دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
آیت‌الله مجتهدشبستری:

نشست‌های سران قواوحدت کشوررانشان می‌دهد

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 564856
عضو مجلس خبرگان گفت: آمریکا و اذنابش تمام توان خود را برای مقابله با ملت ایران به کار گرفته‌اند بنابراین باید وحدتمان را حفظ و تقویت کنیم.
نشست‌های سران قواوحدت کشوررانشان می‌دهد
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری درباره اهمیت وحدت داخلی و همبستگی جریان‌های سیاسی، اظهار کرد: آمریکا و اذنابش تمام توان خود را برای نابودی اسلام و مقابله با ملت ایران به کار گرفته‌اند و برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: سیاستمداران غربی با استفاده از جنگ روانی در پی مقابله با انقلاب ایران و ارزش‌های اسلامی هستند و نفوذ در فرهنگ کشورهای اسلامی یکی از ابزارهای آنها برای ایجاد جنگ روانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امام خمینی(ره) بارها در بیاناتشان ملت ایران را به حفظ وحدت و اتحاد سفارش کردند، به این جهت که  وحدت عموم ملت را رمز پیروزی می دانستند.

آیت‌الله مجتهد شبستری با بیان اینکه  در شرایط فعلی باید در مقابل دشمن خارجی وحدت کشور را حفظ و آن را تقویت کنیم، به جلسات سران قوا اشاره کرد و گفت:  نشست‌های مشترکی که سران قوا برگزار می‌کنند بسیار تاثیرگذار است چرا که نشان دهنده وحدت داخلی است.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است که سران قوا در مباحث داخلی نظراتی مختلفی داشته باشند، این تفاوت دیدگاه‌ها کاملا طبیعی است اما به خوبی و به درستی نشان دادند که در مورد مسائل خارجی و دشمنان وحدت دارند و تاثیر این مهم در جامعه مثبت است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *