پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
شگفت انگیز ها از سد لاروخا عبور می کنند؟

اسپانیای مدعی مقابل ایران شگفتی ساز

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 559304
تیم مدعی و قدرتمند اسپانیا در دیدار امروز خود در جام جهانی نوجوانان به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.
اسپانیای مدعی مقابل ایران شگفتی ساز
به گزارش جهان نيوز، تیم ریشه دار لاروخا که سابقه 3 بار حضور در فینال را در کارنامه دارد با قدرت تا این مرحله پیش رفته است اما تیم شگفت انگیز آسیایی نیز نمایش قدرتمندانه ای تا رسیدن به این مرحله و حضور در جمع 8 تیم برتر مسابقات از خود نشان داده است.
 
 

 
 
اسپانیا در این رقابت ها تا امروز نمایش بسیار خوبی داشته و غلبه بر فرانسه به عنوان یکی از قدرت های بزرگ جهان باعث افزایش اعتماد به نفس آنها نیز شده است. لاروخا تیمی باکیفیت و پر از بازیکنان با استعداد است که گزینه های زیادی را پیش روی ساتیاگو دنیا سرمربی این تیم قرار داده است.
 
دنیا در این مسابقات به آبل رویز که از محصولات آکادمی لاماسیا در ایالت کاتالونیاست اعتماد کرد و این بازیکن نیز با نمایش بسیار خوب خود برابر فرانسه پاسخ اعتماد سرمربی خود را به بهترین نحو داد و در کنار او نیز ستارگان جوانی مانند فران تورس، سرجیو گومز و آنتونیو بلانکو فرصت های خوبی را برای رویز و دیگر بازیکنان ایجاد می کنند.
 
 

 
 
رویز در ماه های اخیر درخشش فراوانی در تیم ملی اسپانیا داشته و همین حالا نیز با به ثمر رساندن 21 گل تبدیل به بهترین گلزن این تیم در رده زیر 17 سال شده است. دیگر ستاره لاروخا خوان میراندا است که او نیز بازیکن آکادمی جوانان بارسلوناست و به عنوان مهاجم سوم در خط حمله این تیم ظاهر می شود. میراندا موفق شد گل تساوی بخش را برابر فرانسه به ثمر برساند و رویز نیز کار خروس ها را تمام کرد.
 
اسپانیا در این مسابقات از همان ابتدا تیمی قدرتمند نشان داد و حالا حذف تیمی مدعی مانند فرانسه باعث افزایش اعتماد به نفس آنها نیز شده است. البته قهرمان بازی های زیر 17 سال اروپا این مسابقات را خیلی خوب آغاز نکرد و در همان ابتدا و در حالیکه از برزیل پیش بود در نهایت مغلوب این تیم شد اما در دیدارهای بعدی با غلبه بر نیجریه و کره شمالی راهی دور بعد شد.
 
 

 
 
 
بزرگترین امتحان لاروخا در این بازی ها دیدار برابر فرانسه در مرحله قبل بود که آنها در آن سربلند بودند اما حالا باید در برابر تیمی قرار بگیرند که به تازگی با 4 گل موفق به غلبه بر آلمان شده است. این اولین بار است که تیم ملی ایران تا این مرحله از مسابقات بالا آمده است و بازیکنان جوان این تیم مشتاقانه قصد دارند به پیشروی خود در جام جهانی استمرار بخشند.
 
ایران در این مسابقات موفق به زدن 12 گل شده و تنها 2 گل دریافت کرده است و با ثبت کارنامه موفق 4 پیروزی در 4 دیدار حریف قدرتمندی به شمار می آید. آنها در مرحله قبل نیز موفق شدند 1-2 مکزیک را مغلوب کنند. در ورژن قدیمی این مسابقات تیم ملی ایران یک بار در بین 3 بار حضور خود موفق به رسیدن به جمع 8 تیم شده بود
 
لیست بازیکنان دو تیم:
 
اسپانیا:
 
آلوارو فرناندز، متئو جوئوم، خوان میراندا، هوگو گیلامون، ویکتور چاست، آنتونیو بلانکو، فران تورس، محمد موخلیس، آبل رویز، سرجیو گومز، ناچو دیاز، پدرو رویز. مارک ویدال، آلوارو گارسیا، اریک گارسیا، دیگو پمپین، خوزه لارا، سزار گیلابرت، کارلوس بیتیا، ویکتور پریا، آلفونسو پاستور
 
ایران:
 
دروازه بان ها:
 
علی غلام زاده(فولاد خوزستان)، مبین عشایر(ملوان بندرانزلی) و امیر جانی پور(سایپا)
 
مدافعان:
 
علی ستاوی(فولاد خوزستان)، احمد جلیلی(فولاد خوزستان)، امیر اسماعیل زاده(پیکان)، مجید نصیری(سایپا)، طاها شریعتی(سایپا)، علی داوران (صنعت نفت آبادان)
 
هافبک ها:
 
امیرحسین حسین زاده(مقاومت تهران)، محمد شریفی (سایپا)، محمد غبیشاوی(صنعت نفت آبادان)، علی کوشکی(سپاهان اصفهان)، وحید نامداری(استقلال خوزستان)، محمد قادری(شهرداری بندرعباس)، سبحان خاقانی(سیاه جامگان مشهد)، امیر خدامرادی(پیکان)
 
مهاجمان:
 
الهیار صیادمنش(سایپا)، یونس دلفی(استقلال خوزستان)، سعید کریمی(ذوب آهن)، محمد سرداری(استقلال تهران)

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *