يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

تهدید به قتل با "تربیت ورزشی" ؟!

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 561932
پسر رئیس یک فدراسیون ورزشی در پیج شخصی خود در اینستاگرام یک خبرنگار فعال در حوزه ورزش را به قتل تهدید کرد.
تهدید به قتل با "تربیت ورزشی" ؟!
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، تصویر صفحه اینستاگرام پسر رئیس یک فدراسیون ورزشی به دست خبرنگار میزان رسید که در آن این فرد خبرنگار یک رسانه را تهدید به قتل کرده بود.

بنا بر این گزارش؛ در پست ارسال شده روی صفحه اینستاگرام این فرد که حاوی مطالب زننده و ناسزا به خبرنگار مورد اشاره و خانواده وی است عنوان شده که «هر کجایی که تو را ببینم چاقو را در گلویت فرو می‌کنم».

در پی اطلاع خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان از این پست با خبرنگار مورد تهدید قرار گرفته تماسی برقرار کردیم که وی عنوان کرد چندی قبل مطلبی در نقد مدیریت یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی منتشر کرده و تهدید‌ها از همان زمان در مورد وی آغاز شده است.

این خبرنگار ورزشی در ادامه گفت: تهدید‌های این فرد به ایسنتاگرام محدود نشده است و وی روی خط تلفن همراه او هم پیام‌های تهدید آمیزی را ارسال می‌کند.

نام فرد تهدید کننده، فدراسیون ورزشی مورد اشاره و خبرنگار تهدید به قتل شده نزد خبرگزاری میزان محفوظ است و در صورت لزوم در اختیار حراست وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *