جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

قرض ۴۰۰ میلیارد تومانی دولت برای حقوق

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۷
کد مطلب: 564701
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در نیمه نخست امسال ۴۰۰ میلیارد تومان از خزانه قرض کرده است که این مبلغ بابت حقوق، مزایا و هزینه داخلی ادارات دولت بوده است.
قرض ۴۰۰ میلیارد تومانی دولت برای حقوق
به گزارش جهان نيوز؛ محمد حسینی با اشاره به شرایط پیچیده امروز کشور اظهار کرد: بی‌شک تمام اقشار و نهادها دلسوز نظام هستند و باید در عمل نیز همراهی خود را نشان دهند.
وی با یادآوری بالا بودن هزینه‌های جاری کشور تصریح کرد: در ۶ ماه نخست امسال دولت ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از محل فروش نفت، مالیات، فروش اوراق کسب کرده، در حالی که ۱۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه جاری پرداخت کرده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در این مدت ۴۰۰ میلیارد تومان از خزانه قرض کرده است که این مبلغ بابت حقوق، مزایا و هزینه داخلی ادارات دولت بوده است.
حسینی گفت: مردم انتظار انجام طرح‌هایی از جمله آسفالت، طرح هادی، جاده و اقدامات زیربنایی دارند، با توجه به هزینه‌های جاری همه پول صرف پرداخت به نهادهای دولتی شده به طوری که حتی مالیات نیز به خودمان برگشته است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: باید همه با هم به جای هزینه‌تراشی به داد این مملکت برسیم و هر یک در جایگاه خودمان کمک کنیم همان‌گونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با مشکلات ساختیم.
حسینی اظهار کرد: گاهی یک ایده خوب می‌تواند نجات‌بخش باشد که در این راستا باید به فکر طرح‌های سازنده برای ساختن و آباد کردن هر چه بیشتر میهن اسلامی باشیم.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا ما بعد از چندين دهه هنوزاز وضعيت لبه تيغ بيرون نمي آييم و هميشه شعار صرفه جويي و ايستادگي در برابر مشكلات و كمبود پول و بودجه ،‌پاشنه آشيل مديراني است كه نا كار آمدي خود را با ايجاد وضعيت اضطراري توجيه ميكنند. بالاخره اين برنامه هاي جامع مديران كه شعارهاي انتخاباتي آنها بود اجرايي و محقق نميشود...