پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
مقدم فر:

ترامپ اهداف رژیم صهیونیستی را دنبال می کند

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 558232
مشاور فرهنگی رسانه ای فرمانده کل سپاه گفت: تنها حامیان سخنان ضدایرانی ترامپ رژیم جعلی صهیونیستی و آل سعود بودند این نشان می دهد ترامپ در این مواضع اش اهداف اسرائیل را دنبال می کند.
ترامپ اهداف رژیم صهیونیستی را دنبال می کند
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، گفت: یکی از مزیت های انقلاب اسلامی این است که دشمنان آن به خواست خدا از احمق ترین ها هستند و سخنان و مواضعی که می گیرند مخالف اهدافی است که در سیاست خارجه شان دنبال می کنند.وی افزود: سخنان ترامپ حماقت بسیار بزرگی بود که فرصت های فراوانی را برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد. ترامپ در سخنانش تنها به یک نهاد یا گروه خاص اهانت نکرد بلکه او به تمامی ملت ایران توهین کرد و نشان داد که دشمنی آنها با مردم ایران است نه یک سازمان خاص.
مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه با بیان اینکه سخنان ترامپ کار را برای ما آسان تر کرده است، ادامه داد: اگر می خواستیم به جهانیان اعلام کنیم که آمریکایی ها چه اهدافی را در سر می پرورانند باید هزینه های بسیاری می کردیم اما حماقت های آنها به راحتی اهداف پشت پرده ای را که داشتند برای ملت ایران و جهانیان آشکار کرد و نشان داد که علی رغم آنچه ادعا می کنند دوست و خیرخواه ملت ایران نیستند.
مقدم فر با اشاره به دشمنی ها و اتهامات واهی سردمداران کاخ سفید به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دلیل دشمنی های آمریکایی ها با سپاه این است که سپاه پاسداران حافظ امنیت کشور و خدمتگزار ملت شریف ایران است.
وی درباره نقش عربستان سعودی و کشورهای حامی تروریسم در مواضع ضد ایرانی دونالد ترامپ گفت: تنها حامیان سخنان ضدایرانی و ضدانسانی ترامپ رژیم جعلی صهیونیستی و آل سعود بودند. این نشان می دهد ترامپ در این مواضع اش اهداف اسرائیل را دنبال می کند و از سوی دیگر پشتیبانی مالی سعودی ها وجود دارد.
مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: اگر دشمنان انقلاب اسلامی هدفی غیر از سپاه پاسداران را انتخاب می کردند، می بایست تعجب می کردیم. سپاه تمامی سناریوهای آمریکا، اسرائیل و رژیم های مرتجع منطقه ای را با شکست مواجه کرده است.  داعش که به اعتراف خود ترامپ، ساخته و پرداخته دست امریکا و حامیانش در منطقه است با خواست جمهوری اسلامی و حضور مقتدرانه سپاه در میدان مبارزه با این گروه های تروریستی با شکست و نابودی روبرو شده است.
مقدم فر افزود: سپاه پرچمدار مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش است که موجب شده امنیت و آرامش به منطقه غرب آسیا برگردد. بنابراین مورد هجمه امریکایی ها و رژیم صهیونیستی قرار می گیرد و این اقدامات ناشایست و بی خردانه ترامپ کمک بسیار خوبی برای مشخص کردن حقانیت انقلاب اسلامی و اقدامات نجات بخش سپاه پاسداران در مقابله با تروریسم است.
وی اظهار داشت: به اعتقاد من یکی از اتفاقات بسیار مهمی که رخ داده و می تواند به عنوان فرصت استثنایی مورد بهره برداری قرار گیرد همین سخنان بی خردانه و ابلهانه رئیس جمهور امریکاست. این سخنان نشان داد دشمنان جمهوری اسلامی ضعیف، خوار و حقیر هستند که توانایی روبرویی با ایران اسلامی را ندارند.
مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به سخنان نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی که بلافاصله بعد از سخنان ترامپ مطرح شد و گفته بود که سخنان ترامپ زمینه ساز جنگ است، گفت: امریکایی ها و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی توان مقابله با نظام ما را ندارند، امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده و دشمنان هیچ گاه از جنگ سخت وارد مقابله با ایران نمی شوند.
مقدم فر تاکید کرد: تمامی توان امریکا همین سخنان بیهوده و نابخردانه ای است که ترامپ در سازمان ملل و چند شب پیش بر علیه ملت ایران بر زبان آورد. مردم ما به خوبی این عجز و ناتوانی دشمنان ایران اسلامی را فهمیده و از تهدیدات آنها نگرانی ندارند.
وی ادامه داد: سخنان ترامپ و مواضعی که هم پیمانان او می گیرند مقطعی بوده و برای تاثیر در اقتصاد کشورمان است، اما این سخنان و مواضع بسیار به جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان کمک کرده و موجب روشن شدن افکار عمومی شده است.
مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به بیانیه ای که سه کشور اروپایی بعد از سخنان ترامپ منتشر کردند، اظهار داشت: شما مشاهده کردید بلافاصله بعد از سخنان رئیس جمهور امریکا سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس با انتشار بیانیه ای از امریکا و ترامپ اعلام برائت کردند که اتفاق بسیار بزرگی است. اروپا برای اینکه وجاهت و آبروی خود را حفظ کند از سخنان ترامپ و مواضع ضدبشری او برائت می جوید.
مقدم فر درباره اینکه آیا مواضع و سخنان ضدایرانی ترامپ تاثیری بر عملکرد و حمایت جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران از جبهه مقاومت دارد، گفت: بله این سخنان تاثیرگذار است و با تاثیر مثبتی که دارد سپاه را بیش از پیش برای حمایت از مقاومت و مقابله با تروریسم مصمم می کند و البته نشان می دهد که حرکت نظام اسلامی و سپاه پاسداران در حمایت از مردم مظلوم منطقه درست بوده و باید با دقت و سرعت بیشتری این مسیر را ادامه داد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *