جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بیانیه پارلمان آل خلیفه ضد ایران

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 565561
پارلمان بحرین با صدور بیانیه ای ادعاهای قبلی مقامات آل خلیفه را درباره ایران تکرار کرد.
بیانیه پارلمان آل خلیفه ضد ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر به نقل از رسانه های بحرینی، پارلمان بحرین امروز در بیانیه ای دخالت ایران در امور داخلی این کشور و اقدام ایران به حمایت، تغذیه مالی و آموزش عملیاتهای تروریستی در بحرین با هدف ایجاد آشوب، ویرانی، فتنه و تفرقه در آن را محکم نموده و آخرین نمونه این عملیات ها را انفجار خطوط انتقال نفت بحرین در منطقه بوری خواند.

در این بیانیه انفجار رخ داده در خطوط انتقال نفت بحرین را تروریستی و خطرناک توصیف و ادعا شده است: ثابت شده این عملیات تروریستی با حمایت ایران انجام گرفته است!  این اقدامات ایران از آغاز وقایع سال ۲۰۱۱ (اشاره به آغاز انقلاب ۱۴ فوریه) تا کنون منجر به کشته شدن ۲۲ پلیس و مجروحیت ۳۴۵۲ پلیس دیگر در بحرین شده که این اقدامات واضح ایران نیازمند تحرک سریع بین المللی، منطقه ای و عربی برای حفظ امنیت و استقرار بحرین است!

پارلمان بحرین مدعی شد: وقت آن رسیده تا دخالتهای ایران، طمع کشورگشایی و نقشه های توطئه آمیز آن بر ضد بحرین و دیگر کشورهای منطقه قاطعانه متوقف گردد، که از جمله آنها اقدام اخیر خصومت آمیز شبه نظامیان حوثی یمن به شلیک موشک بالستیک ساخت ایران از داخل خاک یمن به ریاض پایتخت کشور دوست و همسایه ما سعودی بود.
در بخش پایانی بیانیه مجلس بحرین از حکومت و پادشاه عربستان برای همکاری پس از انفجار در خطوط انتقال نفت بحرین و از سرگیری پمپاژ نفت خام به این خطوط توسط عربستان قدردانی نموده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *