جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
بحران در مدیریت بحران؛

نجفی در اولین آزمون مدیریت شهری مردود شد

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 565553
شهردار تهران در حالی که زلزله در نقاط جنوبی شهر تهران احساس شد در خانه خود ماند و روز بعد برای خالی نماندن عریضه به ستاد بحرام پایتخت رفت.
نجفی در اولین آزمون مدیریت شهری مردود شد
به گزارش جهان نيوز، زلزله‌ای که برخی از مناطق مرزی کشورمان را با خسارات شدیدی روبرو کرد و در بیشتر شهرهای کشور از جمله تهران احساس شد، با همه تلخی‌هایش آزمون خوبی برای مدیریت بحران بود.  
برخی از گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که زلزله برخی از مناطق جنوبی شهر تهران را نیز در نوردید و به طور خفیفی مردم تهران آنرا احساس کردند اما مدیریت شهر تهران در این حوزه چه کاری انجام داد؟
محمد علی نجفی که تا چند روز پیش در بستر بیماری به سبب کمر درد آرمیده بود، شب گذشته را نیز در خانه ماند و صبح روز بعد یعنی ۱۰ ساعت بعد به ستاد مدیریت بحران تهران رفت و از آن بازدید کرد تا نشان دهد که در این حوزه فعالیتی کرده است. این درحالی بود که این امکان وجود داشت که زلزله خسارات جانی و مالی را به پایتخت وارد کند.

شهردار تهران البته پیش از این مشکلات قلبی و عروقی هم داشته و به همین سبب بوده که با نوشتن نامه‌ای به رئیس‌جمهور از سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور استعفا داده است.
حال با این اوصاف معلوم نیست فردی که دارای مشکلات جسمانی حادی است چطور می‌خواهد در شرایط حاد و بحرانی کشور را مدیریت کند. در آزمون اول مدیریت بحران محمدعلی نجفی بسیار عقب ماند و بعد از استراحت شبانه به بازدید از ستاد بحران تهران رفت. معلوم نیست که شورای شهر تهران چگونه مدیریت پیچیده و گسترده کلانشهر تهران را به وی سپرده اند.

تصاویر زیر در ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در کانال تلگرام محمدعلی نجفی منتشر شده است.
 




منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا اگر این بی‌مبالاتی و اهمال را احمدی‌نژاد یا قالیباف کرده بودند، بیا و ببین دیوانه‌های زنجیره‌ای دولت اعتدال چه‌ها که نمی‌کردند.
Iran, Islamic Republic of
نگران نشو. عوضش به زبان کردی سنندجی برای مردم فارس زبان کرمانشاه تسلیت فرستاد.