جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
تفاوت راهکار رفع عطش جنسی غرب و ما/

مستند انقلاب جنسی و تلنگری به مسئولین

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 557666
براستی مسئولین فرهنگی و دولت و مجلس باید فکر کنند نقش هرکدام از آنان در رفع این نیاز و پاسخ مناسب به آن در فاصله‌ی زمان بلوغ و اوج عطش جنسی تا ازدواج چیست؟
مستند انقلاب جنسی و تلنگری به مسئولین
جهان نيوز - دکتر محمد لطفی زاده: به تازگی مستندی با عنوان (انقلاب جنسی) در فضای رسانه‌ای کشور اکران گردیده است. کارگردان این مستند که پیش از این سه‌گانه‌ی (میراث آلبرتا) را ساخته بود، این بار به سراغ یک سوژه مهم رفته است. وی در این مستند با نمایش عکس با حجاب کامل اجداد غربی‌ها به نیمه‌برهنه‌های امروزی به موضوع انقلاب جنسی می‌پردازد و با قدم زدن در موزه لوور پاریس از چند نوع مجسمه مریم مقدس از باحجاب کامل تا نیمه عریان بعنوان شاهدی بر وقوع انقلاب یادشده رونمایی می‌کند. سپس با طرح این پرسش که راهکار غربی‌ها برای پاسخ به نیاز جنسی بعد از بلوغ در نوجوانان و جوانان چیست، بخشی از فساد و بی‌بندوباری غرب در کشورهایی نظیر هلند و غیره را به تصویر می‌کشد.
 
به روایت این مستند، غرب با آزادکردن فساد و بی‌بندوباری جنسی به عطش نوجوانان در مدرسه تا بزرگسالی پاسخ داده است اما راهکار ما چیست؟
 
براستی مسئولین فرهنگی و دولت و مجلس باید فکر کنند نقش هرکدام از آنان در رفع این نیاز و پاسخ مناسب به آن در فاصله‌ی زمان بلوغ و اوج عطش جنسی تا ازدواج چیست؟
 
البته این نوشته مانند مستند یادشده لزوماً در صدد معرفی ازدواج موقت (به عنوان امری شرعی با ملاحظات قانونی و دینی آن که به جای خود بخصوص اگر به ازدواج دائم هم چه بسا منجر شود مقبول است) بعنوان راهکار نیست بلکه راه مطمئن‌تر آن یعنی کاهش سن ازدواج و تسهیل شرایط را پیشنهاد می‌کند.
 
خانواده‌ای که با مهریه و نظایر آن و رسوم بی‌جا سنگ‌اندازی می‌کند تا مسئولی که می‌تواند دروس بی‌حاصل را از کتب درسی مدارس حذف کند تا طول دوره تحصیل کوتاه شود و امکان ازدواج در سن پایین‌تری فراهم گردد و آنکه می‌تواند با تسهیل شرایط اقتصادی، زمینه ازدواج آسان را فراهم آورد در پیشگاه الهی نسبت به گناه احتمالی 12میلیون مجرّد و فشار روانی ناشی از عطش جنسی آنهم با سطح تحریک امروزی فضای مجازی باید پاسخگو باشند.
 
در این میان نقش فرهنگ‌سازی و نصیحت وعّاظ مشهور و نیز مساجد بعنوان پایگاه اصلی فرهنگ در کشورمان مُهم اما مغفول است. مسجد می‌تواند با نفوذ فرهنگی در هر محلّه، رسوم بی‌جا را حذف و حتی زمینه ازدواج آسان را فراهم نماید. امید که نهضتی همگانی برای رفع نیاز طبیعی جوانان و تسهیل ازدواج و جلوگیری از وقوع انقلاب جنسی به سبک غربی ایجاد گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *