شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۵۹

پایان موقت بست‌نشینی بقایی و یاران

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 566553
رکنا: بست نشینان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کردند که موقتا به بست‌نشینی خود در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) پایان دادند.
پایان موقت بست‌نشینی بقایی و یاران
به گزارش جهان نيوز؛ در بخشی از متن اطلاعیه حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و حبیب‌الله جزءخراسانی آمده است:« تا فراهم شدن شرایط مقتضی، بست‌نشینی در این مکان شریف را به طور موقت متوقف می‌نماییم.»

حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و حبیب‌الله جزءخراسانی از صبح چهارشنبه هفته گذشته (۲۴ آبان) با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در اعتراض به آنچه تظلم‌خواهی در روند رسیدگی قضایی پرونده خود می‌خواندند بست‌نشینی خود را آغاز کرده بودند.

به گزارش ایسنا، این در حالی بود که صبح همان روز سومین جلسه رسیدگی به پرونده حمید بقایی معاون رییس دولت دهم بدون حضور وی برگزار شد. دومین جلسه رسیدگی به پرونده بقایی ۳۰ مهرماه برگزار شد که با حواشی همراه بود.

روز جمعه (۲۶ آبان) بقایی و همراهانش در اطلاعیه شماره ۲ خود از مقام معظم رهبری درخواست کردند که آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی را برای رسیدگی به ادعاها و اتهامات مربوط به آنها مامور کنند.

در این چند روز بست‌نشینی این سه نفر، محمود احمدی‌نژاد چند بار در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حضور یافت و در سخنانی از بست‌نشینان حمایت کرد.

تعدادی از موافقان بست نشینان هم در این چند روز به سخنرانی در این مکان مقدس پرداختند اما درگیری‌ها و حواشی دیروز (شنبه) باعث شد تا تصمیم ترک موقت بست‌نشینی توسط یاران احمدی‌نژاد اتخاذ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا شما هم شهامت اینرا ندارید که دلیل توقف بست نشینی را ذکر کنید البته حق هم دارید اینقدر ازاضلاع مثلث قدرت واهمه دارید که صلاح را در سکوت میدانید ولی بدانید دکتراحمدی نژاد و یارانش طبق گفته خودش هرگز از تصمیم مقدسشان که همانا دفاع ازحق ومردم است پاپس نخواهند گذاشت ...
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
اینا هم شاید مذاکره برد برد راه انداختند
Iran, Islamic Republic of
طرفداران اقای احمدی نژاد فقط فقط حرفهای ایشان را قبول دارند باور ندارید میتوانید کامنتهای انها را بطور مثال در طول دو ماه اینده نگاه بکنید و بخوانید انها به هیچ صراطی جز حرفهای ایشان مستقیم نیستند هزارن دلیل و برهان و مدرک شما نمیتواند خللی در نظر انها ایجاد کند
amir
Iran, Islamic Republic of
دقیقا، اکثر اونها مثل خوارج نهروان هستند.
Iran, Islamic Republic of
الان كه بقايي متهم شد يادحقوق مردم افتاده ?
Iran, Islamic Republic of
تصمیم مقدس...سه قطبی و...
صادق ذوالفقاری- شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
اینا اصولگراهای ولایت معاشن ک از هر نردبونی بالا میرن
Iran, Islamic Republic of
جالب است احمدی نژاد صبح تا ظهر در جلسه مجمع میرود تا مصلحت نظام را تشخیص دهد و بعد از ظهر مصاحبه می کند و برعلیه همان نظام و ارکانش وعده سرنگونی می دهد.
همه چی این مملکت به هم می آیند.
حامد
Iran, Islamic Republic of
برای مثال انصاری هم یک روز می رفت علیه نظام سخن می گفت روز دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشخیص می داد. و البته هاشمی که بالاتر از اینهاست
حسین
Netherlands
چهار چیز باعث شکست دولت ها می شود:
1- ضایع کردن اصول (مسائل مهم)
2- سرگرم شدن به فروع (امور کم اهمیت)
3 - به کار گماردن آدم های پست
4 -و کنار گذاردن انسان های فاضل.
(غرر الحکم، ص 342)

این را هم اضافه کنید:
الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم
. این مصلحت نظام است.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
همه این برخوردها بخاطر برملا کردن نوار صوتی توسط دکتراحمدی نژاد در مجلس بود .
Iran, Islamic Republic of
خوب این هم بود ولی دلیل اصلی چیز دیگریست. وقتی روحانی، جهانگیری و لاریجانی در چند روز اخیر هر کدام به گونه ای به مسکن مهر نیش میزنند باید موضوع دستت بیاید کههمه در یک جبهه اند. این ها همه بهانه است چیز دگر نشانه است.
Canada
دستش درد نکند. ملت تا ابد مدیون دکتر احمدینژاد و شجاعت او در یکشنبه سفید است.
Iran, Islamic Republic of
سنت بست نشینی برای احقاق حقوق جمعی قابل دوام است اهداف شخصی برای بست نشینی عاقبتش عقب نشینی است
Iran, Islamic Republic of
طرفداران احمدی نژآد کور خود و بینای دیگران هستند .و جالبتر اینکه ظلم به مظلوم را با ظلم به مظلوم دیگر مقایسه میکنند . یعنی اگه بگی فلانی به صد نفر ظلم کرده انها میگویند اینکه چیزی نیست فلانی بجاش به دویست ظلم کرده یعنی در هر صورت عوض قبول مسولیت فقط فرار رو به جلو میکنند
amir
United States
احسنت. منطق خوارج هم همین بود! حاضر نبودند حق را با باطل بسنجند، بلکه تبدیل شده بودند به ترازوی برای مقایسه نسبت حق و باطل افراد!
به همین علت از درک حقیقت وجودی امیرمومنان علی (ع) به عنوان حقیقت کامل، عاجز بوده، و آن بزرگوار را با یک بی سر و پای سراسر باطلی مثل معاویه لعنت الله علیه مقایسه میکردند.
پیشمرگان! احمدی نژاد هم متاسفانه همین طوری اند. چشمشون رو روی اینهمه غلطهای اضافی احمدی نژاد بستن و میخوان از این مرده سیاسی برای خودشون یه قدیس بسازن.
بازگشت به قدرت دوباره احمدی نژاد، درست مثل رویای پیاده رفتن انسان به سیاره مریخه!
یا علی
Iran, Islamic Republic of
غمو جان اون گردن کلفت هایی که فرستاده بودند اگر از نزدیک میدی بست نشینی که هیچی، نفس کشیدن هم از یادت میرفت. معلوم نیست نیروی انتظامی رسمی که ضابط دادگستری است به چه کاری سرگرم بود که بزن بهادر و زورگیر ارسال شده بود
Iran, Islamic Republic of
حفظ حرمت حرم مطهر عبدالعظیم حسنی از همه چیز مهمتر بود
کاری که دیروز اون لباس شخصی ها که معلوم نبود از طرف کی بودن انجام ندادن و حرمت حرم را زیر پا گذاشتن ، دکتر احمدی نژاد و یارانش به علت وجود انسان های بی هویت که شأن حرم الهی را حفظ نکردند مجبور به توقف موقت بست نشینی شدند
اما همه بدانند پیروزی ازآن مظلومان و پابرهنگان است
زنده باد دکتر احمدی نژاد یار همیشگی امام خامنه‌ای
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم حرم حرمت دارد حرم حضرت سیدالکریم (ع) جای قهر قهر بازی ولوس بازی بچه گانه نیست خواهشن فکروذهن وحالات زائرین رادرحرم به جای دیگر معطوف نکنید
amir
Iran, Islamic Republic of
بابا اینقدر پز این احمدی نژادتون رو با حرکات جلف و ادبیات سخیفش ندید حال آدم بهم میخوره!
مگه زمان قاجاره که بلند شده با طایفش رفته بست نشینی؟!
مملکت قانون داره، اگه قرار باشه هر ننه قمری برای خودش قاضی تعیین کنه و از قانون تمکین نکنه، که میشه همین شلم شوربایی که این بابا راه انداخته!
احمدی نژاد با این حرکت احمقانه ثابت کرد یه آدم تهی مغزه که هیچ درک درستی از شرایط زمانی و مکانی که در اون قرار گرفته نداره.
تمام سایتهای معاند دارن از احمدی نژاد میگن، آخه آدم خودخواه تو اگه ریگ به کفشت نیست چرا شدی آتش بیار معرکه دشمنان این مملکت؟!
توهم بازگشت به قدرت دیوونش کرده و تبدیل شده به یه کروبی یا موسوی با یه ورژن جدید!
تو شرایطی که مردم در داخل عزادار زلزله زده ها هستن و در خارج با خروناسهایی از جنس ترامپ و ماکرون و الجبیر و بن سلمان طرفن، اومدی وسط دعوا جلب توجه کنی که چی، بگی خیلی حالیته؟!
تو هم ...فقط موج سواری بلدی. چون چیزی تو چنته ات نیست فقط ذهن مردمو از جستجوی حقیقت منحرف میکنی!
برو بابا خدا روزیتو جای دیگه بده!
با علی
Iran, Islamic Republic of
افرین اقای امیر چقدر جامعه و کامل نوشتید ولی انان کور خود و بینای دیگران شده اند
حسن
Iran, Islamic Republic of
افرین اقای امیر !!!!!
ادبیاتت که داره میگه یکی از اون لباس شخصی های بست شکن هستی که نسبتی هم احتمالا با برو بچ چاله میدون داری !!!!تیپت هم میشه حدس زد که چجوریه !!!! ایشالا موفق باشی اخوی !!!!
خداوند به رهبر مظلوم و عزیزمان تحمل و صبر دهد .
amir
Iran, Islamic Republic of
ولابد ادبیات شما میگه یکی از اون بست نشکنایی! و نسبت با بر و بچه های شمرون داری! تیپت هم که برعکس ما لابد لشکره! حسن!! آررررره!
از همه این قضاوتهای احمقانه تو که بگذریم،
گیرم که من آنچه را توگویی هستم، آیا تو هرآنچه مینمایی هستی؟!
حسن
Iran, Islamic Republic of
اولا با عجله همش چرت گفتی !!!! دوما من که با ادبیات جنابعالی عکس العمل نشون ندادم تا جار بزنم کیم و چیم !!!! سوما ممنون از اینکه حرف بنده رو تایید کردی و اعتراف کردی که انچه گفتم هستی !!!! چهارما به شما اطمینان میدم که انچه گفتم هستم چرا که به عنوان هوادار تنها ترین مرد مرد این سرزمین دنبال کاسبی نیستم و سنگ جناح های رسوای این مملکت رو به سینه نمی زنم !!!! پس شما نگران نباش اخوی
خداوند به رهبر مظلوم و عزیزمان برای تحمل نیروهای مخلص اما بی بصیرت صبر عنایت فرماید
amir
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده!
حسن
Iran, Islamic Republic of
ضمنا اسم داداش کوچک من امیره و خیلی دوستش دارم و قطعا هم اسم بودن با جنابعالی تاثیری در اندازه این دوست داشتن نمیذاره !!! مزاح کردم اخوی !!!! موفق باشی
amir
Iran, Islamic Republic of
خدا داداشتو واست نگهداره.
زت زیاد!
Canada
اگر ایشان شکایتی دارد چرا به همان امام خامنه‌ای مطرح نمی کند. بست نشینی وقتی است مرجع تظلم خواهی نباشد. پس اینان رهبری را هم قبول ندارند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید ایشان یاور همیشگی بقائی و مشائی هستند !!!!
Romania
مثل یازده روز خانه نشینی خودشون با دسته گل برگشتند
Iran, Islamic Republic of
این که فتنه نیست . فتنه فقط کار اصلاح طلبها هست . این اقا اصولگرا ابرو ایران را برده کسی هم نیست جلوگیر اقا باشه . از همه جالبتر عضو مجمع ثشخیص مصلحت هم هست .
Iran, Islamic Republic of
من یکی از اهالی شهرری هستم خیلی شدید ارادت و تعصب دارم نسبت به این ذریه امام حسن مجتبی(ع) یعنی حضرت عبدالعظیم (ع) . این حرم شریف بخدا قسم حرمت دارد درطول تاریخ الخصوص از دوران مشروطه محلی برای پناه آوردن علما ومبارزین جهت مبارزه با ظلم ویا داد خواهی ورژیم های سلطنتی گذشته بوده است.ولی دیگر برای هر موردی الخصوص که آقای بقایی که یک مساله خصوصی در مدیریت کاری خودش است نه بخاطر اینکه ظلمی به نظام روا شده که به این دلیل بیایند در ری بست بنشینند. یابه قولی که هرکس از بابا یا مادرش قهر می کند یالوس میشه میرند یک گوشه بست می نشینند.ودر این بین شهرری راپیدا می کنند.
Netherlands
الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم
Iran, Islamic Republic of
این که کسی عضو مجمع باشد تشخیص حضرت اقا ست. و ایشان همه جوانب را می سنجند و دکتر رو هم ایشان انتخاب کردند و درست هم انتخاب نمودند اکر شما مشکل داری با ایشان نمی شود تصمیم حضرت اقا زا زیر سوال ببرید
amir
Iran, Islamic Republic of
شما یکی خواهشا وسط دعوا نرخ تعیین نکن و گندکاریهای فتنه گرها رو ماله نکش!
واللا شما ها میگید احمدی نژاد اصولگراس وگرنه، نه خودش و نه اصولگراها چنین ادعایی رو ندارند.
این بابا هیچی نیست مگر یه هرهری مذهب، که با چنگ و دندون میخواد به قدرت برگرده و لاغیر.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
نه آقا جون من، اصول گراها فقط از اصلاح طلبها وحشت دارند این بابا ... !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا سانسور کردید؟؟ یه عده مامور نامعلوم و نادان بی کله شلوغ کاری و با ضرب و جرح آنها بساط بست نشینی را جمع کردن؟؟؟؟ خب اگر مهم نبود چرا اصول 'گرایان از نگرانی سکته مغزی زده بودند می گذاشتن سالها بست نشینی می کردن
Iran, Islamic Republic of
من دو دوره به آقای احمدی نژاد رای دادم و پشیمان هم نیستم، ولی از کارها و رفتار سیاسی وی و همراهانشان تقریبا در 2سال پایانی ریاست جمهوری تا امروز بسیار متاسفم؛ امیدوارم خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند.
Iran, Islamic Republic of
ولی من پشیمانم
Iran, Islamic Republic of
لعنت به این متظاهرها که فقط برای جریان انقلابی هزینه تراشیدن...
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که آقای احمدی نژاد توسط افرادی مانند بقائی و مشائی دوره شده باشند امیدی به بازگشت این مرد به حاکمیت نیست.....
amir
United States
اشتباه نکن دوست عزیز،
مشایی و بقایی و جوانفکر و امثالهم، همگی مترسکهای دم دست احمدی نژادن، این بابا همه کاره خودشه و فقط پشت سر اون دو سه تای دیگه قایم شده، و فکر میکنه مردم نمی فهمند! در صورتی که خودش و دار و دستش نفهمن!
احمدی نژاد میره که برای ابد تموم بشه و این وعده خداونده که مکر مکاران به خودشون برمی گرده.
علی (ع) بخاطر حفظ وحدت مسلمانان از حق حقیقی و الهی خود چشم پوشی کرد، اونوقت این بابا برای برگشتن به قدرت داره یه مملکتو به آشوب میکشه. حالا هی بیا و به جهت ریا اول هر جمله ای که میگی، برای فرج آقا دعا کن! مرد ناحسابی! مگه همین آقا (عج)، فرزند امیرالمومنین علی (ع) نیست؟! چطور ممکنه قلب امام عصر(عج) با این همه نفاق و تفرقه افکنی تو، هم خوانی داشته باشه؟!
اصلا به خدا من نمیدونم چرا باید پای یه همچین کسانی به حریم امن حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) باز بشه؟!
یکیشون (بقایی)، زیر پرچم آمریکا عکس یادگاری میگیره! و دومی، (مشایی) هم که با ملت! جنایتکار صهیون خودش رو دوست و رفیق میدونه؟!
از سومی هم که همون اصل کاری است! فعلا میگذریم که برای حفظ منافع خودش حتی حاضره در خلوت و جلوت با همه دشمنای ظاهری خودش مثل هاشمی و خاتمی و حسن خمینی و غیره، و حتی با اوبامای جنایتکار هم ببنده!
یا علی
حسین
Netherlands
فرمودید: احمدی نژاد میره که برای ابد تموم بشه و این وعده خداونده که مکر مکاران به خودشون برمی گرده.
این آقا که پنج ساله رفته و دو سال آخر ریاستش هم که اسیر مجلس و فامیهای مجلسیان بود.
در این مدت وضع امت بهتر شده؟ وضع ملت بهترشده؟ گور خوابی نداشیم و نجومی بگیر نداشتیم و ژن خوب نداشتیم ....
قضاوت با خود شما
amir
United States
فکر میکنید اگه میموند چی میشد؟! وضع مردم بهتر میشد؟! چرا تا یکی از بدیهای احمدی نژاد میگه، امثال شما فکر میکنید طرف خاطرخواه روحانیه؟! مثلا فکر میکنید من خیلی از وضع نابسامان مردم کشورم خوشحالم؟!
رییس جمهور حاضر فتوکپی برابر با اصل هاشمیه که فقط طرفدار اشراف و لیبرالهاست و خداوکیلی من یکی نه بهش رای دادم نه تاییدش میکنم.
در مورد احمدی نژاد هم اگر شیفته قدرت نمی بود، بایستی با اشاره آقا سر جاش مینشست و وارد گود بازی نمیشد.
مثل احمدی نژاد شبیه کسیه که از در میندازنش بیرون و از پنجره میادتو! یا کسی که تو ده راهش نمیدادن و سراغ خونه کدخدا رو میگرفت!
خواهشا بیدار شین! احمدی نژاد قرار نیست معجزه کنه، چون قبلا هم معجزه نکرده! اگه یه ذره انصاف داشته باشیم میدونیم که باید امثال دکتر جلیلی برای آینده سکان امور مجریه رو در دست بگیرند. چون ایشان هم دلسوز و ساده زیست و بی ادعاست و هم رفیق باز و متکبر و قانون شکن نیست!
یا علی
حسین
Netherlands
در مورد جلیلی و آینده ، صد در صد با شما موافقم وامیدوارم با شرکت رئیسی باشد. اگر احمدی نژاد و رئیسی یا جلیلی نامزد باشند به دیگر اولی رای نمی دهم.
اما در مورد احمدی نژاد و گذشته ، کم لطفی استکه بگوئیم هیچ نکرد. جواب میل شما ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ ۰۷:۵۲ و اینجا هم اینست که احمدی نژاد خوب یا بد بین خودش و خدایش( ما از نیات مردم بی خبریم) اما در مجلس با فیلم در مورد آقا فاضل روشنگری کرد. چه اقدامی شد؟ این حقیر چگونه می توانم تفسیر کنم بجز سوء استفاده از مقام و اعمال نفوذ(بقول یکی لابی گری را امر بمعروف می دانست)؟ آقای پناهیان ایثار را از عدالت بالاتر می داند و در اربعین ایثار را تبلیغ می کرد. قسم می خورم که به عدالت راضیم.
نهایتا ما (از جمله من و شما) برای بقاء این نظام مقدس به اندازه وسع در تلاشیم لذا نباید فراموش کنیم که ملک با کفر اداره می شود اما با پلم نمی شود.
یا حق
حسن
Iran, Islamic Republic of
امیر جان ما که به خاطر هواداری از احمدی نژاد نیروی با ارزش و مخلصی مثل دکتر جلیلی رو منکوب نمی کنیم تو هم با ادعای اینکه می فهمی دیگران رو به نفهمی متهم نکن اخوی !!!
بنده حقیر به عنوان مسئول بسیج دانشجویی یکی از دانشگاههای تهران در زمان ترکتازی اصحاب دوم خرداد و حاضر در تمامی میدانهای غائله 18 تیر ، دورانی مثل دوران امروز جنابعالی را طی کردیم و بعد از سی سال سنگ انقلاب رو به سینه زدن و بدون اینکه از انچه کردیم پشیمون بشیم تازه فهمیدیم در بسیاری از مواقع از صداقتمان سوئ استفاده شد و بس !!!
انشاءا.. شما به درد امثال ما گرفتار نشی !!! یا علی موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر جهان نیوز
Netherlands
چرا؟
Iran, Islamic Republic of
حاصل بصیرت اصولگرایان محترم ، معجزه هزاره سوم ، سخنرانی قرایی قرائت فرمودند البته خداییش حرفهایش درست بود
amir
United States
در متن اراجیف این معجزه شیطانی! اونجایی که به آیت الله آملی لاریجانی میگه دزد باباته!! بنظر شما "خداییش حرفهایش" واقعا درست بود؟!
جل الخالق!
حسن
Iran, Islamic Republic of
امیر جان حالا چرا پرچمت امریکاییه !!!! به خاطر فیلتر شکنه اینطور شده !!!
میدونی استفاده از فیلتر شکن جرمه و به خاطر همین جرم حاج اقا میتونه برات پرونده درست کنه و یا حداقل 225 روز بیندازدت انفرادی !!!! شوخی کردم اخوی با این نظری که گذاشتی و دفاع جانانه ای که از حاج اقا کردی اگر تقاضای رشوه هم بکنی و یا ....کسی باهات کاری نداره !!!!
خداوند به رهبر مظلوم و عزیزمان برای تحمل این اوضاع صبر عنایت فرماید .
amir
Iran, Islamic Republic of
بهت مثبت دادم برو حالشو ببر!
اولا پدر ما رو درآوردی بسکه زیر همه کامنتهای من نوشتی "خداوند به رهبر مظلوم و عزیزمان برای تحمل این اوضاع صبر عنایت فرماید"!
مرد حسابی! مگه طاقت رهبر عزیز رو من گرفتم که تو تقاضای صبر می کنی؟!
دوما دلِ خوشی از لاریجانیا ندارم ولی توهین و تهمت به پدر بزرگوار اونها رو هم روا نمیدونم، مگه اینکه شما دلسوختگان محمود! هرکاری رو برای نجات خودتون روا بدونید، که در اینصورت گناهش پای خودته!
سوما شغل بنده تجارته و معروفترین سایت تجاری دنیا، یعنی "علی بابا" تو ایران فیلتره. بنابراین تو ساعات کاری مجبورم از فیلترشکن برای شغلم استفاده کنم. گاهی پرچم آمریکا بالا میاد گاهی هم پرچم یه خرابچال دیگه!
تا حالا هم پامو از ایران بیرون نذاشتم چون چاله چوله های این مملکتو با کافه کاباره های آمریکا هم عوض نمیکنم!
همه این توضیحاتو دادم تا روشن شی وگرنه از هیچکسی هم غیر از خدا نمیترسم که بگم از فیلتر شکن استفاده میکنم. حالا جرمش هر چی که میخواد باشه.
حالا اگه دیگه امری نیست ما مرخص شیم!
یا علی
حسین
Netherlands
از چند خط صادقانه اخرت لذت بردم ،و ان شاءالله با نون حلال بچه های خوب تربیت کنی. اما در بعضی امور با شما مخالفت جدی/اساسی دارم
دست علی بهمراه شما و همه صالحان
amir
Iran, Islamic Republic of
دم شما گرم حسین آقا، ممنون.
عارضم خدمتتون که گذشت زمان خیلی از اختلافها رو حل میکنه. به امید اونروز که هیچ اختلافی بین هیچکدوم از مردم دنیا نباشه، انشاءاالله.
به نظر حقیر هر کسی تو مسیر خدا و پیغمبر (ص) و اهل بیت علیهم الصلوه والسلام قرار بگیره، قطعا با گذر زمان درستی کارش بهتر و بیشتر پدیدار میشه.
امیدوارم احمدی نژاد و طرفدارانش هم (که یکی از موارد اختلاف نظر ماست)، همین طور باشن و خدا کنه که من اشتباه کرده باشم.
در ضمن ممنون از دعای خیر شما، دست علی واقعا به همراه صالحان ، ولی بنده حقیر، گناهکارتر از این هستم ، که لیاقت همراهی دست امیرمومنان علی (ع) را داشته باشم.
یا علی
حامی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا افرادی معلوم الحال به دنبال راه راست و مستقیم درمعیت جناح ها ی چپ و راست کثیف سیاسی و ولایت معاشان هستندو رسیدن به آرمانها را حول اینان میدانند شما یا بی اطلاعید وچشمتان به دهان لیدر های اینان است ویا از قبل ارادت به آنان ذی نفعید وبه مطالباتی می رسیدودرقیمومیتشان هستید که گروه دوم تا باشند درخدمت آنانند پس تهمتها و دروغ و تخریب دکتر بی حساب نمی تواند باشد.
Iran, Islamic Republic of
امروز تو خبرها اومده بود که رئیس مجلس اندونزی به اتهام فساد مالی دستگیر شد و نظام شون هم بخطر نیفتاد ولی تو ایرا هر ننه من قمری که متهم بشه هم اسلام هم مسلمین و هم نظام و هم تمامی ارکان جامعه یهویی بخطر و انپاس می افته اون هم از نوع شدیدش .
Iran, Islamic Republic of
اون جا کسی نماینده ونشانه خدا نیست .بشرند...این جا همه مردان نورانی ومقدس هستند وذخیره نظام !!
Iran, Islamic Republic of
اینجا جمهوری اسلامیه
مردم از وفور آزادی و عدالت دارن خفه میشن
حمید بقایی چرا خواستار دادگاه غیر علنی است!!!
نکنه ریگی به کفش داره؟