جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
امیر سرتیپ آراسته:

تاریخ دفاع مقدس انسان ساز است

سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 559968
رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: اریخ دفاع مقدس تاریخ انسان ساز است و افردای که در جنگ بودند خود انسان ساز هستند و باید از این تجربیات بهره برد.
تاریخ دفاع مقدس انسان ساز است
به گزارش جهان نيوز، امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در مراسم افتتاحیه سومین دوره معارف جنگ شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: فرماندهان شایسته قرارگاه پدافند هوایی خاتم انبیاء (ص) توانستند پدافند هواپایه را زمین پایه و در کنار آن به خوبی از پدافند هوا پایه استفاده و این علوم را بومی کنند که کار بسیار بزرگی است.
وی با اشاره به دفاع مقدس گفت: تاریخ دفاع مقدس تاریخ انسان ساز است و افرادی که در جنگ بودند، خود انسان ساز هستند و باید از این تجربیات بهره برد.
امیر آراسته با تاکید بر انسان ساز بودن دفاع مقدس افزود: از ۳۶ میلیون نفر جمعیت ایران در زمان جنگ ۳۲ میلیون نفر مستقیم و موثر در جنگ حضور داشتند و این یعنی بیش از ۹۰ درصد مردم ما درگیر جنگ بودند. این تاریخ انسان ساز است و اگر دشمن جرئت تهاجم به ایران را ندارد به دلیل همین دفاع مقدس و تجربیات آن است.
رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی، با اشاره به شبهه افکنی های رسانه های بیگانه گفت: باید با کار فرهنگی و روشن گری مقابل این دشمنی ها ایستاد.
امیر آراسته با اشاره به دیدار صورت گرفته با فرمانده معظم کل قوا، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار فرمودند هنوز در انتقال تجارب جنگ کار بزرگی انجام نشده است.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *