ظلم پذیر نیستیم و زیر بار حرف زور نمیریم...
ما چه گناهی کردیم که پیرو مولا و مقتدامون امام حسین هستیم و هیهات من الذله را آویزه ی گوشمان کردیم و پیرو امام خمینی و حضرت آقای خامنه ای هستیم...
ما چه گناهی کردیم که همچنان به دکتر احمدی نژاد اعتقاد و اعتماد داریم...
ما چه گناهی کردیم که قدردادن زحمات شبانه روزی دکتر احمدی نژاد و دولتشان هستیم تا خدا این نعمت را که در اثر ناشکری از ما گرفت، به ما انشالله بازگرداند...
ما چه گناهی کردیم که خواستار ریشه کنی فساد از این کشور هستیم...
ما چه گناهی کردیم که به واسطه ی برخی کوته بین و نون به نرخ روز خور و مصلحت اندیش و نابکار و بی بصیرت و دهن بین باید چنین کسایی رو در مصدر حکومت تحمل کنیم...
ما چه گناهی کردیم که برای حمایت از مظلوم و ریشه کنی ظلم از کار و زندگی افتادیم و اعصابمان به هم ریخته شده است...
اما ما خدا و اهل بیت را داریم و خداوند وعده داده اند که انتقام مظلوم را از ظالم خواهند گرفت و در جای دیگر فرموده اند: الیس الصبح بقریب و الیس الله بکاف عبده...(
دادگاه علنی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادی ها بیکار نیستند
که بیایند به نفع دکتر احمدی نژاد کامنت بگذارند
احمدی نژادی ها پای کار دکتر احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
در دولت دهم با یه نفر بحث می کردم که چرا راجع به دکتر احمدی نژاد اینقدر بحث می شود و
چرا همیشه در راس خبر هاست
و...
اون فرد گفت
چون رئیس جمهور است!!!
من نپذیرفتم
اما جواب خاصی هم ندادم

گویا الان هم دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور ایران است
که هنوز هم در محور اخبار و تحلیل هاست
هومن
Iran, Islamic Republic of
شاید بزرگترین حماقت در برخورد با این افراد این است که می گوییم این فرد جبران خواهد کرد؟ به خودش خواهد آمد؟ کی به صف یاران ولایت برخواهد گشت؟ و...
این عبارات القا می کند که این افراد اعمال برگشت پذیر و جبران شونده ای را انجام داده اند و باعث می شود هم چنان در مسیر فعلی شان حرکت کنند، چون با کوچک نمایی اشتباهات بزرگشان، این عبارات حتی آنان را از این که اشتباهاتشان بزرگ بوده بری می کند!
این عبارات را در مورد موسوی به کار بردند تا بیشتر سقوط کرد، کروبی برنگشت، هاشمی در ضلالت خود مرد، حالا هم احمدی نژاد!
اتفاقا باید گفت که احمدی نژاد ضرباتی به جریان سوم تیر و عدالت خواهی زد که تا دهه ها پس از مرگش و شاید تا ابد اثر خود را باقی گذاشت. عدالت خواهی از این به بعد تا ابد به جای حمله به فساد گران، باید خودشان پاسخگوی فسادهای برچسب خورده به نامشان باشند، متدینین به هم ظنین و بی اعتماد شدند، از شروع هر حرکتی به ترس افتادند، در پوشش انتظار، انحراف از ولایت تزریق شد، حمله به ولی فقیه از سوی پیروانش -توجه کنید: پیروانش - انجام و عادی سازی شد، متدینین برچسب دزدی و فساد خوردند، تن پروری و بی خاصیتی دولت های بعد توجیه شد، نوعی استکبار نفس و حمله به هر کس مخالف در پوشش خود محق پنداری به وجود آمد، به هر مهاجم به جریان استکباری بر چسب انحراف خواهد خورد... خلاصه این که احمدی نژاد و انحرافات روانی ، فکری ، اخلاقی و روحی اش باعث شد جریان عدالت خواه تا دهه ها، از موضع تهاجم به موضع تدافع منتقل شود و جریان فتنه ، از موضع تدافع و حتی حذف، وارد موضع تمام عیار تهاجم شود. پس از فتنه، جریان گسترده ی فتنه نشان داد که در نهانخانه ی خود اصولا به دین وخدا و قرآن و امام حسین و عاشورا و حساب و کتاب اعتقاد ندارد چه برسد به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، و سال ها تنها در حال شو دادن و نمایش برای استمرار قدرت خود بوده است، اما پس از رفتار های احمدی نژاد در حمایت از جریان انحرافی و ایجاد تردید، ریزش و انشقاق در میان مومنین و از بین رفتن وحدتشان و قدرت طلبی و اءتلاف پنهان برخیشان با فتنه گران در انتخابات 92، حال همان فتنه گران امروز بر مسند کار و در موضع هجوم به دیگرانند! گیریم که احمدی نژاد مثلا به قول شما تغییر مسیر داد و چه و چه. آیا ضربات او جبران خواهد شد؟ گمان نمی کنم، او ضربه خود را وارد کرد و شکست را ایجاد نمود و این امر بازگشت ناپذیر است، حالا او هر کار می خواهد بکند و هر مسیری را دوست دارد انتخاب کند... این چیزیست که باید آن را در مقابل احمدی نژاد فریاد بزنیم و بگوییم جنایات تو در حق شیعه، ولایت، ملت، اسلام، عدالت خواهی و عدالت خواهان جبران ناپذیر است، در عین این که در مقابل فتنه گران، باید از قسمت مثبت رفتارهای شش سال اول او دفاع کنیم!
Iran, Islamic Republic of
انقدر از دکتراحمدی نژاد کینه و خصومت دارند که بعد از گذشت 4سال و ورود به دوره دوم شان هنوز دارند گندکاری ها -بی عرضه گی ها - رکود -تورم - اختلاس هایشان - بیکاری جوانان تحصیل کرده - تعطیلی کارخانجات -حقوق های نجومی -سر خوردگی مردم بخصوص جوانان و.... را به دکتر احمدی نژاد ربط می دهند. علی برکت الله به این همه پر رویی .
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله !
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هر کسی شانتاژ کنه برنده است چه اینکه قوه قضائیه از بازی مش بقایی و مشایی و حاج محمود عقب نشینی کرده است
Iran, Islamic Republic of
اینها فقط دنبال انتقام از دکتر احمدی نژاد بخاطر افشای نوار صوتی توسط وی در مجلس در رابطه با اختلاس هایشان هستند و لذا به هر طریق شده می خواهند از دکتر احمدی نژاد انتقام بگیرند ولی مردم همه چیز را می دانند و اجازه چنین کاری را نخواهند داد .
Iran, Islamic Republic of
برگزاری دادگاه علنی خواسته ای منطقی است. این همه جار و جنجال دارد.
گفته اگر جرمی مرتکب شده دادگاهش را علنی برگزار کنند تا همه مردم ببینند؟
حرفی منطقی زده.
Iran, Islamic Republic of
شما چرا مثل کبک سرتان را زیر برف کرده اید ؟پس چرا برادر روحانی محاکمه نمی شود ؟چرا پسر جاسوس رفسنجانی پرونده اش ماست مالی شد؟ فاضل لاریجانی چه شد؟حقوق های نجومی چه شد؟
خجالت بکشید شرم کنید کارکوفیان دوران مخنتاررا تکرار نکنید شما نمی توانید حق را لجن مال کنید هرگز!!
مستعار
ياللعجب .اين آقا نيز تسليت ميگويد.
Belgium
گل باشید!!!
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب ایمانی باید عرض کنم فقط یک قلم را خود مسیولین ان حساب را تایید کردند حالا کاری نداریم که لا چه نیتی ان حساب ها باز شده با خیر و شر لودنش کاری نداریم اما روش عطلی می باشد مسیول مملکتی در رابطه با کار دولتیش ان را داشته باشد روشی که فساد اور است الان امثال خاوری و........... از همین امینان الکی الکی به انان و رسم شدن این روش غلظ به نظام اسیب وارد کردند این روش اطمینان ممکن است از 10 موزذ دو تا و سه تا از ان شو استفاده کنند همین برای اسیب به نظام و غلط بودن ان اثبات می کند