سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

کشف بیش از 10 تن قرص نیروزای تقلبی در نظرآباد

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 561684
دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد استان البرز گفت: بیش از 10 تن قرص نیروزای تقلبی که با برچسب اصلی تولید می‌شد در شهرک صنعتی سپهر این شهرستان کشف شد.
کشف بیش از 10 تن قرص نیروزای تقلبی در نظرآباد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، محمد قیومی افزود: این قرص‌های نیروزای تقلبی برای توزیع در باشگاه‌های بدنسازی تولید شده بود.

وی با اشاره به اینکه قرص‌های مکشوفه فاقد پروانه تولید و در شکل و بسته‌بندی مارک‌های معتبر تولید می‌شد اظهار داشت: ارزش ریالی این اقلام تقلبی حدود چهار میلیارد ریال است.

قیومی درباره جزئیات بازداشت عوامل تولید این داروها گفت: در این زمینه یک نفر تولید کننده دستگیر و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی از قصد تولیدکننده برای پرداخت رشوه نیز خبر داد وافزود: این فرد در حین کشف اقلام تقلبی قصد داشته با پرداخت رشوه 500 میلیون ریالی ماموران نیروی انتظامی را تطمیع کند که با هوشیاری ماموران، وجه رشوه نیز توقیف و برای وی به دلیل پرداخت رشوه پرونده‌ جداگانه تشکیل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *