جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شکایت ششمین زن از آزار جنسی بوش پدر+عکس

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 565521
پس از افشاگری پنج زن درباره فساد اخلاقی چهل و یکمین رئیس‌جمهور آمریکا، «روزلین کاریگان» ششمین بانویی است که از آزار جنسی بوش پدر پرده برداشت.
شکایت ششمین زن از آزار جنسی بوش پدر+عکس
به گزارش جهان نيوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ افشاگری درباره آزار جنسی «جرج ایچ دبلیو بوش»، رئیس جمهور اسبق آمریکا ادامه دارد. پس از افشاگری پنج زن از جمله دو بازیگر هالیوود درباره آزار جنسی چهل یکمین رئیس جمهور آمریکا، «روزلین کاریگان» ششمین بانویی است که از آزار جنسی بوش پدر پرده برداشت.

او در مصاحبه با مجله تایم گفت: در نوامبر ۲۰۰۳ مراسمی برای ماموران امنیتی و خانواده‌های آن‌ها در وودزلند تگزاس برگزار شد تا با رئیس جمهور پیشین دیدار کنند. در آن زمان، من ۱۴ سال داشتم و دیدار با رئیس جمهور را بهترین فرصت برای تحقق آرزوهایم که ورود به عرصه سیاست بود، یافتم.

وی ادامه داد: من فرصت یافتم با رئیس جمهور عکس بگیرم. در حالی که برای عکس گرفتن کنار رئیس جمهور ۷۹ ساله اسبق آمریکا ایستاده بودم، او مرا مورد آزار قرار داد. بدون شک، نخستین واکنش من به این حرکت وحشت بود. من واقعا از برخورد وی در این دیدار گیج شده بودم.

شکایت ششمین زن از آزار جنسی بوش پدر+ عکس
او که در حال حاضر 30 سال دارد، به تایم گفت: نگاهی به مادرم انداختم، ولی تا زمانی که رئیس جمهور آنجا بود چیزی نگفتم. یک نوجوان در آن لحظه چه حرفی می‌توانست به رئیس جمهور اسبق آمریکا بگوید.
بر اساس گزارش مجله تایم، تا کنون ۷ نفر از جمله خانواده و دوستان روزلین، گفته وی را تایید کرده اند. این مجله همچنین در تماسی که با «جیم مک گراث»، سخنگوی بوش داشت خواستار توضیح درباره این اتفاق شد. گراث در پاسخ گفت: این اقدام بدون شک با نیت قلبی نبوده است و رئیس جمهور از این که نباید باعث آزار و ناراحتی اطرافیانش شود، آگاه است.

پیش از این «هیتر لیند»، بازیگر ۳۴ ساله و «جوردانا گرولنیک»، بازیگر زن هالیوودی فاش کردند آن‌ها نیز تجربه آزار جنسی از سوی «جرج ایچ دابلیو بوش» را داشته اند که مراتب عذرخواهی بوش را به دنبال داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *