پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳۰

آفتابی شدن دختر مدیر نجومی‌بگیر در روسیه + سوریه

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 558285
فاطمه حسینی که فعالیت وی در مجلس مورد انتقاد اصلاح‌طلبان است، در هیئت همراه رئیس قوه مقننه، راهی روسیه شد ه بود و باید پرسید که ماموریت وی در این سفر چیست و برای چه هدفی این هیئت را همراهی می‌کند.
آفتابی شدن دختر مدیر نجومی‌بگیر در روسیه + سوریه
به گزارش جهان نيوز، هنوز تکلیف دستاوردهای سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به قاره سبز و حضور در کشورهای پرتغال و فرانسه و مراکز تفریح این کشورها که خود به عنوان یک تور گردشگری محسوب می‌شود، مشخص نشده که حالا شاهد حضور برخی از اعضای مجلس در کشورهای خارجی دیگر هستیم. 

این در شرایطی بود که حتی روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد درباره این نوع سفرها نوشت: «بهتر است مشخص شود که نتیجه این رایزنی‌های فرهنگی چه بوده است و یادداشت‌های تفاهم و همکاری امضا شده میان طرفین چه دستاوردی به ارمغان خواهد آورد و به طور مشخص نتیجه این سفر چه خروجی ملموسی خواهد داشت؛ پرسشی که به قوت خود باقی است و شفاف سازی بیشتری را مطالبه می‌کند.»


در همین راستا علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور و سخنرانی در صد و سی و هفتمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس پنج شنبه - ۲۰مهرماه- عازم سن پترزبورگ روسیه که به دنبال آن هیئت همراهی از نمایندگان مجلس نیز در این کشور حضور یافتند.

در این سفر کاظم جلالی، یوناتن بت کلیا، مصطفی کواکبیان، اسماعیلی، اسدالله عباسی، مهدی فرشادان، کوروش کرم‌پور و خانم سیده فاطمه حسینی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر لاریجانی را در این سفر همراهی کرده و به عنوان اعضای هیأت پارلمانی در مجمع عمومی و کمیته‌های فرعی اجلاس اتحادیه بین المجالس شرکت خواهند  داشت.

با این حال مشخص نیست که چرا رئیس مجلس را این تعداد از نمایندگان همراهی کرده و این افراد چه کارویژه خاصی دراین سفر داشته‌اند. به عنوان مثال فاطمه حسینی که دختر صفدر حسینی نجومی بگیر معروف است در این سفر حضور داشت که معلوم نیست وی با چه ماموریتی این هیئت را همراهی می‌کرد.



جالب اینجاست که فعالیت وی در مجلس نیز چندان به چشم اصلاح‌طلبان هم نمی‌آید و در این راستا به چند تذکر و حضور منفعلانه بسنده شده است. از این لحاظ به نظر می‌رسد که بایستی در این سفرها افراد متخصص‌تر، فعال‌تر و با تجربه‌تر حضور یابند تا کشورمان به اهداف خود بیشتر نزدیک شود.



منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به تخصص نیاز نیست بزرگوار!!! کافیه ژن مال مردم خوری و بیت المال خوری داشته باشی!!!!
Iran, Islamic Republic of
حق مردم ما همین است .... چطور در بلاد کفر یک نماینده یک پرس غذا با پول بیت المال به دوستش میدهد مجبور به استعفا میشود ولی در مملکت ما میلیون میلیون پول بیت المال را میخورند خبری هم نمیشود
Germany
وقتی لیستی رای بدهی و اصلا طرف رو نشناسی، حق اعتراض هم نداری و باید صبر کنی تا 4 سال دیگه
Iran, Islamic Republic of
از این به بعد میگیم نمایندگان مجلس برای ماموریتهای خارج از کشور از شما اجازه بگیرن
Iran, Islamic Republic of
نماینده مجلس وکیل مردم است و با رای مردم رفته نماینده شده پس باید پاسخگو به مردم باشد.
این خانم هم حتما رفته درباره سفره انقلاب برای آنها سخنرانی کند.
Iran, Islamic Republic of
مردان خدايي شهيد شدند، اينها بر سفره انقلاب نشستند !!!!
Germany
بسمه تعالی
بله درست است، آقای ظریف فرزند انقلاب هستند. موضوع این است که حججی هم فرزند انقلاب است. حالا سوال این است که چرا باید برای برجام، حججی ها سر بدهد؟ این مدیریت درست است که از یک سو امثال حججی ها سر بدهند آنهم با کمال میل و افتخار و از سوی دیگر عده ای که فقط در شمال شهر تهران و آقازده هایشان در فرنگ یافت می شوند، برای ملت حججی ها، برجام را از فرنگ سوغات بیاورند؟
Iran, Islamic Republic of
خلایق هر چه لایق. لایق مردم تهران همینهایند.
Iran, Islamic Republic of
والا به خدا تهرانی ها همشون اینجور نیستن.
تهران پر از مردم و دانشجوها و کارکنانی است که از شهرستانها آمدند و کم اطلاع و ناآگاه هستن و براحتی جذب دروغهای اصلاح طلبان شدن.

تهران مردم ولایتمدار زیادی داره ولی این نان به نرخ روزخورها با ...، مردمی را که آگاهی کمی دارند و از هر قشر کم درآمد یا مرفه هم شامل می شود، را فریب داده اند.
همچنان که روحانی رایش را از کل کشور آورد و نه فقط از تهران و در تهران اختلاف زیادی بین رای روحانی و رئیسی و رای احمدی نژآد و موسوی نبود، لذا نمی توان ملت ایران یا مردم تهران سرزنش کرد. باید آگاهی و بصیرت جای جهالت را بگیرد... شاید کم کاری از ما بوه...
Iran, Islamic Republic of
ايول بصيرت
Iran, Islamic Republic of
درود بر ابی بصیر
United Kingdom
راستش نخبگان ایرانی هم از داشتن چنین مدیران نجومی خور و بی کفایت که یا اوقات فراغت را به خوش گذرانی مشغولند ویا سرگرم گرفتن سلفی با گربه و سگ و ایرباس و ... هستند احساس شرم می کند
Iran, Islamic Republic of
خودمون رای دادیم حقمونه هرچه به سرمون بیاد
Iran, Islamic Republic of
موضوع عجيبي نيست بالاخره ايشون نماينده مجلسه بنا به تشخيص رئيس مجلس رفته روسيه در يك سفر رسمي و قانوني
Iran, Islamic Republic of
ما که رای ندادیم.
گناهش پای اونهایی که چشمشون را می بندند و هرکی هر وعده ای میده بدون دقت و تحلیل، باور می کنن.
Iran, Islamic Republic of
من که میدونم به کی رای دادی اینقد فیلم بازی نکن
Iran, Islamic Republic of
سفر های خارجی در تمام ادارات دولتی، وزارتخانه ها، مجلس و حتی وزارت خارجه از محبوبیت دیوانه واری برخوردارند. فجایع زیادی به خاطر یک سفر خارجی و در حین آن اتفاق می افتد و بسیاری از تصمیم گیریها و تصمیمات از بالاترین تا پایین ترین سطوح تحت تاثیر این مسئله هستند.
نمایندگان مجلس آنرا حق خود دانسته و نسبت به توزیع عادلانه آن ساعت ها سخن میرانند. حتی کارشناسی که در مورد خرید یک کالا تصمیم میگیرد، با توجه به سفری که این خرید بهمراه دارد، تصمیم گیری میکند. بسیاری از خریدهای خارجی که مشابه داخلی نیز دارند با با همین انگیزه انجام میشوند.
طرفهای خارجی از این ضعف ملی که در برخی کشورهای دیگر نیز مشاهده میشود بخوبی آگاه بوده و کمال سوء استفاده را میکنند.
البته مسئله راه حل آسان و کوتاه مدتی ندارد چرا که بتدریج وجه فرهنگی آن بر وجه مالی پیشی گرفته. البته بدون راه حل هم نیست هر چند پر هزینه، ولی تا این مسئله حل نشود مملکت روز خوشی را نخواهد دید.
Iran, Islamic Republic of
شاید به چشم بعضی دیگر بیاید
United States
همراهان کسی که ننگ جام را ۲۰ دقیقه ای لوله کرد و بخورد مملکت داد باید هم این خانوم باشند. پول بیت المال فقط توی شکم این...خوب و راحت میرود.
United States
چی میگی جهان!خب معلوم هدف از سفر دختر آقای نجومی بگیر چیه؟رفته که به نمایندگان پارلمان های دیگر کشورها یاد بده چطوری میشه نماینده مجلس بود و همزمان بابات تو فیش حقوقیش از دولت اون کشور،براش حق اوقات فراغت فرزند بگیره!!!!!!بلند (تَکرار کن) :علی برکت الله!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اره واجعا
Iran, Islamic Republic of
فرزندان ذخائر!! کشور مثا دل نمک معدن نمک هستند و اجرشان باید محفوظ باشد!!
Iran, Islamic Republic of
به قول نوبخت : ایشان دختر ذخیره نظام هستند و باید مفت مفت بچرخه و بگرده و پول مملکت رو نفله بکنه . ضمنا ژن خوب هم هستند !!!!
Iran, Islamic Republic of
تمام تقصیرها گردن رییس مجلسه . اگر ایشان نگذارند که امثال ایشان که هیچ گونه تخصصی ندارند بی خودی بروند شاید اینجور هر کی هر کی نمی شد !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر فله ای های امید را کیلویی و گتره ای نمی فرستادند مجلس این طور ی نمی شد .
Iran, Islamic Republic of
حتما رفته با پوتین در باره چکمه اش صحبت بکنه !!!
Iran, Islamic Republic of
رفته حقوق نجومی بگیران روسیه رو بررسی بکند .
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست توضیح بدهد که این خانم برای چی رفته روسیه ؟؟؟ اصلا ایشان چه تخصصی داره ؟ چی می فهمه ؟ چی حالیشه؟ با پول خودش رفته یا با پول مجلس یا با پول دولت ؟ چرا اینقدر پولهارو اینها نفله می کنند ؟ مردم نون شب ندارند که بخورند ان وقت اینها ... می کنند ؟؟؟؟؟
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
اصلا خود لاریجانی برای چی میره دنیاگردی ؟ همین اقای جلالی چیکارس ؟
Iran, Islamic Republic of
اقای لاریجانی سودای انتابات ریاست جمهوری داره مردم ببینن که ازحالا کسانی روکه به مردم توهین میکنن رو باخودش میچرخونه