سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
رئیس سازمان اوقاف:

۱۰ هزار وقف علم و فناوری در کشور ثبت شده است

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب: 561117
رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار وقف در حوزه علم و فناوری در کشور به ثبت رسیده خواستار تلاش و همیاری همه دستگاهها برای گسترش وقف در حوزه علم و فناوری و کمک به رشد علمی کشور شد.
۱۰ هزار وقف علم و فناوری در کشور ثبت شده است
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی محمدی درباره ضرورت توجه به وقف در حوزه علم و فناوری اظهار کرد: ما در حوزه‌ها و عرصه‌های دانشگاهی، علمی، آموزشی، فرهنگی و درمانی موقوفات داریم اما با توجه به نیاز کشور لازم است در حوزه علم و فناوری این وقف‌ها گسترش یابد.

وی یکی از الزامات  امروز کشور را وقف برای تولید علم و فناوری دانست و گفت: لازم است در این زمینه همه دستگاهها و نهادها کمک کنند تا این وقف گسترش یابد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید مقام معظم رهبری به گسترش وقف برای علم و فناوری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: 10 هزار وقف علم و فناوری در کشور ثبت شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: توسعه علمی و رشد فناوری می‌تواند موجب ارتقاء و پیشرفت علمی و اقتصادی کشور شود و نیاز است در این زمینه سهم وقف گسترش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *