پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

اعلام تمهیدات امدادی دربی 85 تهران

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 559510
معاون عملیات اورژانس تهران تاکید کرد: تمامی پایگاههای نزدیک ورزشگاه از صبح روز بازی تا تخلیه کامل تماشاگران در اماده باش هستند.
اعلام تمهیدات امدادی دربی 85 تهران
به گزارش جهان نيوز، اسماعیل فراهانی اظهار داشت: برای دربی 85 تمهیدات امدادی توسط اورژانس تهران در نظر گرفته شده است.ناوگان امدادی اورژانس در تمامی مسیرهای منتهی به استادیوم، اطراف و داخل ورزشگاه ناوگان مستقر شده و به فوتبال دوستان خدمت رسانی می کند.

وی ادامه داد: مدیر جانشین ناحیه غرب اورژانس به عنوان فرمانده عملیاتی میدان در ورزشگاه حضور دارد. همچنین تمامی پایگاههای نزدیک ورزشگاه از صبح روز بازی تا تخلیه کامل تماشاگران در اماده باش هستند.

معاون عملیات اورژانس تهران تاکید کرد: مرکز تماس اورژانس 115 در روز برگزاری دربی در اماده باش برای تماس های احتمالی هستند.

فراهانی افزود: برای پوشش امدادی بهتر مسابقه دو دستگاه اتوبوس آمبولانس،10 دستگاه آمبولانس،چهار دستگاه موتور لانس و یک خودرو فرماندهی عملیات درنظر گرفته شده است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *