يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

مأموریت مدیران مدارس «مدرسه‌داری» نیست

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 560281
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدیران مدارس فراموش نکنند که مأموریت ما مدرسه‌داری نیست، گفت: برخی مدارس از برگزاری شوراهای دانش‌آموزی خودداری می‌کنند.
مأموریت مدیران مدارس «مدرسه‌داری» نیست
به گزارش جهان نيوز، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش امروز در بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی که در دبیرستان دخترانه دوره اول راهیان فضیلت منطقه 2 تهران برگزار شد با اشاره به اهمیت فعالیت شوراهای دانش‌آموزی در مدارس، اظهار داشت: از مدیران مدارس می‌خواهم فراموش نکنند که مأموریت ما مدرسه‌داری نیست، چرا که اگر مأموریت خود را اینطور بدانیم، شوراها مزاحم به حساب می‌آیند. 
وی ادامه داد: اگر هدف تربیت دانش‌آموز باشد، شوراها از بسترهای تربیت دانش‌آموز هستند و باید دانش‌آموزان در تصمیم‌گیری‌های مدرسه مشارکت داشته باشند و از همین سنین، تمرین واقعی در این خصوص را انجام دهند. 
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه باید مشارکت را در عمل به دانش‌آموزان آموزش دهیم، گفت: مدیر مدرسه باید شرایط لازم برای مشارکت را فراهم کند. 
فیض تصریح کرد: در سطح کشور مدارس دولتی و غیردولتی را شاهد هستیم که ورودی به شوراهای دانش‌آموزی، اردوها و فعالیت‌های فوق برنامه نمی‌کنند، چرا که برای آنها ایجاد دردسر می‌کند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *