دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
معاون آستان قدس رضوی:

پیوست فرهنگی زائر شهر رضوی ابلاغ شد

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 560226
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت:‌ پیوست فرهنگی زائر شهر از سوی قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی به موسسه خدمات زائر شهر رضوی ابلاغ شد.
پیوست فرهنگی زائر شهر رضوی ابلاغ شد
به گزارش جهان نيوز به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بذرگری هاشمی در جلسه شورای مدیران سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در زائر شهر اظهار داشت: ‌موضوع پیوست فرهنگی با رویکرد جدید آستان قدس رضوی ناظر به مصادیق مختلف به جهت مأموریت فرهنگی آستان قدس رضوی است. اگر کار علمی،‌ اقتصادی،‌ پژوهشی و عمرانی در آستان قدس رضوی انجام می‌شود، دارای استراتژی جدی است که صرفاً به چارچوب حرم مطهر رضوی منحصر نمی‌شود.

وی عنوان کرد:‌ هر سخت‌افزار و نرم‌افزاری که در آستان قدس رضوی در حال شکل‌گیری است، باید قبل از شکل‌گیری پیوست فرهنگی مشخصی داشته باشد. مدیریت پیوست فرهنگی در سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ایجاد شده است تا موضوع پیوست فرهنگی را در مجموعه آستان قدس رضوی مدیریت کند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت:‌ بخش مالی پیوست فرهنگی به میزانی اهمیت داشت است که در بودجه 96 برای آن برنامه‌ریزی‌ شده است. موضوع پیوست فرهنگی زائر شهر را از اواخر سال گذشته شروع کرده‌ایم و اولین اقدام ابلاغی این موضوع بوده است. پیوست فرهنگی زائر شهر با مطالعات میدانی در زمینه نسبت زائر شهر با زائران و حرم مطهر و با در نظر گرفتن مسائل کلان مورد بررسی قرارگرفته است.

بذرگری هاشمی خاطرنشان کرد:‌ پیوست فرهنگی زائر شهر پس از جمع‌بندی در کمیسیون تخصصی فرهنگی آستان قدس رضوی به تائید قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی رسید و مقرر شده گزارش اجرای پیوست فرهنگی هر سه ماه یک‌بار ارائه شود. نظرات همه بخش‌ها و مدیریت‌های آستان قدس رضوی برای بررسی در این پیوست فرهنگی پذیرفته می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *