جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خرید و فروش خانه به راحتی یک کلیک

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 564978
فرصت زیادی ندارد تا خانه اش را عوض کند. مدارس در حال باز شدن هستند و به دلیل داشتن دو فرزند مجبور است هر چه زودتر در محله مورد نظرش خانه ای بیابد و آنها را در مدارس همان محله ثبت نام کند. اما با کدام وقت؟
به گزارش جهان نيوز؛ هر روز تا عصر سر کار است و بعد از آن هم آنقدر خسته می شود که توان آن را ندارد پا به پای مشاور املاک خانه به خانه بچرخد و هر روز هم ناامید تر از قبل  به منزل فعلی اش باز گردد. مدتها است تصمیم دارد تهران را به قصد مهرشهر ترک کند. آلودگی هوا، ترافیک، شلوغی و دوری از اقوامی که همگی کرج زندگی می کنند، دلایل محکمی هستند که باعث شده این خانواده قصد ترک تهران به سمت مهرشهر را داشته باشند، اما این تنها یک تصمیم است. آنها حتی وقت نکرده اند یک بار هم به مهرشهر بروند.
شاید در دنیای جدید و گسترش روز افزون اینترنت و رشد امکانات فضای مجازی، این نوع دغدغه ها، دیگر جایگاهی که باید را نداشته باشند زیرا با چند کلیک به راحتی می توان مشکل را حل کرد.
دیگر لازم نیست در روزگاری که بزرگ ترین معاملات جهانی تنها از طریق اینترنت انجام می شوند، برای خرید خانه از این شهر به آن شهر برویم و حق مشاوره بدهیم تا بنگاهی ها برایمان خانه پیدا کنند. کافی است بخواهیم دنیای گذشته را رها کنیم و در مسیر زندگی امروزی قدم برداریم . آن وقت است که نه تنها خرید خانه برایمان سخت نیست، بلکه بسیار بسیار لذت بخش خواهد شد.
راحت ترین راه برای خرید و فروش خانه
می خواهیم یکی از ساده ترین و البته سریع ترین و ارزانترین راه هایی که شما را به سمت خرید خانه راهنمایی می کند، معرفی کنیم. سایت ساکنین دقیقا همان چیزی است که در جست و جوی آن هستید. دیگر لازم نیست برای خرید خانه منطقه به منطقه بگردید و در نهایت خستگی را با خود به خانه آورید. دیگر لازم نیست برای فروش خانه تان هزینه های تبلیغات بسیاری را متحمل شوید و هر روز ساعت ها وقت بگذارید تا مشتری ها یک به یک به خانه تان بیایند شاید در نهایت یکی از آنها خانه را بپسندد.
شاید در دنیای جدید انجام دادن این کارها بسیار عجیب باشد زیرا مسیرهایی سر راهمان قرار گرفته است که راحت ترین ها را برایمان به ارمغان می آورد. اگر قصد فروش خانه در تهران و سایر شهرهای ایران را دارید، تنها کافی است به سایت ساکنین مراجعه کنید و آگهی رایگان ملک خود را در این سایت قرار دهید.
سایت ساکنین و امکاناتش
یکی از مهمترین ویژگی هایی که سایت ساکنین دارد این است که شما به همراه اطلاعات منزل می توانید 14 عکس از آن تهیه کنید یا حتی فیلمی از خانه خود بگیرید و روی سایت بارگذاری کنید. شما با این کار چندین هدف را پی گرفته اید، اول آن که هزینه ای بابت فروش خانه و آگهی آن پرداخت نکرده اید، در درجه دوم شما با قرار دادن فیلم و یا عکس های متعدد از خانه تان، کلیتی از آن را به مشتری نشان داده اید و به او کمک کرده اید تا به واسطه این عکس ها شِمای کلی خانه تان را ببیند و اگر در نگاه اول آن عکس ها را راضی کننده یافت، آن وقت به خانه تان بیاید و آن را ببیند. همین امر باعث می شود تنها افرادی به منزل شما بیایند که کلیت آن را پسندیده اند و افراد دیگری که تنها قصد گرفتن وقتتان را دارند، به سمت خانه شما نیایند.
راحت ترین راه خرید خانه
از طرف دیگر اگر خریدار هستید، کافی است به سایت ساکنین مراجعه کنید و ویژگی های خانه مورد نظرتان را به همراه بودجه ای که برای خرید خانه در دست دارید، به سایت بدهید آن وقت است سایت بهترین پیشنهادات را به شما می دهد و شما می توانید از میان آنها بهترین خانه را برای خود انتخاب کنید.
چه چیز بهتر از این که شما بدون هیچ واسطه ای با فروشنده در ارتباط باشید و نیازی به پرداخت حق مشاوره نداشته باشید. در واقع این سایت به شما کمک می کند تا در صورتی که قصد خرید خانه در مهرشهر، کرج، تهران و یا سایر شهرهای ایران را دارید، به صورت رایگان اگهی ها را ببینید و از میان آنها، مناسب ترین را انتخاب کرده و با مالک آن در ارتباط باشید.
مهرشهر با اگهی های فراوان ملک در ساکنین
سایت ساکنین کمک بسیاری به افرادی می کند که در جست و جوی خرید آپارتمان و خانه در مهرشهر هستند. تعداد آگهی های بالا با قیمت، متراژ، امکانات و خیابان های گوناگون در مهرشهر به شما کمک می کند تا به راحتی از میان آنها، متناسب با نیاز و بودجه ای که دارید، انتخاب کنید و از خرید ملک در مهرشهر لذت ببرید.
همچنین آگهی رایگان ملک در مهرشهر این امکان را به فروشنده ها داده است تا با فروش آپارتمان در مهرشهر بدون پرداخت حق مشاوره، معامله ای با صرفه داشته باشند. البته این را هم بگوییم که در صورت تمایل شما می توانید با پرداخت مبلغی بسیار کم به نسبت آگهی در روزنامه، ملک خود را به صورت ویژه تبلیغ کنید و مطمئن باشید خریدار مورد نظر، آن را خواهد دید و با شما تماس خواهد گرفت.
در خانه بنشینید و خرید و فروش کنید
یکی از مهمترین مشکلاتی که همگام خرید خانه با آن مواجه هستیم این است که باید مدام میان بنگاهی ها در رفت و آمد باشیم و خانه به خانه بچرخیم تا ملک مورد نظر را بیابیم . این اتفاق زمانی سخت تر می شود که قصد مهاجرت از شهری به شهر دیگر را نیز داشته باشیم. آن وقت است که رفت و آمد هر روزه به شهر مورد نظر سخت و طاقت فرسا خواهد بود. اما کافی است این کار را
از طریق سایت ساکنین https://www.sakenin.com 
انجام دهید. آن وقت است که به راحتی با دیدن عکس خانه ها و تماس تلفنی با صاحب ملک می توانید خانه مورد نظر را پیدا کرده و نهایتا یک بار به آن شهر بروید و در مرحله آخر خانه را حضوری ببینید.
پس نیازی نیست خرید و فروش خانه را به خودمان سخت بگیریم و کافی است از امکاناتی که در قرن بیست و یک در اختیارمان گذاشته شده است، بهره مند شوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *