جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
متن کامل صحبت های ونتورا در شب تلخ آتزوری

از ایتالیا معذرت می خواهم ولی....

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 565458
جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا، اعلام کرد که به دلیل ناکامی تیمش در رسیدن به جام جهانی از مردم کشورش عذرخواهی می کند، اما تاکید کرد که تیمش کم کاری نکرده است.
از ایتالیا معذرت می خواهم ولی....
به گزارش جهان نيوز، ایتالیا که در دیدار رفت پلی آف جام جهانی مقابل سوئد با یک گل شکست خورد، در دیدار دیشب در سن سیرو موفق به جبران این نتیجه نشد و از رسیدن به جام جهانی بازماند. ونتورا در کنفرانس مطبوعاتی شایعه استعفایش را تکذیب کرد، اما از مردم کشورش به دلیل این ناکامی عذرخواهی کرد.
در رختکن استعفا دادید؟
نه در رختکن راجع به استعفا حرفی زده نشد. رختکن جای مناسبی برای صحبت راجع به این طور مسائل نیست. از نتیجه ای که گرفتیم متاسفم و تنها می‌توانم بگویم که از لحاظ ورزشی برای ما این حذف بسیار سنگین است، زیرا من مطمئن بودم که امشب می‌توانیم صعود کنیم؛ ولی فوتبال همیشه همین بوده است. سال‌ها فوتبال را می‌شناسم و باید این نتیجه را قبول کرد.
افتخار می‌کنم که بخشی از تیم ملی ایتالیا بوده ام. افتخار می‌کنم که با قهرمانان بزرگ و جوانانی که در حال پیشرفت هستند، کار کردم. متاسفم به خاطر اتفاقاتی که امشب رخ داد و برای بار هزارم متوجه شدم که مردم ایتالیا چه شور و انگیزه و هیجانی دارند. از همه به خاطر حمایتی که از ما کردند، ممنونم و لیاقت مردم و تیم ما بیش از این بود.
 
اینکه شما در این شرایط هستید مسئولیت سنگینی است.  آیا استعفا خواهید داد؟
این چیزی‌ است که با فدراسیون درباره اش صحبت خواهیم کرد و تصمیم گیری خواهد شد.
 
همانطور که می‌دانید بوفون، کیه لینی، ده روسی و بارزالی بازنشسته شده اند. با رئیس فدراسیون پس از این اتفاقات چگونه صحبت خواهید کرد؟
لحن ما برای این صحبت، لحنی معمولی خواهد بود و نوع خاصی از صحبت کردن وجود نخواهد داشت. هدف ما جام جهانی بود، هدف فدراسیون جام جهانی بود، هدف همه جام جهانی بود؛ ولی این اتفاق میسر نشد و از این بابت متاسفم. در مورد اینکه شرایط بازیکنان چگونه خواهد بود باید بگویم که با تمام بازیکنان صحبت کردم. هر کسی تصمیمش را گرفته و نمی‌توانیم راجع به آنها حرف بزنیم. الان فقط می‌توانیم راجع به امشب صحبت کنیم و نه آینده.
 
 

 
 
بزرگترین اشتباهی که مرتکب شدید چه بود؟ از این اتفاق بدتر چه خواهد بود که شما را به استعفا برساند؟
من گفتم که راجع به استعفا صحبت نکردم، اگر راجع به موضوعی صحبت کرده بودم، می‌توانستم حالا درباره اش صحبت کنم. من قبلا هم گفته بودم که منتظر رسیدن به پلی آف بودیم. اینطور شد که به سوئد خوردیم و شما دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد. فوتبال اینگونه است. باید این شکست را قبول کرد و این صحبت ها فایده ای ندارد.
 
آقای سرمربی شما هنوز دلیلی برای اینکه استعفا ندهید، می‌بینید؟
الان واقعا روحیه مناسبی برای فکر کردن و تصمیم گیری درباره این موضوع را ندارم. در آینده همه چیز مشخص خواهد شد. باید خودم فکر کنم، باید با فدراسیون مشاوره کنم و پس از آن هر تصمیمی بگیرم قابل قبول خواهد بود.
 
بعد از این سقوط می‌خواهید از ایتالیایی ها معذرت بخواهید؟
بله حتما بله، از نتیجه معذرت می‌خواهم. البته به خاطر کارهای نکرده معذرتی نمی‌خواهم، زیرا تمام تلاشم را انجام دادم؛ ولی به خاطر نتیجه متاسفم.
 
سقوط شاید پس از بازی با اسپانیا در مادرید شروع شد. چرا اوضاع اینگونه شد؟
نمی‌شود اینطور صحبت کرد. این صحبت‌هایی است که الان مطرح می‌کنیم و به شکست امشب بستگی دارند. الان یکی از خبرنگاران می‌گویند باید از ایتالیا معذرت بخواهید. درست است، ولی این دلیل نمی‌شود که بگوییم ما تمام تلاشمان را انجام ندادیم.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *