جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

تشویق کارمندان به سقط جنین درکلینیک انگلیس

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 559426
زنان باردار در انگلیس در معروف‌ترین کلینیک انگلیس به سقط جنین تشویق می شوند.
تشویق کارمندان به سقط جنین درکلینیک انگلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم به نقل از ستاد حقوق بشر قوه‌قضاییه،‌ یکی از بزرگترین کلینیک‌های سقط جنین در انگلیس برای کارمندان خود در صورت تشویق زنان به سقط جنین پاداش تعیین می‌کند.

به گزارش ایندیپندنت، در سراسر انگلیس 70  شعبه کلینیک "ماری استپس" وجود دارد که سقط جنین در آن‌ها با نظارت سازمان خدمات درمانی ملی صورت می‌گیرد.

در همه این 70 کلینیک، بازرسین ملی شواهدی دال بر وجود سیاستی که در آن کارکنان به زنانی که از سقط جنین منصرف شده‌اند تماس گرفته و برای آن‌ها قرار ملاقات کرده‌اند را یافته‌اند.

در طول مراجعه‌ها نیز همراهان زن باردار، که احتمال منصرف کردن او از سقط را دارند، اجازه ورود ندارند.
همچنین بخوانید:

آمار نگران‌کننده تجاوز به 30000 کودک انگلیسی در مدارس
بازرسین همچنین از مراجعه  دختران زیر 16 سال به این کلینیک‌ها  و اقدام به سقط بدون مطلع کردن آن ها از عواقب و خطرات این کار ابراز نگرانی کردند.

به گفته کلارا کمپل از خیریه "زندگی"، این کار ماهیت واقعی درآمدطلبی صنعت سقط جنین را نشان می‌دهد.

دسامبر 2016، کمیته  کیفیت درمانی بیش از 2600 حادثه جدی در کلینیک های ماری استپس در سراسر این کشور  را اعلام کرد که بر اساس این گزارشات، این کلینیک ها از روش های ایمنی اولیه پیروی نکرده و بنابراین، موقتا انجام جراحی های سقط جنین در این کلینیک ها متوقف شده است.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *