جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
با پوشش اسکورت‌ها صورت می‌پذیرد

کمک‌رسانی در کرمانشاه پیچیده‌تر از بم

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 565577
رئیس سازمان امداد و نجات از توزیع ۵۰ کامیون چادر و اقلام زیستی در بین زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: همچنین چهارشنبه ۱۰ بالگرد کمک‌های مورد نیاز آسیب‌دیدگان را توزیع خواهند کرد.
کمک‌رسانی در کرمانشاه پیچیده‌تر از بم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم به کرمانشاه، مرتضی سلیمی با اشاره به این که مهمترین مشکل در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان عدم امنیت که توزیع اقلام و کمک‌ها است، اظهار داشت: کالاها و کمک‌های فراوانی تامین شده است و در صورت فراهم شدن امنیت لازم این اقلام بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر تصریح : همچنین فردا چهارشنبه در قالب 10 بالگرد اقلام زیستی بین روستاها زلزله‌زده توزیع می‌شود.

سلیمی با اشاره به این که 50 کامیون اقلام زیستی که شامل چادر، زیرانداز و... فقط از محتویات انبار هلال احمر است عنوان کرد: بنابراین هنوز آمار کالاهای اهدای مردم را اعلام نکردیم و این اقلام نیز کمک‌های قابل توجهی را در بر می‌گیرد.

وی با تشریح گلایه مردم در عدم توزیع مناسب چادر و کمک‌ها به برخی مشکلات امدادرسانی در زلزله کرمانشاه پرداخت و خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکلات توزیع کمک‌ها در این زلزله حتی از بم نیز پیچیده‌تر است و این مسئله باعث کندی توزیع اقلام و کمک‌ها به آسیب‌دیدگان شده است ولی خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده است با کمک نهادهای مختلف از جمله نیروهای مسلح هرچه سریعتر روند سریع توزیع چادر و اقلام زیستی بین آسیب‌دیدگان صورت پذیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *