شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

انعکاس واکنش‌ کارشناسان به توقیف کیهان

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 564581
توقیف دو روزه روزنامه کیهان طی چند روز گذشته، بازتاب فراوانی در فضای مجازی و همچنین رسانه‌های مکتوب و دیجیتال داشته است که بخشی از این بازتاب‌ها در کانال کیهان منعکس شده است.
انعکاس واکنش‌ کارشناسان به توقیف کیهان
به گزارش جهان نيوز، توقیف دو روزه روزنامه کیهان به بهانه تیتر ضد سعودی و در حمایت از مقاومت مظلومانه مردم یمن، طی چند روز گذشته بازتاب فراوانی در فضای مجازی، کانال‌های تلگرامی و همچنین رسانه‌های مکتوب و دیجیتال داشته است.

بسیاری از کارشناسان سیاسی و رسانه، جمعی از نمایندگان مردم در خانه ملت و تعداد زیادی از اصحاب رسانه به رفتار دوگانه دولت در برخورد با رسانه‌ها انتقاد کرده و این نوع عملکرد را ناقض اصل آزادی بیان و حقوق اولیه مطبوعات دانستند.

برخی از این واکنش‌ها و اظهارنظرها در کانال تگرامی کیهان به آدرس https://telegram.me/kayhan_news انعکاس یافته است که مخاطبان می‌توانند با مراجعه به کانال مذکور از آنها مطلع گردند.

خبرگزاری فارس نیز در این راستا نظر برخی کارشناسان سیاسی و نمایندگان مجلس و دانشجویان را جویا شده بود که در سایت انعکاس یافته است.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *