پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

شجاعی در آستانه اخراج

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۱
کد مطلب: 567251
ادامه رفتارهای کنترل نشده و خشونت‌های بی‌مورد مسعود شجاعی در جریان بازی خشم مسئولان و طرفداران پانیونیوس را به همراه داشته است.
شجاعی در آستانه اخراج
به گزارش جهان نيوز، شجاعی که فصل قبل با دریافت 13 کارت زرد و یک کارت قرمز یکی از خشن‌ترین بازیکنان لیگ یونان بود در این فصل هم تنها تا پایان هفته یازدهم رقابت‌ها 5 کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده که بسیاری از این اخطارها به خاطر اعتراضات بی‌مورد و ایجاد تنش در بازی نصیب او شد و حالا بنابر نظر طرفداران پانیونیوس و رسانه‌های یونانی این نوع رفتار شجاعی به دیگر بازیکنان تیم استرس وارد کرده و تأثیر منفی روی کل تیم می‌گذارد که این موضوع با خشم کادرفنی و مسئولان باشگاه روبه‌رو شده است. مسعود شجاعی در دیدار اخیر پانیونیوس مقابل شانتی که منجر به شکست ۲ بر صفر تیمش شده، بار دیگر و در دقیقه 27 پس از دریافت کارت زرد بازی را به تشنج کشید و سرمربی پانیونیوس که این رفتار مسعود را بی‌احترامی به تیم قلمداد کرد، در بین دو نیمه این بازیکن را تعویض کرد و روی نیمکت نشاند. بنابر اعلام مسئولان پانیونیوس گویا مسعود از بازی در این تیم خسته شده است. او ابتدا باید یاد بگیرد به همبازیان و تیم خود احترام بگذارد و یک جایی باید با این رفتار او برخورد می‌شد. مسعود باید مشخص کند که آیا مایل به ماندن در پانیونیوس است یا خیر؟

همه این‌ها در حالی است که گفته می‌شود مسعود شجاعی برای پیوستن به آاک با این تیم به توافق رسیده است و هواداران پانیونیوس رفتارهای عجیب این بازیکن را بی‌ارتباط به این توافق نمی‌دانند. در همین حال گریگوری، سرمربی پانیونیوس در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: خیلی چیزها باید در تیم تغییر کند. این یک واقعیت است که ما نیاز به بازبینی در تیم داریم و باید این مشکلات را در همین زمستان حل کنیم. این مهم است که تیم آرامش خود را در داخل و خارج از زمین حفظ کند و تا زمانی که این تنش‌ها در تیم وجود دارد، نمی‌توانیم نتایج مطلوبی بگیریم.

منبع:خبرورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگه تموم شد دوره این نمک نشناس