پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سودی که ایران از حذف ایتالیا برد

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 565529
با حذف تیم ملی ایتالیا از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، تغییرات زیادی در سیدبندی این مسابقات مشخص شد.
سودی که ایران از حذف ایتالیا برد
به گزارش جهان نيوز، در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های ایتالیا و سوئد به مصاف هم رفتند که تقابل این ۲ تیم با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، اما با توجه به پیروزی یک بر صفر سوئدی‌ها در بازی رفت، شاگردان اندرسون به جام جهانی ۲۰۱۸ راه یافتند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در صورتی که به جام جهانی 2018 روسیه صعود می کرد، با رنکینگ 15 قطعا در گلدان 2 قرار می گرفت و احتمال داشت با شاگردان کی روش همگروه شود اما با حذف لاجوردی پوشان، کرواسی با رنکینگ 18 در سید دوم قرار گرفت و شاگردان اندرسون در سوئد نیز در گلدان سوم رفتند و در کنار ایران، ایسلند، کاستاریکا، تونس، مصر، سنگال قرار گرفتند.

با این وضعیت ایران و سوئد هم در یک سید قرار گرفتند و احتمال همگروهی این کشور در جام جهانی وجود ندارد.

همچنین کشور صربستان با رنکینگ 38 هم از گلدان 4 به سید سه رفت تا احتمال رویارویی یوزها و صرب ها هم در جام جهانی میسر نشود و با این وضعیت، شاگردان کی روش تنها با 4 تیم مراکش، نیجریه، پاناما و هندوراس (در صورت صعود) و نیوزلند (در صورت صعود) از سید چهارم همگروه می شود.

مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۱۰ آذر در کاخ کرملین روسیه برگزار خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *